NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    huh ik had net allemaal witte vlokken in mn plas :s
    kent iemand dat???

2. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @ Hanneske:

Dat doe ik ook hoor, volgens mij moet dat ook, want dat heb ik al verschillende pagina's gelezen.

3. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Ik telde dag 1 ook pas als t echt door gezet had met menstruatie. Soms begon ik 3 dagen van te voren al met dnkr bruin bloed verlies.

Pfaff ik ben ineens emotioneel niet normaal

4. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    @gesina: goed bezig met de lijst!! ik dacht dat er al meer op rood moesten, maar valt dus blijkbaar nog wel mee :)

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ evie dat zegt niks heb ik ook vaak :)

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ lijst ja ik weet echt niet wie er nog op rood moeten hoor er wordt zoveel geklets dat hou ik niet bij haha :p

ik ga zo ff douche !!

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik had het nog nooit eerder gezien hahahaha ik dacht huh wat drijft daar nou weer! Net even gegooled en komt idd heel veel voor, ook bij zwangerschap, blaasont, infecties enz.

Ahh we wachten gewoon af!

8. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@kaatje, hier ook 13e testen en de 10e hoop ik :D

@rood, nog best veel

@hanneske, blijven duimen!

@hier, ga lekker fietsen met een vriendin en de kleine! tot straks

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja, dat zou kunnen bij een laat ei bv(heb geen regelmatige cyclus). Ik zat nl net in mijn 9maandenboekje te kijken van mijn 1e zwangerschap en wat bleek is dat ik toen ook een klein beetje bloed heb gespot terwijl ik toch zwanger bleek te zijn en omdat ik normaal altijd de volgende dag echt ongi wordt begin ik nu toch te twijfelen! Het kan bij mijn nog alle kanten op dus ik zit weer in de race voor mijn gevoel. Ik had het goede voornemen om op moederdag te testen als ik niet ongi zou zijn maar ik denk dat als m'n menstruatie vandaag niet komt ik morgen toch maar een testje waag!

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oeps, ik sta er nog niet, had mezelf er wel eens bijgezet geloof ik. NOD op 14/05, 2e ronde voor 1e kindje.

Haha, hopelijk ben ik ook een gelukskont die in de 2e ronde zwanger mag raken. Maar ik maak mezelf geen illusies...

Ik geloof dat ik er donderdag of vrijdag eens een testje tegen aan gooi, want vrijdag is mijn huwelijk en ik zou toch wel graag weten of ik een glaasje kan drinken. Ach, wat een k*tweek, die laatste week :x

11. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Ik mag op rood... Ben zaterdag hardstikke ongesteld geworden... Op naar ronde 4 :)

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jeetje, die lijst is wel rood hè? Daar moet dringend wat roze bij... jammer dat ik pas op zondag ga testen hihi..

Voor de gene die erg bezig zijn met kwaaltjes, symptomen etc etc.. misschien is het beter om een beetje afleiding te zoeken.. Zwangerschapssymptomen en die van de menstruatie zijn grotendeels gelijk dus er valt niets zinnigs van de te zeggen. Ook in een zwangerschap is het handig om niet enorm te focussen op wat je wel voelt en niet.. tot je de baby echt gaat voelen, weet je dat namelijk niet. Elke vrouw is anders, elke zwangerschap is anders.

Ik poets vandaag mijn huis.. ook afleiding. Natuurlijk ben ik er ook wel mee bezig (anders zou ik hier niet zijn) maar mijn lijf analyseren heeft volgens mij niet zoveel zin. Een test moet het me maar vertellen en testen kan je nog steeds het beste op je NOD doen..

Succes allemaal

13. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hihi de krampen waren van een grote boodschap, dusssssssss ;) :)

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

:D hahaha, zo zie je maar weer.. doodnormaal

15. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    @bouncytrigger: balen!

@cygnet: wijze woorden ;).

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@cygnet: ben ik met je eens hoor. want je ken jezelf helemaal gek maken met die symptomen. Maar soms merk je gewoon aan bijvoorbeeld krampen dat ze anders zijn als normaal

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha, goed zo! We blijven duimen!!!

18. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Ik ga maar is douchen. Om 3 uur weer me poppetje uit school halen is ze weer heerlijk bij ons tot donderdag

19. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Pfff ik kan jullie niet bijhouden hoor, ik zit op mijn werk, denk ik lees een beetje bij maar het is wel HEEL VEEL! :)
    Ik zag MamaTrix voorbij komen met een licht positieve test, goedzo meid!

Mijn lichaam is stuk, ik voel soms een krampje dus dan denk ik 'hier komt het' maar tot nu toe nog geen druppel. Snap er niks van :)

Goed, ik ga weer werken want eigenlijk heb ik het druk :) Doeiiiii

20. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier nog steeds niks gespot :(

Deel Deze Pagina