NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    Werkt als chemisch laborant
    limburg
    Ja spannend..2e ronde pas dan kan het nog alle kanten uit, maar het liefste ben je gwn meteen zwanger! ik ben al eens zwanger geweest na de 1ste iui ma met 23 weken is ons kindje overleden(vliezen al met 19 wkn gebroken) en nu hebben we de 3e iui poging gehad en aant wachten wachten wachten en dat duuuurt zo lang haha..ik weet het echt niet i hope so..!!

Ma zondag lijkt me wel een mooie dag moederdag he!

@maybe.had je een negatieve test?

Liefs x

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@milow: heb al 2 dagen licht posi testen maar echt heel licht

3. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    @maybe..oww dat is spannen..dan maak je toch hcg(zwangerschaps hormoon aan) en dat is niet voor niks toch...over 2 dagen mag je officeel testen! spannend hoor! Ik ga ook over 2 daagjes testen op moederdag!

Liefs x

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@milow: ja ik ga er vanuit dat het indrooglijntjes zijn ik krijg ze ook niet normaal op de foto

5. Milow

Milow Actief lid

6 apr 2012
    146
    0
    0
    limburg
    hmmm dat is jammer...ik hoop voor je dat je zwanger bent :):):)!!!! En ik ook!!! duim duim duim

6. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    He dames,

alle zwangeren; gefeliciteerd! Hopelijk kan ik me snel bij jullie voegen. Zondag NOD, dus wordt heeel spannend. Vandaag een etos test gedaan...stiekem... en er stond een lichte streep. Zondag nog maar een keer en dan een Clear Blue. Die geeft meer duidelijkheid denk ik... heb wel echt het gevoel zwanger te zijn. Vreemd is dat... had ik bij de vorige twee ook...
    Wachtende dames; nog effies! Op naar een prachtige moederdag!!

@ Jane1981: sorry meid, maar ik zie geen tweede streepje...

x Manon

7. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Heb vanmorgen huisarts gebeld. Assistente gesproken. Nadat ik mijn verhaal vertelde was ze nog steeds positief. Ze gaf mij advies om nog een paar dagen af te wachten en volgende week contact op te nemen met VK praktijk. Ze ging er vanuit dat dit geen MK is geweest.
    Nog even geduld dus.;)

Verder voel ik me prima, op een beetje rommelende buik en zeurende pijn in borsten na. :)

Heb net even lekker in bad gelegen. Nu lekker rustig aan doen. ;)

8. Mommy2010Tony

Mommy2010Tony Actief lid

22 apr 2012
    269
    0
    0
    Update 2:

een CB digital gehaald... deze gaf een foutmelding... heb ik weer..
    Terug gegaan naar de winkel en twee gewone CB's mee gekregen...en twee dikke vette Plusjes verschenen er! ...heb er weer wat vertrouwen in.

9. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    (ik breek even illegaal in)

@ milow ik had een week voor mijn NOD (nooit eerder zwanger geweest) het gevoel dat er een soort ballon in mijn onder buik zat, soms wat krampjes, en maag zuur. Dit kende ik totaal niet van mijn lichaam. Ik hoop dat je er wat mee kan! Ik was namelijk erg 'opzoek' naar de klassieke symptomen, maar daar voldeed ik absoluut niet aan! Dus luister naar je lichaam. Als je zwanger bent en je een positieve test in handen hebt, zul je waarschijnlijk zeggen 'zie je wel, ik voelde het!'

Succes! en lees vol spanning met jullie allemaal mee!

(breekt uit)

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier mijn testje van vandaag.. hier duidelijk zichtbaar.. (op laptop alleen als ik m,n scherm naar achter kantel)

11. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annadre, manon en maybey: (voorzichtig) gefeliciteerd!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jolan: je ziet dus wel wat op mijn test??

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Maybe: op mijn tel zie ik um ook :D nou kunnen toch niet allemaal indrooglijntjes zijn? Ik zou gewoon een dagje overslaan om te kijken of ze donkerder worden.

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: whaaa ik zit hier echt gek te worden.. hij is ook beter zichtbaar als die van gisteren.. nu zie ik hem zo zonder beetje draaien en rare kunstjes.. en ben blij dat ik dus niet de enige ben

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    jazeker maybe! En als hij inderdaad net ietsje duidelijker is dan gisteren dan gaat het toch de goed kant op? Blijft spannend natuurlijk, maar ik denk dat als je morgen opnieuw test en het is weer ietsje duidelijker je ervan uit mag gaan dat je op rolze mag! Ik duim voor je!

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    maybe heb je test ook in het negatief gezet en daar zie ik ook een licht streepje hoor hier is je test in het negatief

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

bedankt meiden.. ik schrok echt want die van gisterenleken op indrooglijntjes maar deze is hier echt een stuk duidelijker als de test van gisteren.. spannenddd

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    ik heb thuis geen pc dus elke keer bijlezen
    is zo moeilijk
    sorry en 1000 x mijn excuus ?

hoe staat het hier