zo gisteravond laatste sigaretje gehad...dus we gaan ons best weer doen om niet te roken....hoe vergaat het de andere stoppers??
Ik krijg rillingen als ik dit lees....dat van dat zelf eruit snijden....zou vast minder heftig zijn dan dat ik nu voor ogen heb. Wat is een microdermal oid? (zoals je ziet ben ik totaal niet thuis in tatoland) Vervelend dat je gaatjes steeds gaan onsteken! Hier: een gezellig weekend gehad. Jammer dat het weer voorbij is! Wens jullie een fijne (werk)week toe! En ik denk dat het wachtbankje steeds voller komt te zitten? groetjes!
*plof* zo, ik zit lekker bij jullie op het wachtbankje. Gisteravond toch nog een reservewipje gemaakt , wij zijn nu klaar. We hebben heerlijk gelachen om onze 'klusweek', het is niet zo heel romantisch meer op deze manier hihi. Na de daad zou ik nog even randjesfietsen maar manlief zat zo te geinen over zaadjes terugduwen dat ik alleen maar kon lachen Sorry als het teveel informatie is Ik heb nu al hier en daar krampjes, misschien was mijn ei toch heel vroeg.... Nouja, afwachten maar he ! Succes iedereen, duimen voor een roze lijst....
Ha dames, Ik ben een beetje laat, lees stiekem al een tijdje mee, mag ik er nog bij? 5e ronde, 1e kindje. NOD waarschijnlijk 14 mei, maar erg zeker weet ik dat niet. Kwam van een vrij regelmatige cyclus (28-30-30), maar afgelopen maand een wat vreemde cyclus, kom net uit een menstruatie van 3 weken...:S. Maar wil iemand mij op de 14e zetten?
@jolan: een microdermal is een soort metalen plaatje wat onder de huid word geplaatst. Daar groeit het dan vast. Op dat plaatje zit een soort pinnetje en daar kan je dus verschillende steentjes balletjes en figuurtjes op vast draaien net als ene normale piercing. @stoppen: stoppen met roken gaat hier nog steeds goed @mamavansimone: veel succes op het bankje..!! ik duim voor je meid..!! en als was het klusweekje niet al te romantisch jullie hebben in ieder geval gelachen. Hier net me grote knul naar school gebracht en daarna gelijk maar even de boodschappen gedaan. Nu weer even verder met uitwerken van m,n tattoo projectje en dat even naar de tatoeerder mailen.. Heb er al zo veel en dan nog zenuwachtig zijn hihihi
maybe:jij ontwerk je tatoo zelf? knap hoor! mag ik vragen wat je er nu op gaat laten zetten? Fijn dat het stoppen met roken goed gaat! groetjes!
Hallo, Ik lees de laatste tijd al actief mee.. erg gezellig... Maar ik zou nu heel graag even mijn hart willen luchten Gisterenavond kwam mijn beste vriendinnetje langs om te vertellen dat ze na de 1e ronde zwanger is, natuurlijk ben ik superblij voor haar en haar meteen om haar nek gevlogen..Maar toen ze weg 2waren moest ik`echt ontzettend erg huilen (nu weer nu ik dit typ) en voel mezelf erg down. Het is absoluut niet dat ik niet blij voor haar ben, maar ik ben gewoon ontzettend bang dat het bij mij niet zal lukken. Ik weet dat ik nog maar in de 2e ronde zit, maar ben zelf een kind van een spermadonor, dus bij mijn ouders ging het niet zo soepel.. Pff wordt gek van mezelf...
@jolan: Ik ga nu m,n arm laten tatoeren in old school style. Dus met rozen, sterren, diamantjes, dobbelstenen en dat soort dingen. Ja ik ontwerp ze zelf en soms met beetje hulp van google. Maar dan pas ik altijd nog dingen aan want wil niet iets hebben waar de halve wereld al mee rondloopt
@voortje: ik snap dat je heel verdrietig bent, maar besef dat je vriendin heel veel geluk hebt. Zo vaak gebeurd het niet dat het in 1 keer raak is. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt.
@maybe3: Lief van je.. zodra ik het las moest ik weer janken.. voel me echt zo'n kneus.. haha..Ik hoop natuurlijk ook dat jij snel een positieve test het... iedereen hier trouwens
@jolan0 .. maybe heeft het perfect uitgelegd... bij mij was het plaatje niet goed onder de huid geplaatst en voelde ik 1 kant tegen mijn huid drukken... dus met een steriel mesje heb ik hem eruit gesneden.. let wel dit onderhuidse plaatje is nog geen 5mm lang... dus het valt reuze mee... hahahaha ... @voortje... ik ken het gevoel... zwanger worden lukt bij ons ook te gemakkelijk en helaas nu al 3x mk gehad... mijn beste vriendin was naar goed half jaar zwanger en toen had ik net mijn laatste mk gehad... vond en vind dit nog steeds erg moeilijk en steeds als ik berichtje lees van haar over het aantal weken en zhuis bezoekjes dan denk ik ..ooh ik zou nu anders 4 weken verder zijn geweest... hier weinig nieuws... spring zo ff onder de douche.. vanmidag nazorg gesprek vanuit de opleiding nog en vanavond weer werken.. en zo is de dag weer vol
Goedemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Las dat er alweer wat meer meiden op het wachtbankje zitten Gezellig! Sommige die dr ei nu of aankomende week hebben. Goed aan de klus! @Tattoo's en piercings: Hier 3 tattoo's en 2 piercings. Waren eerst 6 piercings, maar beetje bij beetje haal ik ze eruit. @Even zeuren: Ik heb de afgelopen dagen last van mn buik, steken en opgezet gevoel, soort zeurende pijn in mn borsten afentoe en ze voelen zwaarder. Ook gisteren enorm misselijk na het eten. Ik zit mezelf denk ik helemaal gek te maken en te hopen op die mooie test over een aantal dagen. Ga maar niet teveel hopen, want toen ik in dec zwanger was had ik er eigelijk helemaal niet opgelet en weet dus eigelijk niet hoe ik me toen voelde. @Taarten maken: Mijn zus maakt ze zelf ook. Ik heb afgelopen dec ook een poging gedaan voor het dobbelen op het werk.
@ miessiej.. jeetje.. wat ontzettend rot voor je dat je 3 mk hebt gehad nu. Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om dat van je vriendin te lezen omdat je weet dat je anders ook in die fase zat.. Het probleem is ook dat ik alleen morgenvroeg hoef te werken, en de rest van de week vrij ben.. teveel tijd om na te denken.. Gelukkig komt die vriendin vanavond weer langs en kan ik het er met haar over hebben.. en morgen ga ik met haar winkelen, zal wel even slikken voor me zijn als ze langs de babyafdeling van de Primark wil.. Oja, en ik heb zelf ook 4 piercings, geen tattoo, omdat ik niet weet wat ik zou willen..
Wat een leuk taartje! @Geslacht ik zou een dochter erg leuk vinden maar nog een zoon zou ik ook geweldig vinden aangezien onze zoon een schat van een kind is en alle meisjes in omgeving niet zo lief blijken te zijn haha Maar beide geslachten maakt ons niets uit hebben nooit echt een voorkeur gehad je mag blij zijn als je gezonde kinderen krijgt.. Vriendin van mij is vorige maand 21 geworden en heeft 2 kindjes verloren.. Quinn Dustin - 22 Februari 2008 - 22 Januari 2012 Davinia - Overleden 15-01-10 - Geboren 20-01-10 Dat vreet echt aan je.. als ik al denk hoeveel pijn dat mij gedaan heeft kan ik me niet voorstellen wat een pijn ze zelf moet hebben en elke dag met zich mee moet dragen.. Lig dr soms echt wakker van ben erg emotioneel aangelegd ook. Maargoed.. Mijn ei was gister ( heb hem gevoeld denk ik ) had al een aantal dagen slijm maar ik heb vandaag lijkt wel liters slijm verloren lol. De 2 spannende weken komen dus weer aan. Gelukkig deze week een drukke week!
Hier geen flauw idee wat er aan de hand is. Vorige maand opeens een hele lange cyclus. Vrijdag opeens mijn menstruatie, denk ik, al duurde die korter en minder hevig als normaal. Nu na amper 3 dagen alweer over terwijl ik anders minimaal een week met tampons en maandverband loop te klooien. Wordt op de gekste tijden wakker omdat ik trek heb en ben bij vlagen misselijk en eet dan maar iets want dan gaat het over. En als toppunt ben ik deze week al bijna 5 keer van de trap gevallen omdat ik opeens duizelig werd.
Xdanielle: wat erg zeg voor die vriendin van je.. Veel succes in ieder geval op de wachtbank..!! @troelaa: Ohh jij mag al bijna testen zeg..!! spannend hoor..!!! Ik duim voor je en wat een mooi taartje zeg..!! Hier zo me grote knul weer uit school halen en dan beginnen aan me italiaanse tomaten creme soep.. Uiteraard vers want die uit creme uit blik is niet te kanen hahaha.. Tomaten net al allemaal ontvelt (pokkenwerk) dus ergste hebben we al gehad
Maybe3: hoe ga je dan verder met die tomatensoep? want ik ben er dol op, en heb iets teveel tijd vandaag en moet mezelf ff bezig houden
Dag 22 van NOD 5 mei testen 3e tp 20 april 2009 punctie 24 april tp 8 mei getest niet zwanger 1 aug 2009 cryo tp niet zwanger okt 2009 punctie tp niet zwanger pauze van ruim 2 jaar nog 1 in vriezer 20 april 2012 tp 5 mei testen vingers crossed
Danielle wat vreselijk om te horen van je vriendin! Waren de kindjes ziek of plots? Dan ook nog beide kindjes weg... Gatsie krijg er helemaal kippenvel van! Wij zijn aan de klusronde begonnen, miss wel wat vroeg, maar geeft niks hihi eerst maar om de dag en dan vanaf vrijdag elke dag.
@xDanielle: Wat erg voor je vriendin! Jij succes met het wachten op het wachtbankje. Gelukkig heb je een drukke week. Mijn eerste weelje was ook druk nu nog maar 5 dagen te gaan.. haha.. @MizzBunny: Wat vervelend dat je cyclus zo in de war is! Op welke dag van je cyclus zit je nu? @Maybe: Jaaaa, nog een aantal daagjes, pff ben er zenuwachtig van haha!! Zometeen douche enz en met manlief boodschappen doen. Vanavond even mijn nagel laten repareren Heb stiletto nagels en als er eentje is afgebroken ziet er niet uit