NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie84

kimmie84 Lid

19 aug 2010
    67
    0
    0
    @ hartje super gefeliciteerd. geniet ervan :)

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    blegh voel de hele tijd iets lopen... maar heb nu ineens waterige afscheiding.. terwijl ik deze maand een x zga "droog" was sinds ei... week mag gauw voorbij zijn van mij hahaha

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier ook sinds vandaag.. Leek eerst wel een uitgedroogde woestijn hahaha nu eerder de atlantische oceaan.. Hahaha:D

4. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Bedankt dat jullie me al op rood hebben gezet
    Gisteren is het doorgezet, dus dit is meteen nwe start van een nwe ronde

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

wij gaan naar bed, heb het ijskoud :( rillingen lopen over mijn rug, tot morgen dames!

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Net getest en is omo wit laat mijn ongi nu maar komen

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Blegh even m,n hart luchten... Augustus 2010 begonnen aan wondertje nr 3. In november was het raak.. Helaas MA.. Daarna niks meer en even een pauze genomen.. nu januari weer raak.. Helaas weer een MA.. Nu net een van me beste maatjesndie vrolijk verteld dat hun hun 2e kleine verwachten.. Terwijl ik de 1e MK tegelijk met hun verwachtte. Gun het iedereen maar valt me zwaarder als gedacht..mals ik eraan denk nu al een 3e had kunnen hebben of momenteel 18 wkn Zwanger had geweest.. Sniksnik

Sorry voor ego bericht

8. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Dat mag best licht lekker je hart. Knuffel voor jou

9. hartje1982

Ohw meiden ik heb z'n heup pijn word gek t zeurt steekt

10. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen die moeite heeft met teruglezen: ik heb in de gebruikersinstellingen het aantal berichten per pagina op max gezet, en dit topic heeft nu nog maar 71 paginas, veel overzichtelijker :D

@Maybe, toen ik mijn miskraam had, waren er tegelijk met mij nog 3 vriendinnen zwanger in verschillende stadia, dat is dan absoluut niet leuk. Kan me voorstellen dat als je al zo lang bezig bent het zo nu en dan best heel zwaar is. En dan kun je best wel al 2 kindjes hebben, maar dat maakt de kinderwens voor een 3e niet minder groot lijkt me...

Overigens was ik ook kurkdroog, maar sinds vandaag ook hele dunne waterige afscheiding. Zou het alleen nog geen vloed willen noemen...

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@tumtum: Nee dat klopt inderdaad.. ik heb er wel al 2 maar die zijn uit mijn vorige relatie. mn man is een schatje en beschaiwd mn kid als van hem zelf maar we willen er zo graag 1 die ook echt van hem is.

Ik hoop in. ieder geval dat we allemak nog op roze mogen deze maand..!!

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Tumtum: Dat heb ik ook zo staan. Vind het ook veel fijner.

@Maybe: Hier ook, heel mn FB staat vol met echo foto's en baby foto's.. Of meldingen dat er weer iemand zwanger is. Ze zetten het hier voortaan al met 4 weken erop :|
    Ook veel mensen die tegelijkertijd met mij zwanger waren die nu neerzetten of ze een meisje of jongen krijgen.. *zucht* Ik wil oooookkk!!

13. hartje1982

Goedemorgen dames. Wat rb ik rot geslapen me onder rug en me heup pfff auw.
    Nu zo aankleden kleine naar school brengen ff naar de zonnebank en dan naar vriendin worden me haartjes weer heerlijk gedaan.

Hoest hier. Nog testers vandaag

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is temp met 0,1 gestegen dus is niet veel mijn hoop is nu echt wel weg

Hartje, had ik gisteren avond ook

15. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Gefeliciteerd!!

16. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Vanmorgen nog een keer getest met Sensitest. Weer een streepje te zien. Nu duidelijker dan afgelopen zondag!! Ik kan het nog niet helemaal bevatten!!

Ik ga donderdag voor alle zekerheid nog testen met CB digital. Bij een positieve test dan toch maar de HA bellen;)

17. hartje1982

Gefeliciteerd

18. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier vanmorgen getest maar negatief.... positief punt... mijn cyclus word eindelijk langer!!!

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dames, IK BEN ZWANGER!!!!! :p

Althans als ik de test mag geloven haha... Net getest en vrijwel meteen een mooie 2e streep!!! Nog niet een hele donkere en omdat ik officieel nog voor mijn nod zit ben ik nog een beetje voorzichtig maar als ik positief denk dan ben ik gewoon zwanger!!! Ben nog een beetje verbijsterd dus nog niet heel blij of zo. Moet het nog een beetje verwerken maar ik ga nu snel iets verzinnen waarmee ik mijn man kan verrassen. Die weet niet beter als dat ik ongesteld ben. Ik had hem maar niks gezegd over dat ik maar een paar druppels was verloren omdat ik had verwacht dat het wel door zou zetten. Ik ga nu snel hopen op nog meer positieve testen voor jullie deze maand!!

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wow een positieve ochtend! Dribbel1978 en hanneske gefeliciteerd! Hier nog een week te gaan voor nod.

Deel Deze Pagina