NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@cygnet: ik begrijp ook wel dat je namen niet kunt claimen.. Maar het gaat om het gevoel.. en dan uitgerekend die 2 personen

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@piccolina... oh, balen zeg.. hopelijk blijft het toch weg!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Stand van zaken (zit me te vervelen op werk ... hihi)

(uitgaan van een totale aanmelding van 69 vrouwen)
    zeker zwanger: 18,84%
    met misschientjes erbij: 21,74%
    ongesteld: 43,48%

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Maybe: Owjaa dat is een heel ander verhaal. Ik dacht omdat het dus de vader van je zoon is, komt je zoon ook daar en is het een beetje vreemd als allebei zijn zusje bv Isabella heten ;)
    Maar als jullie er beide niks mee hebben, zou ik gewoon de naam houden die ik in gedachten had. Al vind ik die andere naam die Gesina noemde ook leuk. Maar das idd jullie keuze. Ik zou me er ook niks van aantrekken wat andere mensen zeggen. En vooral hun niet.

@Lijst: Ik vind het allemaal prima. Wel leuk als hij elke keer goed bijgehouden word.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Snap ik... het is ook een mooie naam. Maar ik blijf erbij.. als jullie het DE naam vinden dan zou ik me niet in de weg laten staan door een rancuneuze en debiele ex en zijn vriendin...

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Idd vind ik ook!!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: ja die naam die gesina zei "Renésmee" wilde ik eerst.. Alleen vond malief hem wel goed als 2e naam maar niet als eerste.. Maardaar gaat nog steeds mijn voorkeur naar uit.. hihi

@cygnet: ik vind het ook een prima plan hoor voor de lijst

8. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Maybe: he joh, wat naar! Snap dat je sowieso een war minder gevoel krijgt bij een naam als de dochter van iemand aan wie je een hekel hebt zo heet..:s. Zou hem dan denk ik toch ook niet meer zo snel gebruiken.. Hopelijk komen jullie op iets anders. Knuf, balen meis!

9. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Haha, en ik lees weer eens niet goed... Lijkt me een super vervangende keus! Hopelijk kun je je ventje overhalen ;)

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    @maybe3: @cygnet: ik hoop het stiekem ook maar die ijzerachtige geur laat mij eigenlijk geen hoop meer.... terwijl ik voel mij wel net iets anders dan voor mijn NOD altijd: vage buikpijn en beetje misselijkheid, altijd honger.... snik snik :((((

Ik hou jullie op de hoogte!

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linn: ja ik ga vanavond maar even m,n charmes in de strijd gooien hahaha

12. denise929

denise929 Lid

28 apr 2012
    18
    0
    0
    gelderland
    nou een update

op zondag 5 dgn voor nod licht positief getest
    en gisteren 4 dgn voor nod weer 9licht )positief
    dus ik zeg het voorzichtig, maar op dit moment ben ik zwanger....!!
    Een beter moederdag kado kan je niet wensen, hahah

13. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Als groot twilight-boeken-fan (let op: absoluut niet de films) vind ik dat wel grappig, gezien het dochtertje van Bella en Edward zo noemt :D (oeps, lees nu pas dat jullie er eerder over bezig waren) hihi ;)

Onze namen liggen al lang vast:
    Voor een meisje wordt het Nora
    Voor een mannetje wordt het Victor

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier houden we een lijstje bij op de laptop. Alle mooie namen die we tegen komen zetten we op de lijst. Wanneer ik zwanger ben kijken we welke we beide het mooist vinden. Wel grappig dat er maar 1 jongens naam op staat die we beide gelukkig heel mooi vinden. Vind een jongens naam echt moeilijk.

15. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    hier zijn de duivels door gekomen vanmorgen,dus op naar de volgende ronde.

16. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ga daar nogsteeds vanuit orchideetje dus blijf positief!!!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: Ja mijn zoons heten Dusty & Danté die hoor je niet zo vaak.. alleen heel vervelend dat veel vrienden en familie de namen altijd door elkaar halen hahaha

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@moontje: ohh balen meid..!!

19. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@moontje, balen meid

@namen, hier staan ze ook vast maar ga ze zeker niet noemen :p

@hanneske, hope so! ga straks maar weer eens broekloeren ;) plas me 6 slagen in de rondte :)

@hier, snel terug van de boodschappen want kon maar een deel meenemen, had verkeerde pas bij en contant geld heeft mijn man er uit gehaald sta je daar dan aan de kassa partijtje rood te worden :)

iemand nog ideetjes voor een simpele goedkope avondmaaltijd? muv pasta

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Denise... je staat in de lijst op lichtpositief.. wil je nu naar knalroze??? Gefeliciteerd hoor!

@Moontje.. balen zeg.. op naar de volgende maand. Veel geluk!

@Namen... meisjesnaam hebben we maar een jongensnaam... :(:(:( Wij vertellen de namen ook niet.

@Avondmaaltijd: gehaktschotel? Gehakt met champignons, doperwten, uitje en kruiden, afdekken met puree (uit 'n pakje als het snel / makkelijk moet), flinke lading kaas er over en in de oven. Zo gepiept en niet duur.

@Kassa... zo herkenbaar.. ik had gisteren geen saldo (!!!) en dan wel wegrijden in een BMW :)

Kunnen jullie het merken.. verveel me dood op werk ;)

Deel Deze Pagina