@maybe3: jeetje wat een toestand weer! Zie je dat het toch verstandig was om even langs de gyn te gaan? kop op! het is nu allereerst belangrijk dat je lichamelijk volledig hersteld en een warm nestje creeert voor de volgende beeb! ik weet dat het heel lastig is om geduld te hebben.. onwijs veel sterkte morgen... en als het weer helemaal schoon gemaakt wordt dan mag je over een maandje klussen! Ik heb goede moed voor je! hele dikke knuffel!
@Maybe: Dank je Maar wat een vervelend nieuws Hopelijk krijgt hij het morgen weg. Mag je dan als het bloeden voorbij is wel verder proberen, of moet je dan nog een ronde wachten?
@suuskie: dank je voor je lieve berrichtje. Ik trek het gewoon even niet meer. Nu al 1,5 jaar (met tussenpauze) bezig voor kindje 3. Eerst vorig jaar januari MK en nu februari. Had me verheugd op deze ronde en die gaat nu dus niet door. Ik weet dat het niet het einde van de wereld is. Maar dat die nasleep zo lang duurt nu doet me veelpijn. Ik ben afgelopen keer zwanger geraakt op onze huwelijksnacht wat voor ons een super geschenk was. Dan eerst het gemis, en nu kan ik totaal niet meer op mijn eigen lichaam vertrouwen. Ik hoop dat het morgen allemaal meevalt, en snel weer verder kan.
@troelaa: dat hoor ik morgen, maar hij zag wel al dat er van alles aan het gebeuren was in m,n eierstokken. Dus ik had echt goede hoop. Tot hij met de "ingreep" van morgen aan kwam zetten. In ieder geval mocht ik na het bloedverlies gelijk weer opnieuw proberen zwanger te raken ik ga skippyballen ofzo zodat al het bloed eruit komt zetten hahaha en ik deze ronde nog haal.
@maybe: meis het zit je ook niet mee! Ik duim voor je dat het morgen allemaal een beetje meevalt. En dat je snel weer met een echte nieuwe frisse start mag beginnen.
@maybe3: ik probeerde je te helpen door te relativeren... Als ik iets zelf haaaaat was het die mensen die mijn miskramen gingen weg relativeren... dusu bij deze: ECHT STOM dat je weer moet wachten boeheoeee!!! laten deze weken snel voorbij zijn zodat je snel mag klussen! En hup na morgen op die skippybal!
@suuskie: ik begreep je reactie hoor meid.. en respecteer hem ook zeer zeker.. morgen vroeg me bed uit en inderdaad die skippybal op hahaha
maybe:wat vervelend meid! heel veel sterkte morgen! Hopelijk lukt het morgen om alles schoon te krijgen. Wel goed dat je naar je gyn terug bent gegaan! Zal voor je duimen morgen! groetjes!
@ maybe meid het zit je niet mee zeg dikke knuffel voor jou! dank je wel meiden sollicitatie gesprek is goed gegaan ging ook snel was zo weer de deur uit hahah heb er wel een goed gevoel over vrijdag krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag of wordt aangenomen!
@maybe het zit je idd niet mee maar wel goed van je dat je zo snel weer by de gyn bent geweest.....stel dat had je niet gedaan....veel succes iig morgen en ik ben blij dat je jongen het zo naar zijn zin heeft gehad op zijn eerst schooldag...dat is toch een zonnestraaltje voor vandaag.
@ Suuskie: dankjewel meid. @ maybe: ooow jeetje meid... Hoe is 't gegaan vandaag? Krijg een brok in de keel van je berichtje dat hij vandaag voor 't eerst naar school is gegaan. Gelukkig dat 't goed is gegaan en dat hij het zo enorm leuk heeft gehad! Dat doet een mamahart goed . Ow jeetje meid, dat is zeer vervelend nieuws zeg... Ik wil je een hele dikke knuffel geven, al heb je daar nu waarschijnlijk vrij weinig aan... @ Missm: dankjewel meid. @ Jolan: dankjewel meid! Ik hoop 't, want ik trek dit niet lang meer... @ Gesina: hoe is de solli gegaan?
@Gesina...spannend meid! Ik zal voor je duimen! @Maybe..wat een gedoe allemaal zeg...jeetje! Heel veel sterkte met alles! Hoe is het met je zoontje gegaan op school? Hie heb ik denk ik mn ei al gehad...ik voelde het, zoals ik het altijd voel ook terwijl ik een koperspiraal had, en heb al doorzichtig slijm gehad. Wie weet ga ik toch weer terug naar de lengte in mn cyclus zoals hij was voor de zwangerschap van Finn en voor mijn spiraal, namelijk 25 dagen.
@Maybe: Succes morgenvroeg! @Hier: Goed verkouden en voel me echt beroerd Zit nu dus nog even beneden tv te kijken. Maar word alleen maar misselijker tot bijna overgeven.. zit naar het progamma Verslaafd aan verzamelen te kijken op BSB6. Daar lopen de kakkerlakken door het huis in de keuken en hangen in het gordijn!! Enn moeder woont daar met dochter en zoon! En die wasbak en douche, bleeeh kan er echt niet meer naar kijken ahaha.. Ik vraag me serieus af, hoe kan je in zoiets leven?!
Bedankt dames voor alle lieve berichtjes en de steun. Ik zal jullie vanmiddag even laten weten hoe het gegaan is.. @gesina: ik hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt.!! @wachtbankje: Er komen er al aardig wat op het wachtbankje te zitten. Ik duim voor jullie meiden.. Op naar een mooie roze lijst
Hoihoi, Mag ik ook op de lijst. Heb maar even een cyclus van 35 dgn. aangehouden. Cyclus is van slag na mk, maar verwacht toch 1 dezer dagen wel m'n eisprong volgens ovutesten. NOD is dan 7 mei. Is ons 1e kindje. Thx! Zal later wat bijlezen hier in het topic.
Haaij meiden. Gelukkig goed nieuws. Het was geen rest weefsel maar slijmvlies wat half los zat. Het onderzoek viel wel tegen. En deed toch meer pijn als ik had verwacht. De vriendelijke gyn heeft alle restjes los geknipt en gelijk schoon gespoeld zodat ik deze ronde niet over hoef te slaan..!!!!!! Dus ik mag lekker mee blijven kletsen.. joepiejjjj!!!! wat een opluchting zeg
@Maybe: Wat fijn om te horen dat je nu gewoon verder kan en mag gaan! Kan goed begrijpen dat het niet fijn is geweest. Doe lekker rustig aan en op naar je ei