Ik mag ook met 6 weken.. maar ik ga wel want ze gaan ook gelijk me bloedwaardes controleren of alle hormonen wel goed geregeld zijn en aangemaakt worden
@maybe3: spannend! jammer dat ik het donkerder worden van je testen niet kan volgen! Meiden ik ga jullie verlaten voor aantal weken! whieee koffers staan klaar morgenvroeg gaan we!! Heb de hele echo toestand achter me gelaten.. ik voel me goed, heb geen pijn of bloedverlies dus ik ga gewoon van mn vakantie genieten! en USA heeft goede ziekenhuizen dus voel me veilig wat dat betreft. Begin juni weer een echo dus hopen dat we dan een mooie beeb zien, zo niet heel jammer.. maar daar ga ik nu niet meer over nadenken anders verpest ik de vakantie! Ik hoop dat als ik straks terug ben er veeeeeeel op roze mogen! Dikke kus, knuf en ik blaas nog steeds HCG! (aangezien k toch al op 12.000 zit haha
Goedemorgen dames. Ik heb echt heel veel gemist. Ik heb t zo ontzettend druk Ik heb ook niks terug gelezen sorry meiden. Hoest met jullie allemaal. Nog rare dingen of mooie dingen. ? Hier alles goed. Wat ik zeg mega druk. En heb z'n pijn me heup en me lies. Haat dat zeurderige gevoel. Gister ook weer lekker met me hoofd in de pot gehangen was weer feest Pff. Word je nier vrolijk van. Vanmiddag komt er hier grote hijskraan in de straat 4 KUB zand over t huis brengen ben benieuwd vind wel spektakel zie je niet vaak. MOrgen om 6 u gaan de mannen beginnen met de tuin leggen enz. Gaan er nog meiden testen vandaag Liefs
@suuske,ik wens je een hele fijne vakantie toe! En dat doe je goed,lekker genieten en nu even niet piekeren!! Komt goed meid,tot snel!!! Bah ik zit al klaar om een lange dag te gaan werken! En ik heb GEEN zin!!! Fijne dag dame's!
Suuskie, een hele fijne vakantie. Ga heerlijk genieten en ontspannen, is vast en zeker ook goed voor je baby
heey meiden... zondag of maandag is me nod heb wel al paar dagen last van krampen pff of k ieder moment ongi kan worden..ma k hoop natuurlijk dat het van de goede innesteling is! hoe voelen de andere zich een paar dagen voo nod? merkte jullie wat dat jullie zwanger zijn? succes iedereen xx
Weer even een update: Na eergisteren bloed te zijn verloren en al 3 dagen erge buik en rugkrampen te hebben gehad heb ik gisteren een testje gedaan van Matcare welke tot mijn schrik omowit bleef. Ik had al een keer een licht positieve test en een VET positieve test gehad in mn handen gehad..Gisteren zou ik langs de KV of de TP gaan voor een ander testje ..maar k was wat later klaar met mn werk dan gepland dus dat ging helaas niet... Nu heb ik vanochtend weer een matcare testje gedaan en nu verschijnt er ineens wel een SUPER LICHT streepje...maar wel even breed als de C en ook binnen 25 min... Zou het dan toch nog goed zitten? Maandagochtend naar de Doc
@mommyvantony: wat een onzekerheid..!!! ik duim nog steeds dat het gewoon goed zit hoor meid..!! hier: grrrrr... geen bloed geeft moed.. maar de moed is hier weg.. Schijnbaar krijg ik het voor elkaar om 3 testen met indrooglijntjes achter elkaar te krijgen.. dus dal zondag wel ongi worden
oww meid...wat een onzekerheid...waarom haal je geen test van cb..die geeft ook aan hoelanf je zwanger bent en dan kan je terug reken of dat nog klopt! hoeveel weken zal je nu eigenlijk zijn? xx
@mayby...mss eens een teat kopen can een ander merk...of het is geen indrooglijntje ma gewoon een poaitieve test! heb je normaal een regelmatige cyclus? en hoe voel je? k heb al een paar dagen last van krampen ook in me onder rug...dus hopenlijk betekent dit wat positief...als alles rustig is zondag ma eens een test wagen
@milow: ja ik voel me anders.. m,n boobs zijn ook steviger.. en ik heb al een dag of 7 een soort golvende steekjes in m,n bm. Niet echt krampen dus.. en m,n cyclus is echt standaard 30 dagen. Maar m,n ei is geweest tussen 26-4 en 4-5 dus geen idee wanneer precies
@missiej: ohh balen meid.. maar ben ook blij voor je dat je weet waar je aan toe bent.. (je snapt wat ik bedoel)
Vanmorgen een test gedaan met Kruidvat 2 voor 7,50: weer positief! Ook mijn temperatuur is weer hoger dan gisteren. Straks de huisarts maar eens bellen voor advies. Heb weer klein beetje hoop!!