Mn NOD was zondag, ik heb dinsdag nog getest en die was nog positief...weliswaar licht...maar wel een +
Ja, het is echt gewoon k*t en onzeker...en ik ben nog steeds niet ongi geworden dus ik hoop dat het alsnog goed zit...maar heb er nog zo weinig vertrouwen in...Ik hou jullie op de hoogte...
Goedemiddag meiden, @Maybe ik kan de 2e streep niet zien. Maar ben benieuwd naar je volgende test. Als jij hem zelf kan zien dan is het goed @Mommy: Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt. @Suuskie: Hoe gaat het nu met jou? @Hier: Nou vanaf half 10 de deur uit. Eerst op de koffie bij mijn ouders. Daarna naar Oss voor een voorlichting en sollicitatiegesprek. Ging gelukkig allemaal goed maar duurde wel lang. Nu even snel een boterham gegeten en een kop koffie drinken en dan kan ik over een uurtje weer naar de stad. Even shoppen met manlief Hier denk ik deze week mn ei. Testje is redelijk donker vandaag maar net niet zo donker als de C. We wachten het maar weer af
@troelaa: op naar een super ei voor jou..!! Ik heb wel al nieuwe ovu testen besteld voor komende ronde.. ga er nog steeds vanuit is dat het streepje niks is (zelfbescherming)
Ik ken het. Zo ben ik ook Hoop wel echt dat dit een donkere streep word voor je! Je zit er ook nog 3 dagen voor he.. Ik testte ook super licht toen. En elke keer is het toch anders. Ik duim voor je!
@mommytony: ik ken ze niet... ik zou als ik jou was gwn nog even een trekleister testje doen.. dan kan je vergelijken met die van maandag