@mamavansimone .. jaa in het licht zo zijn ze duidelijker bloedirritand @kimmie tja denk het wel.. heb er nog maar 24 haha
@mamassimone: thanks! @maybe3: nice tatoo! Kga slapen dan is het sneller morgen! Verwacht wel weerr testresultaten te zien!
@Maybe: Weer lekker veel kleur erbij Mooi Ben echt benieuwd hoe het aan het einde eruit ziet. Ik was progamma gemist aan het kijken. Draagmoeder gezocht. Was echt mooi om te zien wat mensen voor elkaar over hebben!! Donderdagavond tweede deel kijken. Nu ff mn deel van DH afkijken en dan duik ik me bedje in. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Ik mag eindelijk op rood. Ik zou testen vanmorgen maar ik plaste rood in het potje dus toen hoefde het niet meer wanneer mijn volgende nod zou zijn is nu een groot raadsel haha ! Het regent hier echt keihard! Bij jullie ook? Ik ben benieuwd naar de rest van de testers!
mijn temp is weer gestegen met 0,3 dus is hij nu 36,9 dit heb ik nog nooit gehad weet niet wat in ervan moet denken
Dames, ik heb deze ronde niet meegekletst omdat ik het zwanger worden een beetje los wilde laten en zie hier het resultaat! Bekijk bijlage 244039 Op de lijst stond ik op 14 mei, maar mijn nod was verschoven naar 10 mei ivm een vroeg ei!!! Ik ben helemaal happy!!!
Gefeliciteerd kwebbelsnoes!! Tinkerbell spannend hoor!! Dat is zeker een + punt! Ik duim mee hoor!! Bah manavansimone,balen zeg! Veel succes in de volgende ronde!!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 28-4 (1) Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) 1. (6) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Hartje1982 (5e ronde, 2e kindje) Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. (3) Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. (4) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4.(3) Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) Lotus79 ( 3e ronde na ma, 1e kindje) 5. (5) Sarah84 (ronde 2, 2e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) 6. (7) Mommy2010Tony (1e ronde, 2e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiĆ«le mola zwangerschap, 2e kindje) jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. (6) Tumtum (1e ronde, 1e kindje) Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) Bops (1e ronde, 1e kindje) 8. (4) Kiwitje ( 3e ronde, 1e kindje) Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) Mloesie (5e ronde, 1e kindje) 9. (5) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10.(8) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Julie2012 ( 2e ronde, 1e kindje) Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) 11. (5) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) Maaikedejong (IUI 1e ronde, Clomid 50mg, 1e kindje) 12. (4) Piccolina (3e ronde, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13.(5) Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) Manon77 (5e ronde, 3e kindje) Kimmie84 (1e ronde, 1e kindje) 14.(7) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) Lovepeet (3e ronde, 2e kindje) Elance (2e ronde, 1e kindje) 15. (1) Sany (9e ronde, 1e kindje) Datum-loos (1) Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. (1) mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) Totaal: 69 15 zwanger, 35 ongesteld, 1 vlindertje, 5 MMM, 2 negatieve test, 1 twijfeltest, 2 cyclus van slag
Wie gaan er testen vandaag?? Hier nog een dag te vroeg, alhoewel ik het bijna niet laten kan. Vanmorgen stond ik op en had echt het gevoel, nee het is deze maand niet gelukt. Lastig met nachtdienst testen morgen, doe ik het snachts voor ik naar werk ga, drink vaak water op werk en plas paar keer dus bij thuiskomst zal minder sterk zijn. Maar ga erna nog ff slapen of dan testen. Hihi smiddags komt mn moeder om te winkelen en wil het daarvoor graag weten Ik heb ook zulke extreem rare dromen!
@maybe... je tat2 word al erg leuk!! hou ik wel van @mamavansimone... balen maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent en hopelijk volgende ronde niet zo'n lange cyclus! @kwebbelsnoes... gefeliciteerd!! @hier... nog steeds geen ongie... van mij mag die dan nu gauw doorkomen!
Hallo Meiden, Ik heb nu mijn 3e iui behandeling gehad en 14 mei is mijn NOD..spannend dus en afwachten en duimen draaien.. Hoe is het met de andere? Al een voorgevoel of voelen jullie al wat? Ik ben vandaag missenlijk maarja dat kan ook een andere ookzaak hebben.. Dit is trouwens voor ons 2e kindje 1 ste kindje ook via 1ste iui maar helaas bij een wangerschap van 23 weken overleden.. hopenlijk worden we weer snel mama en papa van een kindje waar we wel voor mogen zorgen! Liefs trotse mama van Milow* Duim* Duim*Duim*
@maybe... ik geloof niet dat ik zwanger ben... en gister die nega test.. dus ongie mag wel komen hoor hahaha