@maybe3: mijn laatste MK begon op 18 feb, en had op 13 a 14 maart mijn eisprong..(3,5/4 weken later) daarna netjes 14 dagen later menstruatie.. op 28 maart, nu (2,5 week later) rond 15 april weer ei dus hoop over 2 weken weer menstruatie (of...) Ik had voor deze miskraam geen cyclus, soms 80 dagen soms 20 dagen dus kon ook geen ovulatietesten doen omdat het niet te meten was.. maar nu lijkt er een soort van regelmaat in te komen wat mij super gelukkig maakt.. het enige wat ik je kan aanraden is om deze maand weer zoveel mogelijk ovulatietesten te gebruiken... alleen al om te kijken waar je ei ongeveer is.. en een hoop geduld... geef je lichaam even een maand om te herstellen.. Bij mijn vorige mk was ik meteen weer zwanger (zonder menstruatie ertussen), en nu niet dus mn lichaam zal wel ff een break nodig hebben.. @Genisa: geduld is het ergste wat er is.. echt super *** dat je al zoveel rondes hebt meegemaakt zonder resultaat.. gelukkig krijg je snel de uitslagen, dan weet je waar je aan toe bent.. misschien heeft het een oorzaak waar je zelf nog niets van weet en kunnen ze je zo verder helpen met n btje hulp van de dr.. wij zijn zelf dus ook al 1,5 jaar bezig, en 1 jaar zonder meetbare cyclus ik snap dus een beetje hoe je, je voelt.. alleen word ik wel zwanger maar blijf ik het niet, ook heeel frustrerend! @troelaa: gezellig! gewoon bij ons blijven @biancs: woooww hoe je die 60kg ook kwijt bent geraakt: ik vind het een megaprestatie! ik moet van mezelf ook zeker 10kg kwijt maar poeh wat een opgave!!!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) 15. Datum-loos 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 38 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven
Heb mezelf bij datum loos gezet. Nu snel weer aan de gang hier. Krijg zo bezoek voor mijn verjaardag alvast.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) 15. Datum-loos 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 39 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven
hey meiden hoe is het hier!??? Hier gaat het goed, we gaan weer richting me eisprong. Ik heb belsoten wat minder actief te zijn op zwp, in de hoop dat het los laten zal helpen! Ik heb laatste maand best wel weer een knauw gekregen omdat het weer niet gelukt was! Uitraard kom ik melden als ik ongie geworden ben of als ik natuurlijk ander nieuws heb! Maar tot die tijd zal ik niet actief meer zijn op zwp! Jullie alemaal heel veel succes. Liefs mamavand
hallo dames, nou hier houdt mijn lichaam me gigantisch voor de gek. Vrijdag immers ongesteld geworden, ik kijk zaterdag ochtend en alles weg geen bloed meer maar ook geen krampen meer Tot nog toe dus welgeteld 1 tampon die maar voor 1/4de vol zat met oud bloed (sorry voor de details) vanochtend dus maar weer een test gedaan, maar wit, komt er later (na afleestijd) toch weer een streep. Heb ik nog nooit gehad. Ik weet het niet meer, nu af en toe een vaag krampje maar geen bloed. Wat denken jullie kan ik nog hoop hebben, ik heb ondertussen wel gevoelige borsten, maar dat heb ik rond nod altijd. Pffff gek word ik van mij lichaam. Ik hoor dus op dit moment niet in dit topic thuis, en als mijn ongi later deze week wel door breekt dan kom ik in de volgende van mei.
@masami: het enige wat je kunt doen is afwachten... probeer dinsdag of woensdag nog een keer een zwtest als je nog niet ongesteld bent.. misschien te vroeg getest, misschien houd je lichaam je inderdaad voor de gek... laten we hopen op het eerste.. @mamavand: succes deze ronde! laten we allemaal duimen voor roze maand mei (kan het niet vaak genoeg zeggen haha)
@ Maybe: dat is lief, dat ik mee mag kletsen hier . *dansje doet* @ Troelaa: ik sta niet bij datumloos hoor... Ik sta op 18 mei Die heb ik er zelf even bijgezet. @ Biancs: ooooow jij hebt dus ook een GBP??? Ik krijg 23 mei een GBP... Ik heb nu een maagband, maar die werkt niet meer, dus die gaat er dan uit en dan krijg ik een GBP... Hoe bevalt dat? @ Gesina: wij zijn ook al 14 maanden bezig hoor... Hier vanmorgen meegeweest naar de voetbal samen met m'n zoontje. Na de 1e helft wilde m'n zoontje naar huis, hij had 't zo koud... Arm mannetje... Thuis heb ik 'm lekker voor Cars2 gezet met wat drinken en wat chippies en toen ben ik de was gaan binnenhalen en de nieuwe was gaan ophangen. En dat is lekker droog geworden en 't ruikt heerlijk! M'n schoonouders zijn vanmiddag/vanavond op visite geweest en m'n schoonmoeder had heerlijke kartoffelsalade gemaakt. *om je vingers bij op te eten* We hebben de trouwdvd bekeken en de dvd met foto's (en een muziekje erachter), heb m'n schoonmoeder het gedicht dat ik heb geschreven voor J.oshua (moederdagartikel in het online magazine waar ik voor schrijf) laten lezen en we hebben lekker gezellig gekletst. Zoals 't er nu naar uitziet, blijft J.oshua als ik geopereerd word daar logeren en zal ik in de week na de operatie daar logeren met J.oshua, omdat mijn man waarschijnlijk niet nog een week vrij krijgt om voor J.oshua te zorgen, als ik dat even niet kan. Dus op deze manier is dat mooi opgelost.
@mamavanjoshua: Ik bedoelde dat je daar onder staat. Ik heb me ei deze cyclus 5dagen eerder gehad als normaal en wil graag hier blijven dus heb me onder jou gezet met mijn datum van 28april
Wat spannend voor je! Waar ga je onder het mes als ik vragen mag? Bij mij bevalt het prima, maar alles is wel volgens het boekje verlopen. Na 10 maanden stopte het afvallen en sinds maart/april vorig jaar ben ik stabiel. Vorig jaar maart is alleen wel mijn galblaas verwijderd omdat ik door het afvallen galstenen had gekregen. Maar daar was ik ook weer zo snel van opgeknapt. Nu na verloop van tijd snoep ik soms ook nog en ik kan alles redelijk verdragen. Ik ben nu wel meer gaan eten, maar dat is ook niet zo schrikbarend. Iedereen kan op den duur meer eten, dus dat hoort erbij. Soms heb ik ineens weer een dumping, maar daar doe ik toch weinig aan. Het is nu allemaal normaal eigenlijk. Op dit moment moet ik mijzelf wel weer ff herpakken en weer "gezond" eten. Ff back to basic zeg maar. Als je meer wilt weten stuur mij dan maar een pm
@mamavanjosh: wat een fijne oplossing voor na je operatie. Zo ben je toch lekker bij je kleine man in de buurt. Hoe is het verder met de andere dames. Ik ben vanaf dag 1 begonnen met ovu testen deze maand omdat ik m,n cyclus niet meer snap en m,n ei dus echt niet wil missen.
goedemorgen dames, hoe gaat het met iedereen?? hoe was jullie weekend? hier was het weekend lekker rustig,heerlijk filmpjes gekeken met mijn jongens , mankief had avonddiensten . vanaf vanavond gaan we weer flink aan de klus en hoop dat het raak mag zijn , voor ons allemaal lees regelmatig over pendelen? wat is dat eigenlijk??
Lieve Gesina, in z'n lijst lijkt dat inderdaad ook zo, maar je bent helaas niet de enige. Mijn zoontje is inmiddels 5 jr en we zijn al 4 jr aan het proberen met als resultaat 2 x vmk en 1 ma na 2x goede echo's. Ben na mijn laatste mk opnieuw gaan tellen want anders wordt ik er helemaal niet goed van (was trouwens ook inmiddels de tel kwijt geraakt). Wij zitten (nog) niet in de mmm omdat zoals het lijkt alles goed zou moeten zijn. Maar jij bent natuurlijk inmiddels wel de mmm ingegaan en ik denk dat alles dan veel confronterender is en dat je er dan ook nog veel meer mee bezig bent. En ik heb natuurlijk wel al een kindje en voor ons maakt dat het iets gemakkelijker, maar het gevoel is er en we zouden zo ontzettend graag een broertje of zusje voor hem erbij willen krijgen! Maar we moeten allemaal gewoon hoop houden, of we nu lang of kort bezig zijn. Want ook voor de meiden die net zijn begonnen is het heel spannend en ook zij weten natuurlijk niet hoe lang het gaat duren voor het raak is. En ondertussen lezen en schrijven we lekker af en toe hier en zouden houden we er met elkaar de moed in. En ach, het is mei en in mei leggen alle vogels een ei, dus wie weet geldt dat ook wel gewoon voor ons! En is onze lijst straks heel mooi rolze! Sterkte met alles! Groetjes!
Goedemorgen dames!! Hier is volgens mij de eisprong al geweest. Afgelopen vrijdag merkte ik het aan me afscheiding, dus ook extra geklust Vandaag was me temp hoger dan afgelopen week en heb ook wat ongi krampen tot steken in me onderste toe en lage rugpijn. Volgens mij valt me NOD dan eerder dan 2 mei, maar we wachten af Hoe is het bij jullie allemaal? Liefs
@Maybe: Ik ben vanaf dag 9 gaan testen. Kon ook niet eerder want mn testen waren nog niet binnen. Vond het wel een beetje raar gaan toen. Dan waren ze een beetje donker maar niet zo donker als de controle streep, dag erna zag je amper een tweede streep en dan twee dagen weer wel. Tot zaterdag dat ie er zowat vanaf knalde.. en gisteren was hij even donker als de controle streep.. Test toch nog even door tot ie wat lichter word. Maar goed voor de rest is het dus afwachten hier. Heb een drukke week dus dat wachten zal hopelijk wel zo voorbij zijn. Ga nu even mijn nichtje uit school halen, die komt gezellig bij dr tante eten tussen de middag. Daarna aan de poets en de was doen.
Dank je wel meiden tis soms gewoon *** idd dat het niet wil lukken of net zoals bij jullie niet wilt blijven plakken!! ik heb vanmiddag een maansteen gekocht en die zit nu aan mn ketting vast hopelijk gaat het helpen!
ff een teken van leven hier... afgelopen dagen druk geweest met mijn nieuwe baan.. vanavond nog een korte avond dienst en dan weekje vrij heerlijk.. helaas volgende week weer 5 avonddiensten.. maar ag.. als het op de bankrek. staat weet je weer waar je het voor doet hahaha nee gekkigheid... heb het onwijs naar mijn zin .. werk nu in een verpleeghuis op 2 afdeling dus genoeg afwisseling. helaas wel heeeel erg ongie geweest.. misschien ook door het vele lopen ed.. gelukkig geen pijn gehad... ongie word nu gelukkig al stuk minder dus we gaan er gauw weer voor kom vanaf morgen weer ff op iedereen reageren...
@troelaa: ik heb daarom ook de afgelopen twee rondes die van Clear Blue gekocht.. een doos met 20 stuks was 50 euro ofzoiets.. Die zegt: of O Gisteren en vandaag dus vanavond nog even aan de slag voor de zekerheid.. gisteren twee keer hoop dat het voldoende is pff.. Mijn temp is wel al omhoog... :S 37 graden Of kan dat ook tijdens/voor de eisprong al omhoog zijn?