Zo spannend is het niet hoor mijn temp was gisteren al gedaald hoor dus verwacht mijn ongipijn wel hoor
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) Hartje1982 (5e ronde, 2e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) Lotus79 ( 3e ronde na ma, 1e kindje) 5. Sarah84 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) Sas87 (2e ronde, 1e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) Bops (1e ronde, 1e kindje) Tumtum (1e ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) Kiwitje ( 3e ronde, 1e kindje) Mloesie (5e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) Julie2012 ( 2e ronde, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) Mommy2010Tony (1e ronde, 2e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) Piccolina (3e ronde, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) Manon77 (5e ronde, 3e kindje) Kimmie84 (1e ronde, 1e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) Lovepeet (3e ronde, 2e kindje) 15. Sany (9e ronde, 1e kindje) Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 75 8 zwanger, 21 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 7 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, 3 niets doorgegeven
Het was heel wat werk, maar hij is nu bijgewerkt!! Van diegene waar ik het niet van wist, heb ik even opgezocht. Nu maar hopen dat er flink wat roze gaat. Gehalte ligt rond de 30%. Mag wel iets omhoog
Hola lady's Zojuist een normale clear blue gedaan en daar verscheen een heel licht plusje...toen de tweede er gelijk achteraan gegooid en daar kwam weer een licht plusje... Het is wel heeeeeeeeeeeeeel erg licht.. Dit zijn met recht tuurstreepjes... Heb ik het me ingebeeld of zien jullie ook iets?? En staan deze testen bekend als onbetrouwbaar (indrooglijntjes e.d.)? De 2v5 waren helaas op
Nou ik hoef niet te turen hoor ik zie echt wel de 2e streepje! wel licht idd maar goed je bent als je zwanger bent ook nog maar in beginstadium
@mommy2010Tony... Ik zie ze nog niet... Misschien omdat de foto beetje donker is? Ik hoop echter dat hij gewoon wel positief is en ik 'm gewoon niet zo goed zie! Anders morgen nog een kv2 halen? @gesina: bedoel je de foto van de test? Hij staat een paar pagina's terug, maar hierbij nogmaals:
Ja das ook waar... ik denk zelfs (omdat mn ei 6 dgn later was normaal) dat mijn NOD ook pas de 11e is i.p.v. afgelopen weekend.. Maar ja Ik heb nog nooooooit een cyclus langer dan 28 dagen gehad en ik slik al 4 jaren de pil niet ..dus dit is enigszins nieuw voor mij .. en ik weet dus niet zogoed waar ik vanuit moet gaan. Maar dan zal dit wel 4 dagen voor NOD zijn..
@mommyvantony: deze testen haat ik.. Heb er helaas al heel veel vals positieve van gezien hier op het forum en zelf ook een test gehad waarvan iedereen hier zij "die is duidelijk" en toch negatief
@mommy2010Tony... Nog eens gekeken... ik zie 'm heel licht als ik er wat verder vanaf zit! Ik heb niet voor niets lenzen . Alleen ik kan dichtbij slecht zien... Dus ik zie toch wel wat op beide tests!
Fijn om te horen dat iemand ze ook ziet Gesina Het ligt er ook aan op wat voor soort computer/telefoon je foto's bekijkt i.v.m. resolutie geloof ik .. Die van jou is duidelijk te zien hoor Lieve mamaTrix Super
Thnx Mayb3...ff weer met twee voetjes op de grond gezet Ik w8 nog ff tot donderdag met nog eens testen
@Mommy2010Tony: Hoe zag jouw Trekpleister test eruit? Iemand ooit vals-positieve Trekpleister/kv2 gehad? Ik heb wel een beetje het gevoel dat die test het bij het juiste eind heeft. Als ik op mijn rug lig of juist een beetje gebogen zit, voel ik echt een ballon in mijn buik... Heel raar!