@mamavansimone... wat enorm balen zeg!!! @hier... mijn tepels zijn nog steeds erg gevoelig maar probeer ik nog ff een weekje te negeren... die bloedveegje van do. en vrij zit me niet lekker... over een uurtje moet k weer werken maar nu gelukkig om 11 uur alweer vrij... en dan genieten tot donderdag aaf dan weer avonddienst..
Goedemorgen allemaal, Ik mag zo weer lekker naar mijn werk voor een uurtje of 8. Voor de testers vandaag succes en duim voor jullie. Hopelijk een hoop roze. Voor de ongi's balen en op naar de volgende ronde en voor de negatieve testers...geen bloed geeft moed. @hier, Ik zit weer op het wachtbankje. Wanneer mijn NOD is is een beetje raden aangezien ik mijn cyclus van slag is. Maar heb volgens mij vrijdag of zaterdag mijn ei gehad. Helaas is mijn mannetje een paar dagen weg dus denk dat deze ronde niets wordt aangezien hij woensdagochtend vertrokken is en pas volgende week er weer is. Dusdenk dat we even een ronde overslaan.
goedemorgen dames, Getest... en zo wit als het maar kan! Ik mag dus op blauw..Ja nu echt, hihi! Ik heb geen hoop meer nu, als ie 4 daqgen voor NOD nog niks kan vinden, dan zal t wel niet zo zijn... Helaas! Op naar de volgende ronde, denk ik!! Liefs Julie
Goede morgen meiden hier is mijn temp serieus gezakt naar 36,7 maar ik heb wel heel slecht geslapen kan dit dan?
Heb geen idee Tinkerbell ik heb nog nooit getempt... Ik heb zojuist (TOCH WEL) een Dirxx Drogist huismerk testje gedaan... Nou hij was gewoon wit al dacht ik een ultra licht tuurstreepje te zien ...maar dat kan ook een op hol geslagen fantasie zijn.. Pff balen... nog steeds geen ongi te bekennen by the way terwijl ik normaal gesproken bloedend wakker wordt zeg maar .. We shall see... Ben benieuwd naa de rest
Vandaag is mijn nod.. Gisteren heb ik al heel duidelijk positief getest, eindelijk zwanger na 7 maanden! We zijn helemaal gelukkig! Mijn eerste symptomen: Spierpijn in de liezen vanaf woensdag Gevoelige borsten Hoofdpijn . s Avonds vroeg moe terwijl ik een avondmens ben Succes vandaag!
Meiden, Ik kom er net achter dat ik me vergist heb in mn ei...Sh*t.. ik heb mn ei 28 april gehad.. Ik had het op de kalender aangegeven met een klein "O".dus ben nu pas 8 dgn DPO. Ow nee he..Nu verschuift mijn NOD natuurlijk ook of niet..kan het zijn dat mn NOD wel vandaag blijft??pff onzekerheid
Goedemorgen meiden. Is lekker veel gekletst hiero. Voor de meiden die ongi zijn geworden Succes voor vlg ronde. Voor de roze gefeliciteerd. Zo gister uit eten geweest. Is ook laatste x geweest. Bah niks smaakte. Een vent had vis ik werd er misselijk van en hebbijna niks op. Haha maar was wel ff gezellig. Ik heb eindelijk weer foon iPhone 4s wit gehad van me Mannetje. Zoo lief. Vandaag manlief tuin doen die moet afzijnvoor 19 mei en er moet 80 vierkante Meter gestraat worden. En zijn nu nog bezig met eruit halen van t gras. Zucht race tegen de klok.
meiden, ik heb woe 9-5 mnnod. nu heb ik al 1,5 wk last van flinke zere borsten en rare afscheiding. nu had ik vijdagavond en zaterdagochtend wat bruin slijm verlies... normaal heb ik dit en gelijk er achteraan mn menstruatie... maar sinds zaterdagmiddag was het weer helemaal over en heb ik helemaal geen slijm verlies meer gehad, ik vind dit allemaal maar raar,,, wat kan dit zijn?
Ow hartje... vervelend is dat misselijke gevoel he... Ik kan me nog herinneren bij de zwangerschao van mn zoontje dat ik 15 weken stront misselijk was..en ik verafschuwde koffie en vis hihi Die misselijkheid zal alleen maar erger gaan worden komende weken vrees ik meid.. Ik begon op een gegeven moment de dag met een Rennie en een soepstengel haha anders ging ik gelijk over mn nek... en dan nog het aller leukste gedeelte..tandenpoetsen.. dat was een groot kokhalsconcert .. en ineens van de een op andere dag met 15,5 week was het weg
Dames, hoeveel DPO zou k al posi kunnen testen? K zit nu op 8 klaar blijkelijk zou k met 10 al kunnen proberen... of gewoon even braaf w8en tot 14??
Haha lekker is dat hè dan tandenpoetsen. Ik heb t gelukkig alleen met geur wat me dan blijkbaar niet bevalt en onpasselijk van word.