Ja ik lees inderdaad geen positieve verhalen over de Action, maar laat ik die nou juist net hebben liggen van de vorige ronde.. En het is ook nog eens de normale test.
Misschien was je urine nog niet geconcentreerd genoeg voor de digitale. Lijkt me niet dat je zoveel streepjes plast terwijl je geen hcg hebt! Maar maakt wel onzeker!
Op de action lijk ik in de verte iets te bespeuren. Kv zal ik als negatief beschouwen, waarschijnlijk door het indrogen. Spannend zeg
Digitale zal toch misschien iets meer hCG nodig hebben om positief aan te geven, maar je andere test is duidelijk positief!
spannend! Hoeveel DPO ben je? Ik ga straks mss toch ook nog een testje doen . heb er toch nog genoeg liggen
Voor een digitale heb je meer hcg nodig dus dat zegt echt nog niks. Op de gewone zie ik een streep dus ik zou dan over 2 dagen weer even testen
Ja dat zeggen meer mensen inderdaad, vond het alleen zo gek omdat de digitale ook een early is, dus ik dacht: zal dan wel zelfde hoeveelheid zijn. Toch niet. Inderdaad over 2 dagen nog een keer een digitale.
Als je de eerste hebt dan reageerd die op 10 miu is vanaf 6 dagen eerder maar de andere reageerd op 25 miu. Welke heb je .
Oké als je dezelfde hebt met dat oranje achterkantje begrijp ik je verwarring heel goed . Ik ga duimen voor een mooie oploop .
die heb ik inderdaad. Gaat knipperen als je hem “genoeg” nat gemaakt hebt. Dus heel gek, hopelijk morgen weer iets donkerder, blijft spannend!
Ik hoop dat de website de kwaliteit niet verpest het is een erge tuur maar overduidelijk daar voor 9 dpo, kan wel janken, ben totaal in shock. Ook totaal niet klaar voor nog een miskraam
Ik zie hem helaas niet .maar ben ook geen goede tuurder dus dat zegt niks .maar als je hem zelf ziet .ga ik duimen voor een mooie oploop ❤