Ahhww, snap het helemaal dat je hier kriegel van wordt. Zou wat gezegd is over 2 dagen weer testen, dan is het beter te beoordelen. Ik duim voor je!
Ik heb geen testen meer liggen, dus ik moet gewoon afwachten.. De normale Action gaf negatief aan, maar dat vind ik een prut test. En al helemaal voor NOD. Mijn temperatuur is niet gedaald, maar dat was vorige ronde ook niet (zie foto). Was nog ‘hoog’, terwijl ik toch ongesteld werd. Voel nog steeds wat krampjes, behoorlijke hoofdpijn en verder niet veel. Met wie blijf ik over in deze lijst? Hoe gaat het met jullie?
Bah wat balen. Ik had zo gehoopt voor je dat je mooi op roze mocht deze maand. Ik ga voor je duimen dat je volgende maand eindelijk die felbegeerde tweede streep krijgt te zien!
Gister een test gedaan die was negatief . Vandaag weer gedaan een early van action ook negatief .nu las ik dat action niet te vertrouwen is dus daar vertrouw ik op. Heb kwaaltjes als misselijkheid en pijn onderrug hele gevoelige borsten . Ben nu 10 of 11 dpo dus hopelijk nog te vroeg getest ga denk ik morgen de gewone doen van kruidvat
Veeg net met plassen bruin af .kunnen jullie mee duimen dat het een innestelingsbloeding is of dat het niet doorzet ❤
Ik duim met je mee!! In mijn vorige zwangerschap had ik met 12dpo een innestelingsbloeding (vrij laat eigenlijk) dus het kan heel goed!
Ik heb zojuist wat bruin bloed verloren.. ik zou morgen 5 weken zwanger zijn.. ik heb ook wat menstruatie achtige krampen wat anders is dan de dagen hiervoor.. ik vrees t ergste
Ahh ik hoop het niet! Hopelijk gewoon een nietszeggende bloeding. Zolang het bruin blijft! Wanneer heb je een echo?
dat meen je niet.. heb jij hiervoor al innestelingsbloed ofzo gehad? Ik heb een kleine hoop omdat je op internet leest dat innestelingsbloed nog kan komende weken.. maar ik schrok wel echt eerlijk gezegd.. zo spannend allemaal!
Ja ik hoop op wat ouder innestelingsbloed ofzo.. ik mag pas 8 april voor de eerste echo helaas.. Hoe gaat het met jou?
O jeetje wat spannend dit @Kvinne. Ik duim voor je mee dat het idd oud innestellingsbloed is. @Love2Live wat enorm balen. Ik ga (wellicht tegen beter weten in) duimen voor een innestelingsbloeding. En ook voor jou duim ik @angel02 in de hoop dat het innestellingsbloed is
Oh nee jij ook ga hard duimen dat het niks is . Oh nee ik ga super hard duimen dat het bij bruin blijft en dat je gewoon nog zwanger blijft