NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @maybe, ik zie hem ook hoor! Gefeliciteerd!
    @mommy2010tony, meen je niet. O wat ongelofelijk klote!!! Wn. Nog een week wachten voor dat je naar de vk mag.
    @hier, nog geen ongi, na roze slijm van vanmorgen niets meer. Wel af en toe lichte krampjes. Zit vol spanning. Ben al 100x naar de toilet geweest....

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    maybe: ik zie hier ook het kruisje! ik hoop het voor je!

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hmm zinnen afmaken is handig. @mommy2010tony, wat naar dat je een week moet wachten. Ik duim voor je!

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    mommy2010tony: o nee meid, dat klinkt niet goed....
    heel veel sterkte!

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Sanyi heb je al getest??

Hier nog steeds zo onwerkelijk!!

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@evie: laat me nog maar op twijfel... Ik geloof het nog steeds niet

7. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Zie ook een kruisje maybe dus volgens mij gewoon positief en ben je hartstikke zwanger

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik zag hem meteen bij het doorlopen... Maar ga echt pas zeggen dat k zwanger ben als k een knaller heb

9. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Maybe als je NOD pas over 4 dagen is, dan klopt het natuurlijk dat ie zo licht is ;)

Hier pas 1 dag voor NOD heel licht posi getest!

10. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @evi10 ja en nee haha. Heb zondagavond laat getest. Die was negatief, maar had wel veel gedronken. Ik wil nu pas donderdag testen omdat ik ook wel een cyclus van 29dgn heb gehad. Mijn ei was 30 april.

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@evie: ja ik durf gewoon niet te hopen heb last van teveel zelfbescherming na al die testjes

12. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Sanyi hier ook ei gehad op 30e , NOD op 14e met cyclus van 30. Zondag 1e posi test gehad. Ga vd week nog eventjes een CB digital halen om te kijken hoeveel die aangeeft.

@ Maybe, groot gelijk heb je, anders maak je jezelf ook gek. Je houdt het wel elke keer spannend he :)

13. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hoi Ik weet niet of ik hier ook hoor, maar ben 4 mei ongi geworden en zou nu als alles goed is bijna mijn eisprong weer hebben, heb gisteren en vandaag een ovu test gedaan en gisteren een vage streep vandaag al veel duidelijker dus waarschijnlijk morgen heel duidelijk!
    Wij gaan voor ons 3e kindje.
    We hebben een tweeling (2 jongens) van ruim 3..........
    Het lijkt me echt fantastisch om nog een zwangerschap te mogen meemaken, dus wie weet.........

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Maybe: lieverd, wat maak jij het weer spannend zeg!

@ (ben ff de naam kwijt): he bah wat klote zeg en dan ook pas over een week langs mogen komen :s...

Hier snap ik echt helemaal niets meer van mijn lichaam. Zei ik gisteren nog, ik mag op rood, hele dag wel wat bloed verloren. Gisteravond was alles ineens weg en tot op heden heb ik nog steeds niets... Dat is toch raar??? 1 Dag een menstruatie lijkt me wel heel erg weinig...

15. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @evie10, nog gefeliciteerd! Ik durf niet eerder te testen eigenlijk. Heb al te veel testen verspilt. Vorige maand was ik overtuigd zwanger te zijn en bij de negatieve test had ik nog zoiets o maar dan is later wel positief. Werd alleen de dag daarna ongesteld. Nu alleen maar vage klachten gehad. Ik had me eigenlijk gisteren er al bij neergelegd niet zwanger te zijn. Maar ja hoe langer hij uitblijft.....

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjosh: ja als deze vals is test ik nooit meer..!! Maar zalmals ik jou was gewoon een testje wagen..!!!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Neuh, heb vorige week een test laten doen bij de huisarts en deze was negatief (juist ivm mijn operatie).

Ik kan 't me ook echt niet voorstellen, aangezien we écht maar 3x hebben geknuffeld deze ronde... Op dag 12, 23 en 30...
    Als je naar mijn kaartje kijkt, heb ik ook hier wederom superveel gevloeid in deze ronde, dus lijkt me sterk...

En daarbij heb ik nog maar 1 testje in huis...

18. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @mamasylvia1975
    Wat spannend! Succes hoor! Inprincipe hoor je in een andere lijst thuis. In deze lijst staan mensen die tussen 1 en 15 mei ongesteld moeten worden (hopelijk niet)

19. Kaatje1984

Kaatje1984 Actief lid

28 apr 2012
    366
    0
    0
    @Mommy2010: oooh bah bah bah!! Dat lijkt me echt zo verschrikkelijk een nachtmerrie!! Pff.. een dikke knuffel!

@ Sanyi: ik had ook mijn ei op 30 april... op moederdag positief getest! :D

@ Maybe: ik moet mijn scherm in alle kanten draaien wil ik het plusje zien.. :( Maar ik hoop het voor je!!

20. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @kaatje1984, ik durf nog niet te testen. Ik denk eigenlijk dat het vast morgen doorbreekt. Ben al 2x ongesteld geworden op dag 16 na mijn ei. En dat 16 is morgen. Heb nog steeds met vlagen krampen en last van mijn rug.

Deel Deze Pagina