NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@hartje: die clearblue waren van mommyvantony hahaha

2. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Hoi Hartje... die 2 CB's waren van mij

En t zal heus wel goed zitten met Moeders voor Moeders... wat goed dat je eraan mee doet!

3. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

ohw van jou haha...nou zag duidelijk streep is toch gewoon horizontaal de streep? of moet t een kruisje zijn?

4. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @hartje... Volgens mij moeten het kruisjes/plusjes zijn.

Ik zou ook een beetje de bibbers hebben bij de extra-test van Moeders voor Moeders!

5. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Hahaha nee het is idd een PLUS testjes +... Er moet dus een verticaal streepje over het horzintale streepje verschijnen....Hij is enorm licht.. Ik vond het al zo gek dat je zei dat je ze duidelijk zag haha

6. hartje1982

nahh hahaha sorry hoor ben vandaag niet de snugerste...ik ben benieuwd wat die doet als jij cb digital doet. je bent ook echt al overtijd he

7. hartje1982

ik heb nog is terug gekeken,maar zie idd heel heel licht dat verticale streepje

8. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Hartje... ik weet niet zeker of ik ovetijd ben. Ik heb altijd mn ei gehad op dag 14 al 2 jaar achter elkaar. En nu sinds deze maand is mn ei ineens pas 6 dagen later gekomen... denk dat mn NOD dus ook verschoven is naar as vrijdag.. Ik zit nu dus 9 DPO.. misschien nog te vroeg voor een duidelijke test als het zo is

9. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Ik weet niet of deze misschien iets duidelijker is

Bijgevoegde bestanden:

10. hartje1982

overduidelijk

11. hartje1982

ja dat zou idd kunnen wat lastig voor je...en spannend ook..

12. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Mommyvantony: inderdaad overduidelijk! Vroeg me nog wel af: moeten de streepjes niet even dik zijn? Ik weet het bij CB niet, maar heb vorige maand vergelijkbare streepjes gehad met kruidvat 2 voor 10 testen en die bleek toch negatief omdat de streepjes niet even dik waren?? Overigens zou het dan wel gek zijn dat je er 2 met een extra streep hebt, dus ze zijn vast positief ;). Gefeli!

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik verwacht over 4 dagen mijn NOD maat nog geen positief getest(ee keer getest 6 dagen voor nod) en geen echt symptomen. Wel pijnlijke borsten en soms rekkende gevoel in mijn onderbuik links en rechts, maar niet echt iets..
    ik heb eigenlijk geen hoop voor deze ronde.. Ga afwachten tot mijn NOD en zie het wel. Meestaal begint het ook 1 dag ervoor met bruine afscheiding, dus weet ik het altijd...
    iedereen succes!!

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linn: dat zegt niks met clear blue hier mijn testen van december.. let wel deze waren vals positief 2 dgn voor nod

ik wil absoluut geen spelbreker zijn en hoop echt dat ze bij jou wel positief zijn @mommyvantony maar ik ben sindsdien heel voorzichtig met feliciteren na + testen

15. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

hmmmm zit lekker aan de blokjes kaas :D Jammie ik verveel me dood heb net nog ff weer gekeken voor werk maar er is echt niks :(

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@piccolina: spannend meid..!! ik duim voor je

17. hartje1982

mmmmm lekkerrrr....ik net crackertje op met smeerkaas....:D nee werk zoeken is drama he,

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja echt pff... gelukkig heb ik nog mn uitkering tot oktober of november maar toch ik wil werken ben dat thuis zitten zo zat pfff.... zit nu ook echt zo van ehm ja wat gaan we nu weer eens doen vandaag??

19. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Ja dat is duidelijk een +je idd...
    Maar is het niet zo dat er eigenlijk geen vals positief bestaat..dat er dus daadwerkelijk wel een bevruchting is geweest, er HCG werd aangemaakt, maar het niet goed heeft kunnen innestellen zodat je alsnog ongi bent geworden?? Je leest overal zulke verschillende dingen
    We w8en het maar weer rustig af.. pff wat kunnen dagen lang duren zeg

20. hartje1982

ohw echt nou heb er geen problemen mee ben sindss tijdje huisvrouw en bevalt me prima..

Deel Deze Pagina