Balen zeg!! Is het iemand die heel dichtbij staat?? Als dit de naam is voor jullie, wanne je zou bevallen van een meisje, Zou ik het kindje gewoon die naam geven. Ik wasbij beide kinderen met 2 nichten zwanger, heb altijd gezegd mochten ze d Hun kindje zelfde naam geven, ga ik niet veranderen van naam. Dit was gewoon de naam voor ons.
@tamjedebamje: Ja datwas echt de naam voor ons.. ook omdat het italiaans is en allerbij mijn zoons ook italiaanse namen hebben.. en m,n mannetje mij altijd vergelijkt met bella uit de films kwa doen en laten.
orchideetje kijkt tegen een aanrecht vol met vuile vaat en een wasmand vol met strijk dus tijd dat ik van de stoel af kom, niet te veel kletsen ladies
ochideetje: Nou het is veel erger.. het is de vader van m,n jongste en z,n nieuwe vriendin.. en ik kan hun niet uitstaan maar dan ook echt niet.. niet uit jaloerzie want er zijn dingen gebeurd waardoor ik hem absoluut niet wil zien.. En uitgerekend de persoon die ik niet ken uitstaan neemt die naam blegh
Ow dat is echt k*t Maybe :x mJa dat is dus het half zusje van je jongste, dus je kunt moeilijk die naam nog gebruiken. Das idd echt super k*t!!!
@troelaa: nou halfzusje zou ik het never nooit noemen.. en ik noem hem ook niet de vader van de jongste.. Hij heeft tijdens mijn zwangerschap geprobeerd die kleine uit m,n buik te schoppen. En zij bedreigd mij elke keer als ze me buiten ziet lopen.. En dan uitgerekend hun die die naam hebben pfff
2mommyvantony: nee m,n kids zijn niet italiaans ze zijn beide kwart indo haha.. maar ik heb altijd al iets met italie gehad vandaar de italiaanse namen