Dames mijn temp was serieus gedaald deze morgen ma moet ik dan vandaag ook niet ongi worden? Hier is nog steeds geen ongi te bekennen
Ook ik kan je daar niet bij helpen. Ik temp ook niet. Lees wel vaak dat na je ei je temp hoog blijft en als je ongi word zakt. Maar nogmaals ik heb het alleen van lezen
Anders moet je even op het forum zoeken, volgens mij hebben ze daar ook topics over Anders zelf daar even een topic openen, zijn veel dames die wel tempen.
luteale fase...De fase tussen de ovulatie en ongi... deze tijd heeft een bevrucht eitje nodig om zich in te nestelen... volgens mij gebeurd dit tussen de 8 en 10 dagen na je eisprong... er zijn namelijk vrouwen met een korte LF..hierdoor heeft het bevruchte eitje geen tijd om zich goed in te nestelen. maar om even terug te komen op jou...ik zie je banner al...jouw ei is op dag 23 geweest en tis nu dag 36..dus innesteling lijkt me onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk..
Wat een hoop geklets weer zeg . Ik heb net lekker met manlief filmpje gekeken en ga zo maar richting bed. De buik-en rugkrampen wisselen nog al.. maar het ergste is hopelijk weer eventjes geweest. Bruinverlies hield ineens weer op.. *fingers crossed* We hopen op het beste. Morgen in elk geval ff weer kijken naar mijn temp. De afgelopen 2x knalde deze naar beneden op de dag van mijn ongie.. dus we gaan het zien. Morgenmiddag kan ik in elk geval mijn gedachten hier weer ff vanaf zetten omdat ik van 13u tot 20u dienst heb. Weltruste ladies! Morgen weer een dag.
Temp jij altijd of alleen nu? Je temp kan op een gewone dag omhoog gaan. Van belang is je temp in de ochtend voor het opstaan.