de tijd kruipt letterlijk voorbij... huis is schoon, was gedaan, keuken gepoetst, en nog 11 dagen voordat ik kan testen... pfff kan het nog iets langzamer gaan? sorry ben echt mega ongeduld hahaha ik dacht dat ik het los kon laten deze maand: niet dus
@ Nathalias: hahaha nee hoor, ben met een knuffelbeertje bezig... Ik mag niet slapen, omdat ik 's avonds wat moeilijk in slaap kom soms... Dit is 't beertje... alleen maak ik 'm in andere kleuren... Gehaakte DROPS teddybeer van Merino Extra Fine met hartjes van Fabel. ~ DROPS Design @ Suuskie: succes met wachten meid!
@Suuskie: Hahaha hier precies hetzelfde.. Maar vanaf morgenvroeg dan ben ik super druk de aankomende 4 dagen. Zal weinig op zp zijn. Hoe gaat het met het stoppen met roken?
Het is makkelijker dan ik dacht hahahaha. Als je naar het dunste deel gaat (de nek van de knuffel), dan is 't even enorm lastig! Maar daarna gaat 't langzaam weer een stuk makkelijker, omdat je weer naar een groter rondje gaat. En je moet écht goed opletten dat je goed telt, want anders komt 't niet goed hahahahaha... Dit is overigens ook m'n 1e knuffel hoor ... Dit is 'm tot nu toe...
pfff knap hoor ik hou het bij borduren....ga ik al vaak genoeg mee de fout in maar dan kan ik tenminste nog eens sjoemelen
Ja idd super knap. Moet je ook lekker veel geduld voor hebben, en als ik iets niet heb is het geduld Ik zoek nog steeds een hobby wuahaha.. Manlief roept elke week zoek een hobby!! Als ik me verveel ga ik hem vervelen Ik heb wel al wat pogingen gedaan om acryl nagels te gaan zetten en sieraden te maken.. Heb alle spullen nog thuis liggen, maar doe er niks mee.
goedemorgen dames, @mamavanjosh: wat een super leuk beertje word dat zeg, ik zou er het geduld niet voor hebben @susyq: wat fijn dat je je weer wat beter voelt, en veel plezier met je posi ovu.. @suuskie: erg is dat he die vervelende wachtbank, ik duim nog steeds voor je meid en voor @troelaa natuurlijk @troelaa: hier nog steeds gestopt dus het gaat de goede kant op Hier nog steeds geen bloedverlies, echt apart maar ben er wel blij mee Dat is de pijn van die ingreep wel waard geweest
@Maybe: Goed bezig hoor! Volhouden, dan ben je dalijk alleen maar trots dat je al zolang niet gerookt hebt!! Aankomend weekend zit er al een wachtweek op voor mij En super fijn dat het bloeden gestopt is meis! Nu opzoek naar je ei aankomende week En aan de klus
dank je wel voor je lieve woorden, ach jeetje 2 miskramen wat verschrikkelijk heftig. gelukkig om te lezen dat ik niet de enigste ben, voelde me al zo'n verschrikkelijk mens bedankt voor de info vh pendelen wanneer is jouw nod? ben je volop aan het klussen of zit je al op het wachtbakje?? wilde trouwens tegen alle dames hier zeggen hoe fijn ik het vind om met jullie te kunnen kletsen en dat je gewoon lekker je ei kwijt kunt zonder veroordeelt te worden, doet me erg goed
Zo... Ik kom me ook weer eens melden. Ben er een paar dagen uit geweest en heb ook, wonder boven wonder, de laatste week niet aan een eventuele zwangerschap gedacht. Dat was wel even anders in de eerste ronde... Toen stond ik ermee op en ging ik ermee naar bed. Geen moment waarop ik niet dacht aan zwanger worden en kindjes krijgen. Geen idee waarom ik er nu ineens wat 'relaxter' in sta . Ik dacht ook dat ik deze maand als een waanzinnige aan de ovu-testen ging... maar dat skip ik ook maar. Ik heb even geen zin om centjes uit te geven aan die dingen, omdat ik er dan ook weer zo fanatiek mee bezig ga... Daarnaast gaan we volgende week een lang weekend weg met mijn schoonouders, dus dan kan ik ook niet op mijn gemak testen... Dus ik blijf gewoon lekker aan de Etos-zwangerworden-pillen en probeer vanaf vandaag ( dag 10 ) om de dag te klussen. Ik probeer wel alert te zijn op mijn ei, maar met een lichaam dat nog ontpilt is die lastig te vinden!
@troela: veel plezier in disney!! ps' Stoppen gaat slecht!!! @maybe3: ben trots op je! en ik ga ook voor jou duimen zsm! @mamalu: in het begin van dit forum gaat het volop over jaloersie!! ik heb het ook namelijk! niet dat ik slechte gedachten heb, maar gewoon die pijn in je buik als iedereen om je heen zwanger wordt.. gewoon verdrietig.. Maar de meiden van dit forum hebben me geleerd: je mag jaloers zijn! zolang je er niets slechts mee doet! xx voor jou
@lievemamatrix: mag ik een beetje van jou nuchterheid??? heb zelf echt obsessie de afgelopen dagen...
@suuskie thanks meis, voel me niet meer zo slecht , doe er niks mee alleen mezelf n beetje sneu vinden haha!
your welcome ja tis niet niks nee maar aan de andere kant denk ik van ja je kan het ook een beetje overdrijven kwa jaloezie maar ik weet niet hoe een miskraam is ik hoop dat het ook echt niet mee te maken!! maar ik ben blij dat ik niet zo jaloers ben als haar gelukkig! dan wordt je toch gek ??.. Mijn nod is 10-05 ik ben de laatste maanden steeds om de dag aan het klussen ik had een regelmatige cyclus maar op 1 of andere manier is hij verlengd heb 2 maanden terug etos zwanger worden pillen geslikt dus hij is langer geworden Heeel shit! dus wanneer ik mijn ei heb geen idee?? we lopen nu ook bij de feriliteitsarts voor verdere onderzoeken ik wacht eerst dat allemaal af voordat ik weer mn ei ga opzoeken
@genisa: ik heb wel twee miskramen acher elkaar gehad en daarbij 1 van 13 weken.. dus ik begrijp enigszins wel hoe zij zich gevoeld moet hebben... maar toch denk ik: hou je een beetje in ofzo, zadel anderen niet op met je eigen verdriet want dat is wat ze doet. Maar voordat ik deze miskramen kreeg dacht ik ook: nouja hou je in.. maar nu weet ik hoe hartverscheurend verdrietig je soms kunt voelen.. Wat ik hier mee wil zeggen? geen idee haha, maar wel dat het heel moeilijk pijlen is hoe een ander zich voelt.. een miskraam doet echt pijn in het diepste van je ziel dat weet ik wel..
@ Suuskie ja dat geloof ik ook heel graag meid ik zou het nooit willen mee maken snap best dat je daar heeeel veel verdriet om kan hebben absoluut maar idd wat je zegt ze zadelt wel iedereen op met haar verdriet en over praten kan ze niet zegt ze? tja wat moet ik dan doen ??? Snap heel goed dat ze een kleine wilt en ze heeft er al 1 dit is voor haar 2e is net zo erg dat hoor je me niet zeggen maar ik ben al een poosje bezig voor de 1e dan denk ik van ja denk eens na hoe ik me moet voelen??.. en dan zegt ze nog van ik weet niet hoe ik zou reageren als je mij zou vertellen dat je zwanger raakt ?? Nou sorry hoor!! maar wat moet ik daarmee??
@Genisa: zij is dan typisch een voorbeeld van iemand die heeel slecht met haar jaloersie/verdriet omgaat... Ik denk hetzelfde: ik heb ook nog geen kind, zij wel dus dan is er wel degelijk verschil.. Ik word boos van mensen die hun eigen verdriet op anderen projecteren... heeeeeel slecht voor hun karma.. Ik zou je er niets van aantrekken, en denken: is haar verlies niet het jouwe.. en sta er ook niet gek van te kijken als ze straks eerder zwanger is en dan mag jij wel heel leuk gaan doen over haar zwangerschap...
@ Suuskie: Dan had je me vorige maand moeten zien... Dacht bij ieder wissewasje dat ik al zwanger was... Maar wat een narigheid zeg met die miskramen . Ik heb niet het hele verhaal meegekregen, maar ik begrijp dat het intens verdrietig is om ermee geconfronteerd te worden.
@lieveMamatrix: hahaha ik ook! ik was overtuigd dat ik zwanger was vorige maand! dus ik weet deze maand dat ik weer allemaal kwaaltjes kan hebben die gewoon ongesteldheid betekenen.. En trouwens bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik de eerste 4 weken 0,0 symptomen, alleen tragere stoelgang.. Miskramen zijn echt verschrikkelijk! ik gun het niemand! Ik dacht toen ik zwanger was van de eerste: oke voorzichtig tot de 12de week (zoals iedereen) maar eigenlijk dacht ik ook: een MK overkomt mij toch niet??? nou wel dus! en dan ook nog eens een tweede keer! Gek genoeg na die 2de werd ik weer een beetje positief! ik kon weer zwanger worden! al was die 2de niet gepland: althans, na mijn curretage waren we mijn menstruatie aan het afwachten en na 2 maanden deed ik uit nieuwsgierigheid een test: zwanger! helaas van korte duur.