Hallo meiden, Ik dacht ach laat ik me ook weer eens aanmelden! HEt is een tijd geleden. Ik ben niet heel fanatiek, maar zo af en toe wil ik wel meelezen en schrijven! We zitten in de MMM en door al die hormonen in mijn lijf heb ik niet de behoefte om vrolijk mee te doen. VAndaar... Maar wil iemand mij op de lijst zetten? Ergens half mei, dus doe maar datumloos, mmm, 18e ronde 1e kindje. Thanks en veel succes allemaal!! Diana
@Maybe3: wat super! Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je En wat wordt de lijst al lang meiden! hartstikke leuk, dat het ook een heeeeele lange, heeeeele roze lijst mag worden Hier veel gedoe op het werk, wordt er moe van.. Hoop geroddel en zwartmaken, blegh Maar.. vruchtbare dagen zijn in zicht, dus dan gaan we het thuis maar extra gezellig maken! Hoop niet dat de werk-stress invloed heeft op m'n vruchtbaarheid.. Liefs, Pin
Pin, wat vervelend van dat gedoe op je werk. Helaas herken ik het wel, is bij mij op het werk ook zo. Je wordt er zo moedeloos van. Maar zoals je zelf al schrijft, probeer het thuis los te laten. Thuis gezellig maken en je vent verleiden Veel succes meid!
Thanks Susyq! Ik probeer het ook los te laten, is soms alleen wel moeilijk, maar hou in m'n achterhoofd dat er misschien binnenkort wel een Mini-We aankomt, dat vrolijkt wel op! Liefs
@pin: ...en dan kun je lekker maaaanden met verlof en heb je geen last meer van die stomme-collegaatjes! whieee laten we het hopen!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde, na miskraam 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 45 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Diana75 ik heb je op de lijst gezet.
Oh dat lijkt me toch zo heerlijk om met verlof te gaan. Niet dat ik al jaren werk ofzo, na 8 jaar studeren (twee studies gedaan) werk ik nu ruim 3 jaar. Maar jeetje wat zou ik het heerlijk vinden om er een paar maanden tussen uit te gaan!! Zit daar echt iedere ronde weer over te fantaseren Als het allemaal goed gaat etc. dan zou neem ik al mijn vakantie dagen na het verlof op en misschien ga ik ook nog wel voor een maandje onbetaald. Zucht, was het maar zover
@ mamalu ja die jaloezie doe je niks aan dat heb je of dat heb je niet !! tis heel normaal dat je dat hebt ik heb het ook gehad maar het valt nu opzich wel mee vriendin van mij is bezig met de 2e kindje al 1,5 jaar 2 miskramen in 2 maanden achterelkaar gehad haar schoonzus vertelde dat ze zwanger was mn vriendin is boos en huilend weggelopen ze zegt dat ze haar gewoon niet kan zien ze kan het totaal niet uitstaan tja gevoelens hormonen doen wat met je Hier heb je wat info over pendelen Pendelen; waarzeggen in vier stappen : Spiritualiteit : tooStylish - De fashion en lifestyle portaal voor vrouwen
@Susyq: Ben je al wat opgeknapt na vanmorgen? @Mamalu: Ik herken het ook. Maar je doet er niks aan. Weet niet of hun weten dat jullie bezig zijn voor een kindje? Anders kun je het er miss over hebben als je er zo mee zit. @Hier: Ben vanmiddag aan de poets gegaan boven en de was gedaan. Was ik bijna klaar kreeg ik een bloedneus. De rest van de middag me eigen maar weer rustig gehouden en lig nu met een dekentje op de bank Desperate Housewives seizoen 6 te kijken. Wachten tot manlief thuis komt. Jullie nog plannen voor vanavond?
@diana75: welkom terug..!! @Pin: Thuis extra gezellig maken dan ben je hopelijk zo die narigheid weer vergeten. @troelaa: Ik lig ook lekker op de bank een serie te kijken.. alleen in dit geval bones seizoen 5 @meiden: dank jullie wel.. de magic dokter (zo noem ik hem nu) geeft voor een verlossing gezorgd zowel psychisch als lichamelijk. Nadat ik vanmorgen eg ben gegaan is het bloeden zowat helemaal gestopt denk door al dat water at ze in m,n baarmoeder hebben moeten spuiten.
@ Maybe: wat fijn dat 't bloeden gestopt is zeg!!! Hier ff de puf niet om volop te reageren. Sorry meiden...
@maybe goed nieuws meid. das toch een hele opluchting lijkt me. op naar de klus.... @hier voor het eerst aan de ovu testjes..alleen nog lichte streepjes gezien ben benieuwd wat er de aankomende dagen gaat gebeuren.
Hoi dames heb eens gerekend ben deze maand met Clomid begonnen 26 april moet ik voor een eicelmeeting gaan als die goed is dan Kruger ik een prygnyl spuit en dan zou mijn NOD normaal 11 mei zijn zou iemand me op de lijst kunnen zetten
Hi, ja gaat gelukkig al wat beter. Ik was erg bang dat ik de buikgriep zou krijgen, heerst namelijk enorm bij mij op kantoor. Maar was gewoon even flinke buikpijn en andere narigheden. En gelukkig maar dat ik ben opgeknapt want had een positieve ovu test dus heb mijn vriend zonet ook maar even de slaapkamer ingesleurd Jij lekker aan t genieten? Heerlijke serie is het he! Fijne avond nog...
Hallo meiden, Ik heb weer even bijgelezen.... @ Maybe: wat fijn dat het achter de rug is en je gewoon met deze ronde mee kan doen! Ik ga voor je duimen! @ Mamavanjoshua: ben je moe of heb je gewoon even geen zin Ik vind het altijd zo leuk dat je op iedereen reageert! Maar begrijp heel goed dat je hier niet altijd zin in hebt Ik ga a.s Zaterdag weer met de ovutestjes beginnen. Ik heb er weer zin in Ik hoop zooooo dat het deze ronde raak mag zijn!
Hahahaha, nee ik ben echt heel moe... Hele dag al... ik mag van de psycholoog 's middags niet slapen, dus heb vandaag er tegen gevochten om niet in slaap te vallen, dus ben aan 't haken geslagen hahaha. En nu dus ook tussendoor steeds een stukje bij beetje aan 't haken .
Dat lijkt me echt moeilijk als je niet mag gaan slapen als je moe bent! Ik ben zelf echt een tukkie mens....kan ook echt overal slapen Ah fijn ondertussen heb jij een sjaal gehaakt