NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    suuske: heel veel sterkte meid....

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    o jeetje meid !
    :(

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ja uiterlijk vrijdagochtend voordat we het vliegtuig instappen... :(

4. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik duim extreem hard voor je!!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie: ohneej he meid..!! Mijn duimen draaien voor je.. hoop dat het allemaal toch goed afloopt meod.. hele dikke cyber hugg voor jou..!!

6. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    thanks ladies! nog geen uitslag.. kga ff liggen xx

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    #3207 Evie10, 9 mei 2012
    Laatst bewerkt: 9 mei 2012
    Hopen dat het snel komt!!!

Is het een bloedtest om te kijken of die aangeeft of je zwanger bent??

Kan het niet zijn dat vruchtje gewoon nog te klein was om te zien??
    Ik heb er helemaal geen verstand van! Duim zooo!!

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    dokter heeft gebeld: hormoon was 12000!!!! erg hoog dus
    Dus kan alleen met kijkoperatie of curretage worden vastgesteld worden of het bbz is.. maar kan net zo goed wel in mijn bm zitten
    Maaromdat ik op vakantie ga is dat beide niet handig.. en wellicht is het wel een goede zwangerschap..
    Dokter wist het ook niet zo goed.. beste is afwachten en meteen na vakantie terugkomen..

Heeft iemand ervaring met zo'n hoge hormoontelling en weinig op echo?

9. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou ik vind zelf zoiezo trikkie dat er gezegd word dat het niet goed is wanneer het nog zo pril is... denk dat je echt "moet" wachten op een echo na jullie vakantie... dan pas kan er volgens mij echt gezegd worden of het wel of niet goed zit.. het is nu nog zo klein en pril allemaal.. iig hele dikke knuff!

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    thanks! ik ga maar van het goede uit... enige wat we kunnen doen..

11. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@gesina, alles is gezegd schat, stay in touch! ;)

@suuskie, ik duim voor goed nieuws!

12. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    He suuskie, getver meid, wat een onzekerheid! Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk kunnen jullie ondanks alles toch een beetje genieten van de vakantie...!

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hey suuskie: je hcg is inderdaad wel mooi hoog..!! Maar helaas wil dat ook niet altijd wat zeggen.. weet ik helaas uit ervaring...
    Maar de echo is inderdaad wel erg vroeg gedaan en dan kan er inderdaad nog niets te zien zijn..!! ik duim voor je meid

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier op een of andere manier totaal geen vertrouwen meer in deze ronde.. wachten op m,n ongi.. geen idee waaarom m,n vertrouwen weg is.. maar toch

15. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gek he Maybe, had ik vanmorgen toen ik opstond, voelde me leeg en wist zeker dat er niks was, ook helemaal niks meer gevoeld vandaag terwijl ik dagen ervoor dagelijk wat anders voelde. Zo boem ineens was al het gevoel weg..

16. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Aah, evie, maybe: niet de koppies laten hangen hoor meiden! Vroege testen zeggen weinig en hetzelfde geldt voor wel/geen symptomen... Ik blijf heel hard voor jullie duimen!! En iedereen heeft wel eens zo'n dag ;), snap ik!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linn: ja alleen is het zo dat als het nu weer niet raak is we gaan beginnen aan ronde 22 en dat geeft momenteel weinig moed en hoop

18. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    pfff ook hier nog steeds geen ongie.. als ik morgen nog niet ongie ben is het mijn langste cyclus sinds de mk in nov. zul je zien word ik morgen op het werk ongie... oftewel ik trek een spijkerbroek aan en niet een compleet uniform ( werk ik verpleeghuis)

19. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    maybe: ik snap ook dat het moeilijk is (naja, ongeveer, 22 ronden zijn er echt enorm veel en kan ik me natuurlijk niet voorstellen..), hoop gewoon heel erg voor je dat het toch mag lukken deze maand!!

20. maaikedejong

7 mei 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoeiii!! Vanochtend een positieve test!! Een licht tweede streepje op de kv 2v5 test. Twee dagen voor NOD. Morgen dezelfde test nog een keer. Maar volgens mij kan ik "op roze"! :)

Deel Deze Pagina