Net helaas weer negatief getest. Ik wacht mijn menstruatie af. Voel ook gewoon dat het niet gelukt is.
Ik kan hier nog net even aansluiten. Hallo allemaal! Wij zijn aan het proberen voor een tweede kindje, NOD de 14e dus komt dichtbij. De early tests geven een vaag streepje maar het blijft erg vaag en loopt niet echt op dus word er wat onzeker van.
klote... voor mij hetzelfde! Ik heb vandaag niet getest, als ik maandag niet ongesteld word zal ik toch nog eens testen maar denk dat het weer niks gaat worden deze ronde. Op naar de volgende maar weer ;(
mijn streepjes lijken hier wel een beetje op, maar dan binnen de afleestijd… Stom dat ze allemaal indroog strepen geven zeg.
Hopelijk heb ik de juiste aangevuld ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 maart ‘22 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (2) ♡ Pattyx - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde (bbz in ronde 2) ♡ Voila86 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 10 (7e na vmk) 2 maart (2) ♡ IrMa91 - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (na bbz in ronde 1) ♡ Bumpie - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 3 maart (4) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 ♡ Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit mijn buik en 2e samen) - ronde 3 (2e na mk) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (start okt 2020) ♡ Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 10 na MA (17 totaal) 4 maart (1) ♡ Asil- 38 jaar- 1e kindje - ronde +/- 100 5 maart (3) ♡ Sab20221985 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 maart (3) ♡ Dutchgirl1991 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 ♡ Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15 (1e na bbz) Kvinne 30 jaar- 2e kindje - ronde 2 7 maart (0) 8 maart (4) ♡ Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 22 ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ MissedMiracle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 33 ♡ Angelique65 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 9 maart (0) 10 maart (0) 11 maart (0) 12 maart (0) 13 maart (2) ♡ LLxx32 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 ♡ Laartje93 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 - Ronde 2 letrozole 14 maart (2) ♡ Roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 5 ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma Flowerrose - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde 15 maart (4) ♡ Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 17 ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (PCOS en 2 miskramen) ♡ angel02 - 43 jaar -2de kindje - ronde 3 Onbekend (1) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (27) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (13) Zwanger (4) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben 11dpo nu, dus had het (misschien onterecht) wat duidelijker verwacht. Ik ben eergisteren al begonnen met testen en daar ook geregeld een heel vaag lijntje te zien, maar die deed ik af als indrooglijnen. Maar er kunnen toch niet op elke test indrooglijnen komen, iedere keer weer... Hopelijk worden ze snel duidelijker.
V voor 11 dpo zien ze er prima uit hoor! Hopelijk blijven ze mooi oplopen . Voorzichtig gefeliciteerd !
Dit is dus de test van vanmorgen rond 06:30 Ik heb het weggelegd en na 5 min. was deze negatief. Nu kijk ik een halfuur geleden weer en zie ik dit.. Het was eerst wat gelig aan de rechterkant. Na wat water erop gedruppeld te hebben is het gele weg en blijft dit over.. Enig idee wat dat gele veroorzaakt heeft?
Dat gele heb ik ook vaker, dat is volgens mij gewoon het indrogen van de urine. Wel heel irritant dit inderdaad. Beter later op de dag nog even testen denk ik? (Als in: niet te veel drinken en plas 4u ophouden haha)
Ik heb net na 4 uur m’n plas ophouden nog een vroege clear blue gedaan, in mijn hoofd is het alsof die het beter doet ofzo, is natuurlijk onzin maar toch. Ook hier een lijntje!!! (1 lijn is deze test, geen kruis) en toen de digitale er achterop, ik vergooi wat geld aan testen door de stress zeg. Die zegt “niet zwanger”. Lekker frustrerend….
ohh dat maakt het weer spannend... ik hoop echt voor je dat je straks met een andere test een duidelijk lijntje ziet. Ik heb alleen ervaring met de action teste, maar die blijken ook niet super te zijn... Maar wel lekker goedkoop, na zoveel rondes koop ik pas een dure al ik een twijfellintje heb
De eerste is van de Action (normale) en tweede de ‘ontgeelde’ Kruidvat test Zien jullie iets op de Action?