NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussion in 'NOD forum' started by bouncytigger, Apr 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Biancs: Ik snap niks van die kaartjes dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar als je ongi doorzet dan heb je een lf van 11 dagen?

2. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Ja maar volgens mij zit ik vaak rond de 13/14.. snap het ook niet. Heb in feb ook voor de 1e keer een korte lf gehad. Mocht het morgen niet erger zijn of wel over, dan ga ik testen. Voel me nu echt beroerd en mijn hele rug en buik gloeid.. zo ff tempen voor koorts, dat heb ik nooit voor ongi en word pas op de 1e ongi dag ziek en verga van de pijn. Afgelopen dagen diarhee achtige krampen gehad zonder vreemde ontlasting. Dus tis geen buikgriep.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hey meiden,

hier voor de zekerheid vanochtend nog een CB digital gedaan. En ja hoor! Er staat zwanger! Vind het alleen wel jammer dat dat maar en dagje in beeld staat! Hahaha!

Verder las ik dat MamavanSimone een negatieve test had...balen meid...ik blijf toch nog even duimen voor je!

@Melanie...gefeliciteerd meid!

4. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

gefeliciteerd meid,

komt er toch nog veel roze. :)

5. Linn88

Linn88 Lid

Apr 23, 2012
    94
    0
    6
    Zo...zo'n 50 pagina's lezen verder, is echt niet bij te houden ;)!

@melanie: gefeliciteerd, mooie test!

@biancs: wat vervelend, die onzekerheid! Hopelijk inderdaad toch iets van een innesteling, duim voor je.

@alle negatieve testers: balen meiden! Maar veel van jullie zijn ook wel echt heel vroeg hoor, dus niet alle moed verliezen!

@alle rode meiden: :(, duim voor jullie voor de volgende ronde!

Ik zit vandaag op een mogelijke innesteldag. Voel me prima, geen buikpijn, steken of gekke klachten, maar dat zegt helemaal niets gelukkig. Blijf rustig op het wachtbankje zitten. Andere wachtbank meiden ook zo'n zin in chocoladetaart ;)?

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Sinds vandaag veel pijn aan mijn linker tepel

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Pff... ik word helemaal dol van de lage buik en rugpijn. Meestal heb ik dat alleen maar op de dag van mijn NOD. Als ik dat dan voel, dan ben ik binnen twee uur ongi.
    Maar ik heb het nu al ruim een week. Ik heb 6 dagen van tevoren, oftewel gisteren getest met kv 2v5. Omo wit helaas. Maar goed, ik testte dan ook erg vroeg.

Als het niet raak is hoop ik gewoon de tiende ongi te worden. Dan heb ik in ieder geval een beetje regelmaat in mijn cyclus.

Spannende week! :)

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik heb net hetzelfde probleem normaal heb ik dat ook alleen maar de dag van mijn NOD ma heb het nu ook al een week

9. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

Apr 22, 2012
    269
    0
    0
    Ik ook.. Lage rugpijn, ongi krampen die uitstralen naar mn been.. En bij vlagen ineens misselijk...

10. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

Dec 4, 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Vanmorgen een test gedaan van Sensitest dipstick. Er kwam een lichtstreepje tevoorschijn...:).

Ik durf er nog niet helemaal vanuit te gaan. Heb ook nog een CBdigital liggen. Dinsdag nog maar eens testen. Kijken of er dan ook een positief resultaat te voorschijn komt.

Kan bijna niet wachten. :)

11. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

Dec 4, 2011
    359
    0
    16
    Gorinchem
    Voor degene die een positieve test hebben, gefeliciteerd!!
    Voor de meiden die op rood komen: niet opgeven! Succes de volgende ronde!
    Voor alle wachtende: Succes!!

12. hartje1982

maar je ben al 3 dagen overtijd zie ik en heb je t weer streep is een streep. zeker als je overtijd bent...

13. LieveMamaTrix

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    @Dribbel: Ik duim dat de CB de uitslag van de dipstick bevestigd! Spannend meid! Stiekem al een beetje genieten van deze uitslag!

@Mommy2010Tony & Tinkerbell: Vervelend dat jullie het ook hebben! Echt een zeurende, nare pijn...
    Ik heb net nog maar een warme douche genomen en lig nu met een kruikje ellendig te wezen :). Hopelijk is het 'goed' nieuws... Dan onderga ik het met liefde ;)

14. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

Dec 4, 2011
    359
    0
    16
    Gorinchem
    Je hebt gelijk. Maar ik wil gewoon een felle streep zien! hihi;)

15. LieveMamaTrix

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik zou ook nog niet zeker genoeg zijn met een licht streepje... Toch fijn om het nogmaals met een knetterduidelijke test bevestigd te zien.

Spannend, spannend, spannend!

16. hartje1982

hahha nou grote kans dat je CB test dat wel aan geeft...spannend alvast een kleine gefeliciteerd dan

17. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

Dec 4, 2011
    359
    0
    16
    Gorinchem
    Dank je wel MamaTrix. Dat doe ik ook al een beetje hoor!:)

18. hartje1982

daarom test ik altijd gelijk met CB digital hahahahaha

19. hartje1982

ik heb trek in iets lekkers...,maar weet niet wat GRrrr

20. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

Dec 4, 2011
    359
    0
    16
    Gorinchem

Dank je wel!! Ik hou jullie op de hoogte!

Share This Page