NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

nah die waus wil m niet, hbahahaha kneus gaat die afdingen naar 150 die tel is 4 mnd oud had 200 gezegd komt die vanaf ridderkerk hier heen moet die m niet...

2. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Gefeliciteerd Mamalu!!!

Hier super veel ongi krampen. Was net in de stad en wilde bij Kruitvat testjes gaan kopen maar ben het gewoon vergeten! ;)

Ik ben hierna weer dagen na elkaar aan het werk en mijn NOD is 9-5. Ik kan 10-5 pas weer naar de winkel voor testjes....Wel beter zo want als ik nog niet ongi ben dan ben ik in ieder geval niet te vroeg met testen! :D

Testdag word dus donderdag 10e. Vind het weer zo spannend! :$

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

haha ik laat dat ook altijd manlief doen. Hou er ook niet van ;)

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden, hier wel een temp daling maar geen bloed of roze slijm meer~!
    Dus ik mag nog even afwachten denk ik~!
    Hoop dat als ik niet zwanger ben me ongie snel echt doorzet~!
    Hoe is het hier??
    nog meer roze nieuws??

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    De uren kruipen voorbij :)

Pff er is hier een klein meisje strontvervelend. Zal wel door gisteren komen....

6. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@mayvbe, late reactie maar veel plezier/succes op de verjaardag, tot vanavond!

@hartje en gesina, hier ook ineens hoofdpijn sinds vanmiddag heb ik normaal nooit dus snap er niets van, is ook geen blijvende hoofdpijn zijn meer steken

@nance, balen van je ongi, succes in de volgende ronde

@mamavansimone, ik begin ook steeds meer te twijfelen of we hem gemist hebben, 1,5 dag voor ei geklust daarna niet meer omdat het niet kon in mijn eentje had toch ook mijn man nodig he :D

@mamalu, gefeliciteerd!

@evie, wanneer wil je gaan testen?

@missiej, lekker zeg bijna 4 dagen vrij :D

@kimmie, hier ook blauwe aders maar niet opgezet

@cygnet, spannend meid, ik ga duimen!

@sarah, bedoelde niet meer leesbaar als in ongeldig :D ;)

@hartje, Iphone al in je handen? :D

@hartje, hihi dat meen je niet? dus nu heb je straks 2 telefoons :p

@nathalias, hier ook testdag de 10e, spannend he!

@hier, middagje stad met goede vriend gedaan, meegeweest om de trouwringen op te halen want hij gaat zijn liefje ten huwelijk vragen over een maandje, en wij zijn er ook bij samen met nog een goede vriend, zoooooo spannend en leuk! ben plaatsvervangend blij voor ze :D

7. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Wie heefy er ervaring met de cb digital met vervangbare teststrips? Ik had er 1 gedaan...uiteraard niet zwanger... Maar toen k het stripje verwisselde zag k wel een licht blauw lijntje even breed als de testlijn?

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @mommy2010Tony: schijnt altijd een licht klein blauw streepje te staan.. Heel eerlijk gezegd heb ik die streepjes alleen gezien elke keer wanneer ik zwanger was..
    Morgen weer testen??

9. orchideetje

ik heb die 1x gedaan vorige ronde en niet zwanger maar kan me eerlijk gezegd niet herinneren of er nou wel of niet een 2e streepje stond :)

(heb je natuurlijk helemaal niets aan dat antwoord van mij ;) )

10. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mommy2010tony... ik heb die test 2x gebruikt en 1x wel zwanger en 1x niet, als je bijsluiter leest staat er ook dat je die strips NIET mag aflezen... bij mij stonden beide keren een streep alleen bij zwangerschap was die blauwer dan blauw

@orchideetje... ben ook wel toe aan die dagen vrij hoor hahaha... nu alleen nog hopen dat ik niet te veel bezig ga houden met nod... haha

11. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamalu: (voorzichtig) gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je lekker kunt gaan genieten!

groetjes!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Voelden jullie je anders op de dag van innesteling? Ik heb de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden.. best irritant

13. orchideetje

@missiej, ja dat is weer het nadeel dat je niets om handen hebt om even niet met nod bezig te zijn hihi

@cygnet, had ik ook (als het innesteling was dan ) ongeveer een week na eisprong had ik dat gevoel en na 2 dagen was het weer weg

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier echt wel een kut dag :( ben honds ellendig en moeten zo bij mijn schoonbroer gaan eten :( het ventje dat de hele dag weg is terwijl ik hem nu wel nodig heb :( heb al liggen janken om het minst vandaag heb me wel verwend met een nieuwe iPhone :D

15. hartje1982

ahhhhh klote dat je je zo voelt :( wel iphone leukkkkkkk...heb je 4s witte?

16. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ orchidee ik heb altijd een cyclus van 30, wou eigenlijk moederdag testen, de 13e en moet de 14e ongi worden. Maar hoop dat ik het red tot 1 dag voor nod :)

17. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verlies zo weinig bloed dit keer. Normaal loop ik leeg

18. orchideetje

@tinkerbell, balen zeg dat je je zo voelt, succes op de verjaardag

@evie, hoop dat je het volhoud!

19. hartje1982

meiden, ik ga me omkleden en hapje eten bij de griek...fijne zaterdag avond voor iedereen

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dat wilde wij eigelijk ook gaan doen vanaaf. Maar ben te lui vandaag. Dus heb manlief boodschappen laten doen en toch maar zelf gekookt. Dalijk lekker op de bank hangen en laptop op schoot haha.

Deel Deze Pagina