@lovepeet: ohh ja hoor ik blijf die hoop houden dat het een keer raak is en ook blijft zitten.. En de laatste begon bij mij ook met zulke strepen
ik begrijp het maybe : tuurlijkd uim ik voor jou dat het echt super raak is ! wanneer is je nod precies mijn dinsdag ongeveer
Maybe ik hoop het voor je maar ik vind het streepje n iet roze maar grijs! Als het een lijntje is MOET hij morgen duidelijker zijn! Bij mij was er ook een tuurstreep maar de dag erna was hij meteen duidelijker zichtbaar! Ik duim voor je!
@melanie: hier is hij wel gewoon roze maar komt door camera van me telefoon.. en hij is al duidelijker als gisteren
@milow, de belangrijkste is maagzuur sinds een paar dagen. Al het andere heb ik iedere keer als ik een cyclus heb. Ik heb hormonen moeten spuiten om een eisprong te krijgen dus mijn lijf stond iedere keer behoorlijk op zijn kop. Liefs,
Ik zag wat roze voorbij komen?! Gefeliciteerd dames! Hier nog niets nieuws onder de horizon! Morgen NOD!
Goh, berichtje hiervoor zo'n 5 minuten geleden geplaatst. Ga ik net naar de wc, ben ik ongie aan het worden! Helaas dus, ik mag wederom weer op rood... Op naar ronde 6!
@noli: ohhh balen meid.. knuff @hier: net met absoluut niet gecontreerde urine een midstream van zw&k gedaan (niet de ultra gevoelige) en ook hier een licht tweede streepje.. alleen te licht voor de foto..
NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 28-4 (1) Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) 1. (6) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Hartje1982 (5e ronde, 2e kindje) Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. (3) Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. (4) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4.(3) Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) Lotus79 ( 3e ronde na ma, 1e kindje) 5. (5) Sarah84 (ronde 2, 2e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) 6. (7) Mommy2010Tony (1e ronde, 2e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiĆ«le mola zwangerschap, 2e kindje) jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. (6) Tumtum (1e ronde, 1e kindje) Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) Bops (1e ronde, 1e kindje) 8. (4) Kiwitje ( 3e ronde, 1e kindje) Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) Mloesie (5e ronde, 1e kindje) 9. (5) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10.(8) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Julie2012 ( 2e ronde, 1e kindje) Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) 11. (6) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) Maaikedejong (IUI 1e ronde, Clomid 50mg, 1e kindje) 12. (4) Piccolina (3e ronde, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13.(5) Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) Manon77 (5e ronde, 3e kindje) Kimmie84 (1e ronde, 1e kindje) 14.(7) Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) Lovepeet (3e ronde, 2e kindje) Elance (2e ronde, 1e kindje) Milow(3e iui poging 2e kindje, 1ste kindje overleden in zwangerschap 23wkn) 15. (1) Sany (9e ronde, 1e kindje) Datum-loos (1) Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. (1) mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) Totaal: 77 17 zwanger, 41 ongesteld, 1 vlindertje, 3 MMM, 2negatieve test, 1 twijfeltest, 2 cyclus van slag, 15 wachtbankje
Hey meiden, wat een goede score op zich al hier. 17 zwanger!! Wel veel te veel ongesteld helaas maar 17 zwanger en nog een paar dagen te gaan is niet mis. Alle meiden op roze van harte. En voor iedereen die ongeteld is geworden, heel veel succes in de volgende ronde.
Hallo, even een vraagje... morgen moet ik ongi worden, dus spannend... Hele periode eigenlijk nergens last van, af en toe wat steekjes in mijn borsten maar verder niet erg opvallend. Vanaf vandaag doen ze ineens heel erg zeer! Als ik er al naar kijk doet het pijn, zeg maar.. En vanmiddag misselijk geweest, terwijl ik dat nooit ben... ik had de hoop eigenlijk al opgegeven voor de eerste ronde omdat ik niks merkte. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik al een week voor NOD erg last van boobs, maar verder ook geen klachten, ook geen misselijkheid, helemaal niet gehad tijdens zwangerschap eigenlijk... Degene die nu zwanger zijn, vanaf wanneer merkte jullie het, klachtjes? Moet ik me toch alvast voorbereiden op de ongi, of zit er nog een kansje in, dat er wat symptomen gewoon later komen als de eerste zwangerschap?
Vandaag mijn NOD maar nu nergens last van!! 2 en 3 dagen terug erge ongi krampen gehad maar nu weer nergens last van! Nog maar even afwachten!
Ladies, Ik ben weer bijgelezen! Diegene die ongesteld zijn: getver!! Balen! Diegene die zwanger zijn: Jeeej!! Hier ook wat aparts.. durf het nog niet echt te geloven.. Ik droomde vannacht dat ik een positieve test in handen had. Toen ik wakker werd heb ik gelijk een test gedaan. Deze bleef in de eerste minuut wit/roze (dus geen streep), was zooo teleurgesteld, dat ik hem heb weggegooid!! 3 uur later weer plassen, en toch even stiekem kijken: enn..... Een duidelijke 2e streep!! Geen hele dikke vette, maar duidelijk paars/roze en te zien! Mag ik hem nu meetellen dat ik zwanger ben (volgens manlief wel) maar ik heb hem natuurlijk later afgelezen. Dus misschien mag ik wel op roze??! (het zou zoooo fijn zijn na al die tijd!!)