NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    irritant is dat he...

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Om gek van te worden

3. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    @tinkerbell, gesina: aah, bah! Had het nog zo gehoopt voor jullie...heel veel sterkte om weer door te gaan de volgende ronde!

@kwebbelsnoes: gefeliciteerd meid, geweldig! wat loslaten al niet kan doen ;).

@mama2010tony: jeetje, wat heftig. Hopelijk is het inderdaad allemaal niets. Heel veel sterkte met de onzekerheid in elk geval

@maybe: vind het lastig te zien...je bent ook wel een beetje vroeg natuurlijk, dus hopelijk op nod een knaltest!

Hier voor de verandering eens hard aan het werk ;). Lekker, die afleiding. Al wel de hele ochtend een zeurende pijn in mijn onderbuik, uitstalend naar mijn liezen. Nu 4e dag bruinverlies, wel elke keer maar heel weinig, maar 4 dagen lijkt me echt te lang voor innesteling. Dus laat die ongi maar gauw doorzetten!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ linn: hoop dat het toch niet doorzet.. Misschien oud bloed..??

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Maybe, ik zie wel vaag iets. Jouw NOD is als ik het goed had net als ik op 14/05 hé?
    Ik heb me gisteren aan een testje gewaagd (onder lichte dwang van VL) en toen zat er misschien hééééél vaag iets. Ik test morgen terug.
    Doe je mee? Kunnen we naar elkanders testje turen :D

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@elance: mijn nod is de 13e en ik test idd morgen weer haha.. Wil weten of ik ech wat zie of dat er een 2e streep op m,n netvlies gebrand staat

7. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja echt hé, op den duur zie je overal streepjes. En je wordt er spontaan blij van dat je één ziet vind ik.
    Stond ik onlangs onder de douche en zag ik een streepje staan (zo dik als die op test ong zou moeten zijn) op één van de tegeltjes en ik dacht 'oohhh een streepje' en toen meteen erna dacht ik 'wat ben ik toch een muts' :)

Tja, het doet toch wat met je hoor, het zwangerschapgedoe ;)

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Als ik mijn scherm een stuk naar achtere klap dan lijkt ik een streep te zien, maar hoe langer ik kijk hoe scheler ik ga kijken ;) Ben benieuwd naar je test van morgen.

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    kiwitje, kwebbelsnoes, (voorzichtig) gefeliciteerd! geniet ervan!

Gesina: mooi gedicht! Ik maak soms ook een gedichtje om mijn gevoelens weg te schrijven, lucht erg op! Succes en sterkte in de mmm.

mommy2010tonny: wat vervelend meid. Hopelijk blijft het hierbij en is het niks ernstigs. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook veel bloedverlies en toen is alles goed gegaan. Ik duim voor jullie!

Tuurtesters: spannend! Hopelijk gauw duidelijke testen!

groetjes!

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: whhahaha dat had ik dus ook.. dacht ook dat ik get me verbeelde.. en ben zelf ook wel heel benieuwd haha

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nou ik ga even boodschapjes doen. Anders hebben we vanaaf niks te eten ;) Tot straks meiden..

12. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Hoi meiden.

Mommy2010 wat zit je in kut situatie nu zeg. Ik weet hoe t is. Ik had ook bij de eerste begin bloed verlies niet veel maar ieder druppeltje is te veel. Ik dacht ook echt dat fout zat. Ook Vk gebeld en die vertelde toen ook dat vaker voor kwam. Spoed echo gehad 7 weken inwendig en alles was gewoon goed. Dus probeer je niet te druk te maken. Kusje

Gesina. Wat klote zeg voor je toch op rood. Wel heel mooi gedicht kippenvel liep over me lichaam.
    Hoop alle goeds voor jullie.

Maybe spannend je test heb ff gekeken. Maar vind moeilijk om wat te zien. Zelf zie je t beter dan op foto. Spannend allemaal

Suus. Beetje geslapen vanacht. Nog ffies apannend

Hoest met de rest.

Hier moe gaar koud warm tiet pijn en pijn me heup links en onderrug. Slaap er zo slecht door als ik beweging maak slaat t op slot.
    Meid had sportdag vandaag ik kwart over 12 halen. Weer voor Jan doedel gefietst wilde E weer bij kindje spelen. Prima maar gister ook al ik blijf op en neer fietsen.
    Moet der nu half 4 halen.

Gaan jullie eten vanavond? Iemand tips

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik eet met de kids bij mams dus hoef gelukkig nietbte brainstormen wat ik vanavond weer eens klaar moet maken :)

14. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Haha, mijn thee smaakt naar afwasmiddel, niet goed afgedroogd denk ik..vieste earl grey ever ;)

15. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

maybe, ik kan er geen wijs uit worden, heb al 3x met een billendoekje over mijn beeldscherm zitten vegen in de hoop dat hij scherper word :p

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dank je wel meiden

ik denk dat ik even een pauze neem hier op zwpagina ik moet proberen het van me af te zetten ik heb er totaal geen vertrouwen meer in!! wie zegt dat daarlijk als we een traject ingaan dat het wel goed komt?? ben zo bang dat ik NOOIT geen kinderen mag krijgen :(:(

ik zit weer in een enorme Dip moment!
    tis denk ik beter dat ik ff weg ga hier !!

sorry meiden ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger zullen raken maar ik kan het gewoon niet meer aanzien :( tis me allemaal even te veel op het moment!!

ik moet dit voor me zelf een plekje geven en laten rusten en me concentreren op iets anders geen baby en geen zwangerschap meer in mn hoofd !! gewoon lekker genieten en we zien het wel !! Dikke kus aan jullie allemaal x

17. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

neem je tijd en doe wat beste os voor je. Ik hoop dat je er snel beetje boven op bent dikke kus en ga je goed

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Hartje: Hier word het wat makkelijks, broodje gezond. Ze komen vanavond betonpalen brengen voor de nieuwe schutting. Dus manlief moet snel snel doen als hij terug komt van het werk.

@Gesina: Neem idd je tijd en doe waar jij je het beste bij voelt. Dikke knuffel!!

19. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @troelaa.. dat durf ik niet zeker te zijn.. en ga nu zelf twijfelen of de pijn "aanval" van zat28 op 29 april niet mijn ei is geweest.. maar vorige maand zaten er ook geen 14 dagen na deze pijn... dus durf nergens meer zeker van te zijn

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Maybe, ik had net zo test vanmorgen, ene keer zag ik toch ECHT een streep, keek ik anders was er 0,0 te zien haha.
    Ik foto's maken, nog minder op te zien hihi. Dus snel weggegooit en foto's gewist. Morgen maar weer een test :D dus mezelf op negatieve test gezet.

@Gesina, kan het me voorstellen na zo lang bezig te zijn, neem je tijd, hoop dat je snel verder geholpen kan worden door doktoren en snel jullie droom uitkomt!! xxx

Deel Deze Pagina