ik breek vanaf hier gewoon weer in hahaha.... ongie is voorbij dus zijn weer druk met klussen ... ook lekker in huis bezig geweest... indeling van woonkamer veranderd en ook heeft de oudste een nieuw bed.. nu nog kijken voor de jongste... want dat ledikantje vind ik niets meer... we hebben nu 1 kant open zodat ze zelf in en uit kan dus willen nu een mee groei bedje halen... ook gaan we volgende maand in de woonkamer behangen en komt er bij de meiden ook eindelijk hello kitty behang hihii... verder eigenlijk weinig nieuws hier... vanaf maandag weer druk aan het werk... draai volgende week 5 avonddiensten.. agja zo gaan de dagen wel stuk sneller natuurlijk
morgen mijn laatste 2 Clomid nog nemen en dan is het eindelijk aftellen tot 26 april en hopen dat ik dan is goed nieuws ga krijgen want da duurt nogal.
Hoi meiden, Geniet allemaal van het weekend! Ik weet dat jullie niet willen dat er heel de tijd over "gepiept" word maar ik zou ook heel graag een keer gependeld worden. Als iemand....mamavanjoshua, Gesina...... Dit een keer voor mij zou willen doen *kijkt heel lief*
Ik heb die info gelezen over het pendelen... Maar hoe doe je dat dan met maand en jaartal bijv? Ga je dan alle maanden af tot je pendel ja zegt? Ik ga het misschien ook eens voor mezelf proberen. Doe ik het met mijn trouwring haha, is die ook nog ergens goed voor. Kan 'm helaas niet meer dragen vanwege exzeem/allergie. Moet het trouwens echt aan een ketting hangen of kan het ook een touwtje zijn o.i.d.? (Weet niet of ik al op de NOD lijst sta. Maar ik heb 1 mei mijn NOD, Charise, 2e ronde, 1e kindje.) Krijg mezelf er niet op... tenminste dan zijn alle kleurtjes weg.
@ mama van joshua ja is goed hoor stuur maar een berichtje maar dat zou denk ik dan morgen of zo worden dat ik hem beantwoord @ Charise je moet gewoon zeggen dat het om het jaar 2012 gaat en dan ga je idd elke maand af todat die ja zegt ja je moet het aan een ketting doen of touwtje maar moet wel een lange touwtje zijn niet te kort!! maar ook niet te lang Succes Je moet wel aan je gids vragen of hij de antwoorden wilt geven als je gaat beginnen vraag je bv hoe oud je bent zeg je bv 24?? zegt die nee dan zeg je je juiste leeftijd dan geeft die ja aan zegt die nee dan zit er dus iemand anders tussen moet je wel goed mee opletten
Heb je een pb gestuurd,heel erg bedankt meid! Gisteren middag weerwat oud bloed verloren! Gisteren wel nog geklust voor de zekerheid. Maar nog geen positieve ovutest. Wordt er gewoon zenuwachtig van. Mijn temperatuur was vanmorgen wel hoger. Hele week al 36,8 en vanmorgen 37.1. Maar goed,ben ook niet zo een held met temperaturen. Met werken om half8 en vandaag pas om 08:45,weet niet of dat heeeel veel uitmaakt.
@ mamavanjoshua: zie net pas de foto van je handwerkje! Super leuk! Wist helemaal niet dat je zulke dingen ook kan maken! Ik heb een tijdje geborduurd, er ligt nog een giraffe die ik nog af moet maken maar heb er sinds ik gestopt ben met roken geen geduld meer voor
Hoi meiden, mag ik er ook bij, mijn nod is uitgaande van een cyclus van 28 is mijn nod 07-05. 3e ronde na bbz.
Niet zomaar iedereen kan pendelen toch? Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar bij mij werkt het niet echt. Laat het liever aan de experts over haha Ik ben zeer benieuwd of het deze maand raak zal zijn.. En hoelang deze keer gaat duren.. Hebben jullie trouwens ook het idee van bepaald geslacht? Wij roepen namelijk al vanaf de geboorte van Jayden dat ons volgende kindje ook een jongen zal worden Jullie ook zown idee?
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 46 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Charise en Jane1981 zijn toegevoegd.
@ Danielle, dat gevoel heb ik net zo. Denk ook dat een volgende weer een jongetje zal zijn. Maar zegt natuurlijk niks. Hier op dag 27 van mn cyclus mn ei gevonden. Wat ben ik blij met ovutesten, had gedacht dat ik mn eisprong een week eerder zou krijgen. Gisteren was de test alweer lichter. Nu 2 weken afwachten...
Pfff kwebbel dat is lang hè 27dg. Zo vervelend dat je nu 14dg moet wachten!! Hier mijn ei ook nog niet gevonden,maar ben ook pas vroeg in de cyclus. Mijn ovutesten zijn nog steeds heeeel licht,dus big geen naderend ei. Of zou dat niks uitmaken? Zie vaker dat ovutesten steeds duidelijker worden,bij mij blijven ze zeer licht. Echt net te zien. Ik hoop maar dat mijn cyclus nu weer 25dg is,ik kan echt niet tegen wachten Hahaha. Wie wel hè!
@ melanie, bij mij bleven ze ook licht. Een dag voor mn ei zag ik wel dat hij donkerder werd. Daarna knal en de volgende dag lichter. Welke testen gebruik je? Bij mij was trouwens de eerste cyclus na mn mk 35 en nu 40. Of ik moet een korte lf fase hebben.
Ik heb de testen van zwanger en kids. Vorige maand babyboomshop maar daar was ik niet zo tevreden over. En was nu goedkoper uit MET nog 7 zwangerschapstesten. Hopenlijk worden ze allemaal positief!! Hahaha
hier worden de ovu testjes ook ineens een stuk donkerder...ben benieuwd wanneer mijn piek dan is....als dat elke maand rond dezelfde tijd is dan ben ik de afgelopen maanden iig te vroeg gestopt met klussen volgens mij want volgens de internet berekeningdingen zou ik vandaag mijn ei hebben....dussss weer wat geleerd...
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ Bekijk bijlage 239508 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, ? kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 46 zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Tinkerbell toegevoegd.
Goedemiddag dames! Gesina, dank je wel voor je uitleg, misschien straks maar eens proberen. Kwebbel, dank je wel voor het toevoegen aan de lijst! Ik zit nu op 4 DPO, en ik heb een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Herkent iemand dit? Af en toe lijken het lichte steekjes in eierstok ofzo. Maar heb mijn ei toch echt al duidelijk gehad (te zien aan ovutesten en temperatuur). Vreemd. Mijn man en ik waren er altijd van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen als eerste... maar nu is dat juist helemaal omgekeerd en denken we dus een meisje. Nouja 50% kans op beide he?! Eerst maar eens zwanger worden.
Kwebbel, vervelend he die lange cyclussen? Ik heb deze ronde mijn ei op dag 31 gehad. Dus ook al zo lang. :S
Hey dames!! Ik ben niet echt een schrijver maar lees zeker wel Mee! Nu wil ik toch ff wat kwijt. Deze maand gaat het voor mij niet worden helaas.. Of mijn cyclus moest wel heel kort zijn! Zondag laatste keer geklust en toen mijn vriend uitgezwaaid. Hij is een week richting Thailand om te trainen. Vandaag was/is mijn eisprong en v