NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dag ladies!

bedankt voor jullie steun en medeleven!
    Zolang ik geen pijn hebt, bloedverlies heb of iets in die richting ga ik er maar vanuit dat zolang er een klein iets in mn baarmoeder zit het er blijft zitten.. en duim ik dat het gaat groeien.
    Gelukkig ga ik naar USA en zodra er ook maar iets gebeurd duik ik het eerste en de beste ziekenhuis in.. komt goed..
    Ik lees morgen nog een kleine beetje mee en ga dan afscheid nemen van jullie voor een aantal weekjes! zo jammer!
    Hoop dat er nog meer roze bij komt!
    xxxx

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Had jij die test vanmorgen niet gedaan? Als dat zo is, is het wel logisch toch dat hij nu wit kleurt, je hebt bij geconcentreerde ochtendurine al heel weinig HCG, dan ga je vanavond echt niet meer hebben hoor...

Test gewoon vrijdagochtend eens. Ik weet dat het moeilijk is, heb mezelf vandaag ook moeten inhouden na mijn test van gisteren, maar het is toch gelukt. Nu morgenochtend weer testen... Dan op 4d voor NOD, is nog vroeg zat...

3. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik kom net thuis van werk, ga even slapen en doe ik een test en vertrek ik vanavond naar mn ouders huis en wat de test ook is, dan wacht ik maandag af. Heb erg last van mn buik dus denk dat ik gewoon ongi word.

@ Suuskie, hoop het zo voor je!!! Heel erg veel plezier en we zien je het allerrrrr liefste met een baby buikje terug!! xxx

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@elance: dat klopt, alleen ij mijn vorige zwangerschaps testte ik in de avond altijd donkerder.

@evie: slaap lekker..!!

5. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @Voortje: getver! Ook ik ken het helaas.. Is erg erg naar! Een hele dikke knuffel. Kan me voorstellen dat het te confronterend is!

Ik ga vandaag mountainbiken door de bossen. Weet niet of het slim is, als ik wel zwanger ben... Maar ik vind het wel ff fijn om mijn hoofd leeg te maken. Blijf mezelf in de weg zitten en manlief wordt er ook kriegelig van.. Heb ook al buikpijn vanaf 3 dagen na ei..

Maar ik heb net ook getest (stom stom stom!!!!! :()
    Maar ook omowit, dus voel ik me alleen maar naarder bij!
    Mijn eerst volgende test als dat nodig is, doe ik maandag!

Meiden succes!!

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier helaas ook een negatieve test.. gisteren zal dus toch en indrooglijntje geweest zijn.. baaaaaal

7. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe... wat balen zeg... gister was ik er van overtuigd dat ik ongie zou worden.. had licht bruin/roze afscheiding... dus tampon in gedaan en geslapen.. en nu... niets meer :O ... geen drupje helemaal niets meer... dit is dag 27 en die heb ik sinds voor de mk niet meer behaald... we wachten nog zoiezo to of na het weekend af indien nodig..

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missiej: ohh spannend meid..!!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier een negatieve test 4 dagen voor NOD

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voortje: heel veel sterkte meid....

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

He bah, allemaal negatieve testen :( Maar zolang jullie niet ongi worden is er nog een kans :)

Ik ben opgestaan met een stijve nek. Damn wat doet dat pijn zeg. Douche, aankleden en opmaken, wat een ramp! En ik moet straks op sollicitatiegesprek :|

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: heel veel succes vanmiddag bij je sollicitatie

13. kimmie84

kimmie84 Lid

19 aug 2010
    67
    0
    0
    Goede morgen dames,

inderdaad een hoop negatieve testen. Maar we houden de moed erin!! :)

Ik wilde vanochtend testen maar heb het maar eens niet gedaan. Ik heb nog een test liggen die ik wil bewaren voor zondag ( mits ongi er nog niet is). wachten duurt lang :(

14. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    hmm Ik haat negatieve testen.. hopelijk veranderen die voor de meiden die hun NOD nog in het vooruitzicht hebben in een mooie positieve test. Ik vlieg zelf morgen naar Krakow, even alles van me afzetten, heb er zin in!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Balen dat er weer negatieve testen zijn!!'

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Heel apart dit.... weer getest en weer een licht 2e streepje.. ik probeerde het contrast aan te passen zodat hij zichtbaar is op de foto.. vervolgens drukte ik op retoucheren en selecteerde het gebied waar normaal het 2e streepje zou moeten zitten (dus niet de controle streep) en "poef" daar stond ineens een knalstreep hahaha precies op de goede plek

17. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maybe... foto..... :D

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Heb het nu ook geprobeerd met een echt negatieve test maar dan gebeurd dit niet

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik ga even in paint wat maken dan zet ik de foto neer!!

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hier een omo witte test, heb ook niet het gevoel dat het gelukt is. Wel even verdrietig, maar joh tis nog maar de 2e ronde, mn hart ging gelijk uit naar de meiden die er al zo lang over doen!
    Dit weekend even een ovulatie tester halen van CB kijken of dat beter gaat!

Deel Deze Pagina