♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) 15. Datum-loos 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 42 zwanger, ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven
@maybe3: jeeeej! wat fijn!!!! en wat een nare behandeling: wegknippen etc bah bah bah! Ow dames... waarom heb ik het gevoel dat het dit keer niet is gelukt?? nu al.... en moet nog zoveel dagen wachten hahaha
@Suuskie: Pff erg he dat wachten!! Ik word er ook niet goed van. En ik voel me ook helemaal niet lekker. Ben super verkouden. Mn gezicht zit onder de puistjes en schrale plekken ( heb nooit puistjes, miss van de paaseieren de laatste tijd ahaha ) Maar moet morgen eigelijk wel beter zijn. Wil niet ziek een weekendje weg
Hallo dames! Mag ik er ook bij op de lijst?? Weet nu eindelijk wanneer ik mijn ei heb gehad (ongeveer). Mijn NOD is op 1 mei. Dit is officieel mijn 2e ronde voor 1e kindje. (Daarvoor al eens in het wilde weg geklust, zonder echt bezig te zijn met vruchtbare dagen e.d.) Hoop dat dit een KNALroze topic word.
@ maybe: succes deze ochtend meid! ('t is al bijna middag, maar niet minder gemeend) (je bent al geweest hahaha) Wat een supernieuws zeg, dat deze ronde niet verloren gaat zeg!!! @ Troelaa: beterschap meid!!! Hier nu wel ffies een beetje druk. Solliciteren, dingen opsturen, een e-portfolio maken enzovoorts... Nog steeds ongesteld helaas. Ik hoop dat 't morgen weg is hoor... Ben er nu écht wel klaar mee...
@troela: ik ga duimen dat je morgen helemaal beter bent! Ik zit ook onder de pukkels! pfff overal! En heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, zeuderende buikpijntjes, ging gisteren al om elke scheet die mn vriend liet huilen, en ik heb een blaasontsteking hahaha als ik niet beter zou weten was ik al ongesteld! Oke genoeg gezeurd.... iemand nog een tip om deze dagen snel door te komen?
Hoi meiden ff een vraagje moet ik mij op de nod lijst nu ook op mmm zetten of moet ik eerst afwachten wat alle uitslagen zijn bij de feriliteitsarts?? xx
@Mamavanjoshua: Thnx. Ik moet vanmiddag ook nog wat sollicitaties de deur uit doen. Maar weet even niet meer waar ik moet solliciteren! @Suuskie: Ow wat vervelend dat je een blaasontsteking hebt Hoop dat het snel over is.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) 15. Datum-loos 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 43 zwanger, ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven heb je er op gezet welkom XxPinkxX
Hallo meiden, Ik ga zo even terug lezen. Maar ik wil graag de komende weken met jullie meeschrijven. Ik hoop dat ik het bij kan houden. In juli ben ik gestopt met de pil, dus al ff onderweg. Vandaag op dag 27 mn ei gevonden, joehoe!! Mag ik op de lijst? NOD 2 mei, 2e ronde na miskraam, 2e kindje.
Goedemorgen, allereerst natuurlijk welkom voor alle nieuwe meiden, ik hoop dat jullie veel geluk hebben deze ronde. En Maybe, ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. In ieder geval fijn dat het mee lijkt te vallen en dat je gewoon verder mag deze ronde! Wie weet, succes!!! Ik zit nu zelf rond mijn vruchtbare dagen (gisteren een bijna posi ovu test). Nu werd ik alleen vanochtend ziek wakker, heel erg buikpijn en diarree (sorry...). Komt lekker onhandig uit zeg, grrrr. Wil juist vandaag en morgen even flink aan de bank met mijn lief. Ben vandaag ook maar thuis gebleven, ben ik hopelijk sneller beter en kan ik nog profiteren van mijn naderende ei!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde, na miskraam 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) 15. Datum-loos 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 44 zwanger, ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven heb je er ook bij gezet
Wat een super nieuws!! En als het 'schoon' is ben je vaak super vruchtbaar! Hopen dat deze maand een knaller wordt Kan je me trouwens uitleggen waar je die pendels kan doen? Hier last van krampjes en steekjes. Afgelopen flink geklust dus hopen dat het raak is! Morgen nog 1 dagje werken en dan 4 dagen vrij, dus die dagen zullen lang duren haha.
Wat een goed nieuws maybe3!! En nu hop aan de klus he!! Hier al sinds 2dg een raar gevoel in mijn buik, maar nog geen positieve ovutest. als het goed is heb ik over 3dg mijn ei. moet ik dan over 2dg positief testen of ook pas pver 3dg?? ben namelijk deze maand eens moet GOEDE testen aan het testen....zwanger&kids. vorige maand had ik babyboomshop testen, bah dat was bagger!!
dag lieve meiden, hoe gaat het met iedereen?? @maybe wat n goed nieuws meis, hopen dat het snel raak mag zijn voor je!! krijg vandaag n telefoontje dat het vriendinnetje van me broertje zwanger is, hartstikke leuk,maar waarom voel ik me dan zo rot? en stiekum jaloers, vind het echt niet leuk dat ik die gevoelens heb ;( hoor blij te zijn maar ben eigenlijk jaloers erg he? voel me zo slecht
@ maybe super zeg lekker blijven mee kletsen! @ mamalu ik weet hoe je je voelt vriendin van me is vorig jaar zwanger geraakt door de pil heen toen wij net bezig waren dat kleine ventje is nu al weer een maand oud iederee om me heen raakt ook zwanger !!
@gesina, ja echt he iedereen om me heen wordt zwanger, zie alleen maar dikke buiken en hoor allemaal over geboortes om me heen, maar nu verwacht me broerte zijn 1e kindje maar voel me zo rot dat ik zulke jaloerse gevoelens voel zo ben ik normaal helemaal niet en het is me broer maar voel het wel