Aah gefeliciteerd zeg!! Ik heb alleen nog maar zo’n licht streepje als die op de avtion.. maar het geeft mij wel hoop dat een ander soort test dus wel ineens duidelijker kan zijn.. heb je deze op dezelfde dag met ochtend urine gedaan of?
mij heb die van vandaag vanmorgen met ochtend urine gedaan.. zie foto! Die van de action misschien toch nog niet zo goed? Geen idee, ben er niet zo bekend mee. Heb wel een weken indicator gekocht van CB omdat mijn vriend het bijna niet kan geloven hahaha…
Vandaag 9 pdo, geen klachten alleen een licht gezwollen klier in mijn oksel . Dit heb ik mijn hele zwangerschap gehad mij dochter... geeft me toch weer een ieniemiemie beetje moed haha
Ik heb normaal rond deze periode een aft op mijn tong. Heel irritant Alleen heb ik deze nog niet.. Tijdens mijn zwangerschap in oktober (ma geworden ) bleef de aft ook weg en was voor mij een teken dat ik zwanger zou kunnen zijn. Mijn temperatuur is ook niet echt heel enthousiast. Voel verder geen opvallende dingen.
fijn om te zien dat ik niet de enige ben die ook meerdere tests doe ik heb vanochtend Zowel Kruidvat als action early gedaan en dit is het resultaat.. ik vermoed dat ik misschien toch een wat latere innesteling heb gehad en dat bijv DPO niet klopt want ik zou dan nu 16 DPO zijn en 4 dagen over tijd.. maar laatste tijd is m’n cyclus een beetje in de war.. Want er is wel oploop te zien, zie jij dat ook?
Er is zeker oploop. Alleen denk ik, zoals je zelf aangeeft, dat je minder ver bent. Bij 16 DPO verwacht je wel een duidelijkere streep. Kan ook dat jouw hCG wat langzamer stijgt.
@prullenbak @Love2Live @Neanay ziet er goed uit dames, spannend hoor! En ik zie zeker oploop @Kvinne!
ja ik vind t gek blijven want ik ben al wel een poos misselijk enzo dus dan zou je verwachten dat hcg best hoog is ofzo.. ik heb vanmiddag intake verloskundige dus zal t eens aan haar vragen.. het blijft spannend ik had liever een knaltest gehad! Hoe gaat het nu met jou?
Net negatief getest met Kruidvat. Moed zakt weer weg, ook al is het best vroeg. Maar goed, ik heb wel een LF van 12/13, dus verwacht dan wel iets te zien als het raak zou zijn.
Ik zie zeker oploop..!! Wat spannend !! Hoop dat het blijft plakken.. wel lekker snel al intake bij verloskundige