NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussion in 'NOD forum' started by bouncytigger, Apr 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JennyC

JennyC Lid

Mar 17, 2011
    62
    0
    0
    Ohw... Drukte op verkeerde knop...

Ik voel me dus vrij k*t en hij is er niet om tegen aan te leunen :(.

Liefs

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    @jennyC: dikke knuf! volgende maand is jullie ronde! daar ga ik voor duimen!

Hier... nog een hele week wachten.. (wil zondag of maandag testen)... voel van alles.. maar dat was vorige maand ook en toch werd ik keihard ongesteld..
    Alleen ik kan nu niet naar de wc en dat had ik de vorige twee zwangerschappen ook... maarja ik durf niet te hopen owww wat is het toch spannend! liefst wil ik ergens onder de grond kruipen tot het volgende week zondag is! pffff

Hoe gaat het met de anderen op het wachtbankje?

3. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hey Suuskie, ik mag ook over 10 dagen testen.
    Ik heb last van mijn buik. Lijkt net alsof het weer een soort ovulatiepijn is, heel apart.
    Verder nergens last van.

Jenny, wat jammer zeg zo'n verloren maand. Snap dat je je rot voelt. Klets hier maar lekker van je af hoor! Ik duim voor je voor de volgende maand!

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    @charise: ik heb mn ei niet gevoeld (nog nooit trouwens) wel soort ongesteldheidsbuikpijn en een halve blaasontsteking.. en dus trage stoelgang.. maar dat kan morgen alweer over zijn..
    Ben me nu natuurlijk heel erg bewust van mn baarmoeder maar ik voel wel de hele tijd steekjes en borreltjes..

Wat bedoel je met ovulatiepijn?

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Wachtbankje hiero :)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nathalias: eigenlijk pendel ik niet voor ZP (heb ik 1x gedaan en ik werd helemaal gek hahaha). Maar als je mij je gegevens even stuurt en je vraag dan pendel ik wel even, als ik toch ook voor Gesina bezig ben.
    Ik zou 't dus op prijs stellen dat 't niet aan de grote klok gehangen word dat ik pendel. Zet dan in je handtekening maar gewoon patricia ipv mijn nickname, ok?
    Dankjewel meid :D. 't Is erg leuk om te doen. Had vandaag verder willen haken in de trein... Kwam ik er in de trein achter dat ik m'n patroon niet bij me had... Niet zo heel handig dus hahahaha.
    Voor mij heeft 't juist een soort van therapeutisch effect. Ik kan er heel mooi m'n hoofd mee leegmaken :D.

@ Charise: ik pendel zelf nooit voor mezelf, omdat je dan de kans loopt dat je wishfull thinking gaat pendelen.
    Je zou ook een pendel kunnen aanschaffen. Die hoeven niet zo duur te zijn.
    Ik ben zelf opzoek naar een andere pendel, als je wil kan je die van mij zo overnemen voor een klein bedragje.

@ Gesina: ik heb je een PB gestuurd hoor :D. Thanks. Dat is idd ook wat ik probeerde te zeggen hierboven tegen Charise.

@ Daniëlle: in princiepe zou iedereen wel kunnen pendelen, maar je moet je er goed in verdiepen en jezelf ervoor open stellen.
    Ik heb geen idee wat ons volgende kindje zal worden. Maar op een of andere manier heb ik het gevoel van een meisje...

@ JennyC: wat balen meid! Logisch dat je je ff k*t voelt...

@ Suuskie: jij maakt 't nu al wel heel erg spannend hoor! :D.

Hier vandaag dag 2 gehad van de workshop Meesterlijk Moederschap. En wederom ben ik mezelf nogal tegengekomen hahahaha... Maar dat heeft wel heel erg opgelucht...

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hee Jane ben je weer terug van vakantie. Ik heb je predictortest even bekeken, vond je die zelf positief ? Jammer dat je weer een ronde verder bent...

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hey allemaal, baal hier ontzettend. Mijn cyclus blijkt totaal van slag te zijn en kan dus nu al op rood. :(

9. MamaVanSimone

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Balen meid, dat is wel erg vroeg. Is het geen innesteling toevallig?

10. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ovulatiepijn is de pijn die je voelt bij je ovulatie. ;) Maar dat is lastig uitleggen als je het normaal niet voelt bij je eisprong. Kan ook bij iedereen anders zijn. Het is anders dan ongipijn. Het voelt gewoon gespannen aan, en steekjes in je baarmoeder en eierstok(ken).

Nu voelt mijn buik wel anders hoor dan echte ovu-pijn, heb mijn ei immers zo'n 4 dagen geleden al gehad. ;) Het is meer een beetje gespannen buik....

11. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Hihi, dat geloof ik wel ja, want ik dacht net, nou ik probeer het even. Kreeg duidelijk een Ja en een Nee. En kreeg ook goed antwoord op de vragen. En toen kwam er bij de pendel uit op April zwanger haha. :p
    Dus ja, dat is wel wat ik hoop natuurlijk.
    Ik denk dat ik verder niet echt iets wil gaan doen met pendelen hoor. Dus bedankt voor je aanbod, maar ik hou het hierbij denk ik. ;)

12. WenndiiY

WenndiiY Lid

Jan 22, 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een hoop gerommel.
    Alsof ik ongi wordt, af en toe flink steken en ook tussendoor voelt het gespannen aan.
    Ook de laatste 2 dagen veel afscheiding, bah bah.
    Heb ook last van lichte hoofdpijn en stemmingswisselingen.
    Maar ik denk ook omdat ik erop hoop dat je dus ook dingen voelt die er niet zijn!
    Ik moet ook nog zeker een ruime week wachten, spannend!
    Bij mijn vorige zwangerschappen had ik net voor mijn NOD innestelingsbloed, dus even afwachten.
    Het zou wel heel mooi zijn als ik nu zwanger zou zijn, dan zijn we begin januari uitgerekend! Mooier kan het nieuwe jaar niet beginnen toch?! :))

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat geld dan voor Bijna iedereen!
    Ik zou het ook heel mooi vinden!

14. MamaVanSimone

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik baal een beetje, we waren zo goed bezig met om de dag klussen maar we zitten ook midden in een verbouwing dus we zijn doodmoe 's avonds en gisteren konden we het echt niet opbrengen... Volgens mij normale cyclus was mijn ei gisteren maar ik meende vrijdag ook al het een en ander te voelen. Dus ik hoop op een vroeg ei (de vorige was ook 4 dagen te vroeg) of superzaad want donderdagavond was de laatste keer. Misschien dat we vanavond nog een keer gaan voor de zekerheid, manlief mag vandaag uitslapen.

Nouja we hebben nu wel meer ons best gedaan dan ooit en het is al 2 keer raak geweest dus wie weet :)

Ik laat mijn NOD lekker staan op 6 mei, als ik dan nog niet ongesteld ben zal mijn test wel knallen...

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Hier ook het voornemen gehad om vroeger in mijn cyclus om de dag te klussen, maar mijn weekend staat een beetje op zijn kop en mijn vriend is ook ietwat oververmoeid... Dus gisteren zijn we maar lekker gaan slapen in plaats van klussen... Dan hebben we vandaag misschien energie genoeg om weer een poging te ondernemen.

Ik heb nog geen ei gevoeld geloof ik... maar we waren redelijk bijtijds met klussen begonnen, dus hij hoeft ook echt nog niet geweest te zijn.
    Probeer er wel alert op te blijven, maar ja... Het is niet altijd even duidelijk! Ben benieuwd!

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@melanie: Ik hoor het vaker hoor dat ze heel licht zijn en dan ineens duidelijk positief. Hoop dat je hem snel gevonden hebt.

@jane: wat balen dat ik je hier tref. Had gehoopt dat het raak zou zijn vorige ronde. Duim voor je voor deze ronde meid

@geslacht: bij de eerste dacht ik ook echt dat het een meisje zou worden, werd een knul. Bij de tweede had ik al heel snel het gevoel dat het een knul werd dat klopte wel. Nu nog een meisje erbij:D

@suuskie: ohh spannend meid... duimduimduim

@pendelen: ik heb het jaren gedaan maar ben ermee gestopt. Wel steeds van plan er weer mee te beginnen, maar eerst even de tijd vinden. Ben begonnen met marsepein taarten maken en heb het daar momenteel vrij druk mee.

17. modelltje

modelltje Lid

Apr 6, 2012
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Mag ik mee op de lijst? 14 mei NOD

18. Emm82

Emm82 Actief lid

Feb 8, 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Mag ik me ook nog melden? Mijn NOD is 8 mei, 1e ronde, 1e kindje... :)

19. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @geslacht... bij mijn 1ste zws "hoopte" ik op een zoon voor mijn vriend.. ( hij heeft dochter uit eerdere relatie) maar met 3 maand kreeg ik een droom waarbij ik een meisje zag met donker krullend haar en bruine ogen. het bleek idd een meisje... ze werd alleen geboren met blauwe ogen verder exact zoals mijn droom en toen onze dochter 7 maand was had ik foto gemaakt en bij het bekijken van de foto dacht ik ineens heeeeey... dit heb ik gedroomd! hihi... wat een volgende zal zijn geen id.. maakt me ook weinig uit...maar praktisch lijkt me een meisje leuk... maar een zoon lijkt me ook erg leuk met 2 meiden in huis... hihi

20. Voortje86

Voortje86 Lid

Feb 2, 2012
    46
    0
    0
    Hallo,

Ik zie dat ik vergeten ben te vermelden dat ik voor mijn 1e kindje ga..

De eerste ronde maakte ik mezelf helemaal gek, maar deze ronde ben ik er wonder boven wonder bijna niet mee bezig.. We kklussen natuurlijk wel regelmatig!

Share This Page