NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ja weet ook niet Precies waarom het gesloten werdt !!

ik pendel alleen waneer ik zelf zin heb en het toegeeft aan mensen maar ga niet elke keer iedereen toe laten heb ook nog een eigen leven :) elke keer een klein beetje ;)

jaa gaat goed hoor zou vandaag gebeld worden of ik was aangenomen bij mn solliciitatie maar heb nog niks vernomen :(

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Gelijk heb je hoor.. Je leven gaat voor natuurlijk! Vooral lekker aan jezelf denken doen andere ook ;)

Heb me een paar keer laten pendelen maar moet zeggen ik werd er gek van.. Ik hield me er teveel aan vast dus de telleurstelling is dan enorm!

Ahh mischien komt het nog?! Het is nog geen 17:00.

3. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hoe pendel je dan?? Bedenk je dat of doe je er een hele sessie voor hihi ik kan me er geen voorstelling van maken, sorry, loop hier nog niet zo heel lang!

Gister laatste dag van ongi, twijfel nu of we vanaf zondag om de dag gaan of later beginnen. Hoe doen jullie dat? Eerst paar dagen wachten of testen jullie?
    Wij wouden voor de 2e ronde nog niet ovulatietesten gaan doen maar kijken of het zo wil. Moet natuurlijk wel leuk blijven dus 2 weken elke dag word wat gekheid :D

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

zo heb eerst even alles bijgelezen! Wat een hoop weer!
    Maar ik las dat het gelukkig met maybe weer goed gaat en gesina (mooie naam!) ik hoop dat je gauw hoort of je bent aangenomen!
    En alle ander meiden, ik hoop dat het met jullie ook goed gaat!
    Allemaal aan het klussen of in afwachting? Hier is het klussen ook weer begonnen, en hoop met jullie mee dat de lijst mooi rolze mag worden!
    Over jaloersie, gelukkig ben ik dat niet, maar ik heb wel verdriet gehad na mijn mk en soms is het best wel eens slikken, niet omdat ik het de ander niet gun, maar gewoon omdat ik het zelf ook zou graag zou willen. En daarna geniet ik lekker weer mee met de zwangerschap van die ander, want ik hoop dat andere dat dan ook weer straks bij mij doen.
    En pendelen, dat heb ik nog nooit laten doen, maar ben wel nieuwsgierig ernaar geworden!Leuk ook om te lezen wanneer de pendelaarster het juist had! Maakt het ook weer extra spannend denk ik!

Verder wens ik jullie allemaal een heel gezellig weekend! Geniet ervan!

Groetjes!

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ooowww wacht, had paar blz overgeslagen maar daar liep ik de pendel info dus mis , schaam! haha

6. hopeandfaith

haha geeft niet Evie

@Jolan dank je wel meid

sollicitatie is helaas niks geworden :( weer verder zoeken!

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Haha grappig dat pendelen, alleen vroeg aantal dingen en erna weer zelfde en toen ging ketting van de nee antwoorden een ja maken, hmm net wat voor mij :D

8. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gesina jammer dat het niks geworden is!! Deze was tegenover je huis toch?

9. hopeandfaith

Ja klopt!! was heel dichtbij haha ...was ook geen eens zelf gebeld ik had zelf gebeld ging heel raar ze verwarde mij met iemand anders en ze zei dat ze heel positief waren ik zeg nee ik ben voor dat filiaal ooooh nee we hebben daar van nog meerdere gesprekken gehad en daar willen we een 2e gesprek mee doen maar niet met jou :$
    Pardon?? snap er helemaal niks meer van hoor!!.. ze halen alles door elkaar volgens mij.:(

10. mamalu

mamalu Lid

25 mrt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden hebben jullie n ideetje voor een lekkere snelle en gezonde maaltijd??? pfffff word er zo moe van elke dag weer te bedenken wat te eten pfff
    haha sorry wou ff zeuren haha

@gesina jammer meis :(

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Balen zeg Gesina! Vooral op deze manier zeg..

@ Evie wij begonnen de 17e en 22ste is mijn eisprong (ongeveer) maar wij doen het wel elke dag niet om de dag :$:)
    Ik test niet met ovu testen ofzo. Is ook pas ronde 2 en vind dat je dr wel van moet kunnen genieten.
    Wanneer je echt erg lang over doet zoals sommige meiden hier dan zou ik gaan testen

12. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Gesina wat vreselijk gek!!!

@ Danielle nee zo denken wij ook. Ik kijk wel op internet naar verschillende ei sprongen en houden het op die datums. Ik voelde altijd mn ei, maar vorige ronde, ronde 1 ineens niet, zal je altijd zien! Zenuwen!!! haha
    Dus wou nu wat eerder ermee beginnen. Dan maandag maar en dan moet het weekend mn eisprong zijn, dan maar elke dag haha. Ik zei vd week, ja dan moeten we.. uhmmm moeten zei mn vriend hahaha het moet leuk blijven zei die :D

En wat te eten?? Wij gaan maar eens uiteten vanavond! Kan nu nog lekker alles eten!!

13. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ben nu maar alvast gaan klussen... want vorige maand dacht ik mijn ei te voelen ( fanatiek geklust om de dag ) en toen kreeg ik vervolgens een goed aantal dagen later een semi-positieve ovu-test... Daarna nog geklust in de hoop dat mijn ei dan toch later was... Maar helaas zonder succes.

En dus even geen zin om deze maand fanatiek te gaan ovu-testen, dus we houden het bij klussen om de dag tot ik denk dat mijn ei echt geweest is :D

Ik had overigens gisteren ( dag 9 ) wel 'draderige' afscheiding/slijm... Dat schijnt toch een teken te zijn dat de ovulatie plaats gaat vinden?
    Vanochtend wel even een vervelende steek aan de rechterkant...

Komt dat vaker voor een eisprong rond de 9e/10e dag? :(

14. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    gesina:wat raar! En wat jammer! Hopelijk komt er gauw weer een leuke vacature langs!

mamalu: Ik heb dat ook soms hoor, dat ik niet weet wat we nu weer moeten eten! Vanavond staat er verse pasta (van ah) op het menu. Ga ik zo maar even klaar maken!

Groetjes!

15. hopeandfaith

Ja het is zeker raar snap er niks van had er zo'n goed gevoel bij maar ja helaas heel apart!

16. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Gesina, een brief was wel zo netjes geweest, maar als het zo warboel is, misschien komt het alsnog of wachten ze of die voor het 2e gesprek echt wel wat waren en mocht dat niks zijn nog een sessie gesprekken doen.

17. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @evie mijn vriend vind het allemaal minder erg als ik hoor haha soms denk ik; alweer? haha

Ja ik voel me eisprong ook altijd, maar vorige maand is het denk ik toch wat anders geweest aangezien ik te vroeg ongie werd..

Hoe zat de theorie over slijm afscheiding ook alweer?
    Bij mij is het vandaag begonnen namelijk

18. WenndiiY

WenndiiY Lid

22 jan 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je ook een PB gestuurd.
    Zou je voor mij ook 1 x kunnen pendelen?
    Ben zo nieuwsgierig :)

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Gesina: als jij voor mij pendelt, wil ik wel voor jou pendelen? ;)... Ik loop je steeds mis hahahahaha...

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@gesina: wow wat raar en wat balen meid..!!!

@eisprong: ik voel hem nooit althans dat denk ik.. Deze maand ovu testen en vanaf het moment dat hij positief is ga ik ook even extra opletten of ik iets "raars" voel onderin hahaha..

@hier: vanmiddag ineens weer iets bloedverlies maar zo weinig dat het gewoon het laatste is.

@wachtbank: Houden jullie nog een plekje voor me vrij..??:D

Deel Deze Pagina