@cygnet, nog gefeliciteerd met je dochter leuke dag gehad? @troelaa en hartje, nog van de bank af gekomen? @tempen, geen verstand van sorry @biancs, werkze vanmiddag! @biancs, balen meis @tinkerbell, jij ook, succes in volgende ronde dames @lievemamatrix, jaaaaaa op de 2e foto zie ik hem ook!! @missiej, er is nog hoop, ik ga duimen voor je, wanneer was/is je nod @danielle, ah meid nee toch, succes in volgende ronde @hartje, dat is inderdaad een timing hihi en leuk zeg de 29e @melanie, nogmaals gefeliciteerd @linn, balen hopelijk zet het niet door meid, ik ga verder duimen
@hier, krampen, hebben gisteren sex gehad dus hoop maar dat het daar van komt maar ze voelen echt als ongi krampen had het natuurlijk kunnen weten 24e laat in de avond geklust, 26e in de ochtend eisprong dus kans is wel nihil natuurlijk aangezien er daarna niet meer geklust is omdat mannetje weg was ik ga het maar loslaten des te eerder word ik ongi was vorige ronde ook zo
@ Tinkerbell het kan zo zijn meis maar kan ook weer niet je kan echt niet meer doen dan afwachten op basis van tempraturen kan je je eigen ook niet vasthouden er zijn vrouwen die zwanger zijn terwijl ze een temp daling hebben en andere hebben dan juist een temp verhoging het zegt helemaal niks meid!! snap je onzekerheid maar probeer te ontspannen stress is ook niet goed @ mamatrix ik zie ook de streep voorzichtig gefeli @ Ongie dames balen verdorie snap hoe jullie je voelen @ Hier Gisteren ochtend lekker weer lopen janken waarom het nou toch weer niet lukt af en toe heb je dat het zon down momentje maar ik denk nu maar zo na july komt er een vooruitgang in dus nog eventjes geduld hebben
@orchideetje.. heb normaal een cyclus tussen de 24 en 26 dagen... 26 was toevallig laatste maand.. daarvoor steeds 24 sinds mk... voor mk cyclus van 28 gehad.. zit nu op dag 24 ... maar die bloedveegjes blijven me gewoon niet lekker zitten... dus ongie of zwanger.. vertrouwen heb ik er niet echt in
Hier nog geen ongi te bespeuren.. Vandaag maar weer eens een testje halen... Ff een vraag.. Zijn de trekpleister 2v5 hetzelfde als de kruidvat 2v5? Trekpleister zit namelijk op steenworp afstand en voor kruidvat moet ik het centrum in met de auto.
Nee ik ben nog niet ongie geworden ik had gewoon een dip momentje hahah ik moet nog een paar dagen !!
Ja dat had k net gepost..maar ik vroeg me dus af of de 2v5 van trekpleister hetzelfde zijn als die van kv
haha dankje wel orchideetje nee zijn anders die van trekpleister is met zon KUT plusje haha beter kruidvat nemen meid
Nee niet de plustest.. Het zijn 2 cassetes 2v5.. Zien er exact t zelfde uit..alleen vroeg me af qua gevoeligheid
Knuf voor Gesina!! Begrijp het gevoel meid (al ben jij al veel langer bezig uiteraard...)! Moed houden hoor, duim voor je dat je op roze mag deze maand.
Dat durf ik je dan niet te zeggen ik neem ze iig altijd van de Kruidvat @ Linn88 Dankje wel lief van je
de k2v5 en trekpleister 2v 5 zijn idd hetzelfde ( kruidvat en trekpleister komen van zelfde leverancies ) zo word bij ons geregeld spullen na de kruidvat gebracht in een trekpleister vrachtwagen hahaha ...