Hier moest ik bij het UWV op 'speeddate'. Maar stond binnen 5min buiten omdat de uitzendbureau's mij niet kunnen helpen aan een baan in de winkel
Uhhm.. September. Zit nu al 4 maanden thuis. Was vrijdag even langs mn oude werk gegaan. Mijn oude baas zei dus meteen, ik snap er niks van dat je niet aan werk komt. Laat ze mij maar bellen! Ik zou je meteen terug willen als ik plek heb. mJaa daar koop ik ff niks voor op het moment Hoe lang zit je nu thuis?
@Veritas.. balen. Op naar de volgende maand! Succes 14 mei tandarts 23 mei 4 jaar getrouwd waar heb ik last van: - menstruatie achtig gevoel in het weekend (innesteling?) - veel plassen - lage rugpijn vandaag (maar wel heel druk weekend gehad) Allemaal niet zeggend.. hahahaha... oh, de week kan me niet snel genoeg gaan
@cygnet, ja heb daarna geen krampen meer gehad maar nu 2 uur later komen ze weer terug helaas @mamavansimone, werkze! @mommy2010tony, ik zie vaag iets maar durf er niets over te zeggen, oh die laatste foto zie ik hem wel ik blijf twijfelen sorry durf je nog niet te feliciteren @hartje, nu al last van zwangerschapsdementie @gesina, jamm kaasje, ik heb net lekker 2 cupcakes op @gesina, hier ook geen problemen met thuis zitten die kleine vermaakt me wel door te zorgen voor vuile was en vette vingers op de tv @hartje, hier ook huismoeder en bevalt prima! @evie, het is heerlijk buiten! geniet van je broodjes alhowel die al op zijn denk ik @gesina, ga lekker een stuk wandelen mop, of even door de stad window shoppen (ik kan dat niet hoor window shoppen maar misschien jij wel ) oh zie nu dat je hetzelfde 'probleem' als mij hebt ze wonen allemaal ver @hier, heerlijk buiten in de zon met gewassen dekbedovertrekken aan de waslijn maar mopje word moe dus gaan even wandelen denk ik, rondje door de stad
Oh ik hoor deze week of mijn opdracht verlengd wordt, anders ben ik vanaf 1 juli vrij en ga ik op 1 oktober uit dienst (met een zak geld).. anders werk ik nog door tot 1 november en dan ga ik per 1 januari uit dienst (en hele maand augustus vrij + nog een heleboel daagjes tussendoor).
Nu nog hopen dat het goed blijft gaan....ik w8 iig mn NOD af voordat ik mn banner wijzig... je weet maar nooit
Ik ging ff mijn neefje en nichtje mee uit school halen en na mijn vader en moeder brengen. Ligt de buurvrouw in het zkh aan het bevallen. Hebben ze een wigwam in de voortuin gezet met een baby ervoor in blauwe kleertjes Haha vond het best origineel.
Ja tis idd origineel... beter dan zo'n ooievaar die de ruit invliegt... de eerste keer vond ik die super leuk maar nu komen ze me neus uit haha