Amai ik ben ook eens even de stad in gegaan wat kletsen jullie erop los heb niet alles terug gelezen maar zag wel een positieve test alvast een proficiat en geniet ervan Hier bij het wandelen pijn aan mijn linker lies en branderig gevoel en nog steeds geen ongi te zien
Heeft iemand de zwangerschapstesten van 123ovulatietesten.nl wel eens gebruikt (6 dagen voor NOD te gebruiken?)... Ik heb die dingen maar vraag me af of het een beetje betrouwbaar is.. behalve dan dat zo vroeg testen altijd onzeker is.
Mommy2010Tony: gefeliciteerd joh!! Ik zou echt krankjorum worden van al dat testen!! Maar nu begint het ook bij mij te kriebelen. Maar idd, zeg us, hoe doe je dat Eigenlijk durf ik niet te testen, omdat het bij ons toen is misgegaan. Heel vroeg, was toen 3 week zwanger. Ben zo ontzettend bang weer voor de teleurstelling.. was toen bij mij wel meer gebeurd, maar heeft er mede bij mij voor overspannendheid gezorgd. Ik voelde me zo 'mislukt'. Zit weer in een opwaartse spiraal, weer meer aan het werk enzo. Ben eigenlijk gewoon bang! (ff zeikdagje, bleh! Iedereen om mij heen zwanger! Ik wil ook, boehoe!!) manlief wil ook graag dat ik ga testen, maar heb pas 11,12,13 mei mijn NOD. Wat zouden jullie doen?
Mommy2010Tony: gefeliciteerd!!! geniet ervan! Goed dat je de kv nog gedaan hebt, is alle onzekerheid over wel/niet zwanger voorbij! groetjes!
Ik wil alleen nog zo'n mooie digitale...maar gisteren zei die nog NIET ZWANGER...dus daar w8 ik nog ff mee..das zonde...die k*t dingen zijn iets van 17 euro
Ik test de eerste keer donderdag denk ik, dan gaan mn ouders op vakantie en ga ik voor 2 weken hun huis in. Kan ik nog even in eigen huis testen. Daarna wil ik de 13e op moederdag nog een keer testen. Pfff kan er nu al zenuwachtig van worden
Mommy, van harte gefeliciteerd!! Gesina, lijkt me heel frustrerend om zolang te moeten wachten. Vind knap van je dat je zo positief overkomt! Heb je nog hiet de jeiging om naar de dokter gaan?
ben al bij de feriliteitsarts geweest manlief heeft wat minder zaadcellen vandaar dat het bij ons wat langer duurt
vind de wigwam best leuk... ik wou ook niet zoveel.. maar bij thuiskomst stond er een GROTE opblaas baby... zo joekel ding van paar meter hoog... en allemaal roze ballonnen... vond wel leuk... maar heb ruim een week geen uitzicht gehad hahahaha.... bij een volgende hoeft dat voor mij niet... een slingertje oid is voor mij voldoende... toen ik na het ziekenhuis ging waren ze thuis al ballonnen aan het blazen ( zou ingeleid worden) toen ze hoorde dat er nog niets was mee gestopt... om 3 uur belde ik VL dat die terug moest komen na het ziekenhuis omdat ik weeën had ( uuuh weeënstorm) om half 5 belde VL na thuisfront dat ze ieder moment de vliezen gingen breken en dat onze moeders samen met de oudste na het zhuis konden komen... om kwart over 5 was DL er al... onze lieve buren hebben zich thuis de longen uit het lijf geblazen voor alle ballonnen hahaha.... Hier nog steeds geen bloed meer gezien... word toch wel zenuwachtig hihihi... tepels ook nog steeds gevoelig maar doe ik weinig op... kan 2 kanten op gaan.... wacht tot min. donderdag denk ik hahaha ....
Mommy2010Tony: gefeliciteerd!!!!!!!!!! Geniet er van! Missiej: haha, mooi verhaal . Hier nog steeds bruinverlies. En ga kapot van de krampen in mijn buik...snap er niets van!
Hier in België komt er zelfs niet eens ZWANGER of NIET ZWANGER op, gewoon een plusje of een minnetje bovenaan in een hoekje en dan hoeveel weken je al bent. De grootste hoop verloren geld ooit hoor! Volgende keer koop ik die ook gewoon in het kruidvat net over de grens bij jullie
ik ben ook terug uit de stad, lekkere cakejes met chocolade omhulsel gescoord bij de kruidvat van milka in de supermarkt dacht ik even dat ik ongi werd had echt het idee dat het eruit liep maar vals alarm, zo maar weer eens plassen voor de verandering @geboorte, hier een bord in de tuin gemaakt door mijn zus en haar vriend, dit keer komt er een raamsticker, heb alles al helemaal doordacht aangezien dit 300% zeker de laatste keer zal zijn wil ik alle dingen die we bij onze 1e niet gedaan hebben nu juist wel en andersom net zo, ben straks geen bridezilla maar een pregnantzilla
Ja, ik merk ook dat ik een stuk meer moet plassen als ik mijn ongi verwacht. En maar kijken of je bloed ziet