NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @suuskie,

Ik denk dat ik dit keer niet hoef te testen.... :(
    Vrijdag opeens mijn menstruatie tenminste denk ik, duurde maar 3 daagjes en was minder dan ik normaal heb (normaal 7 dagen met tampons en maandverband lopen klooien elke 3 uur)

Wat ik begrijp van innesteling is dat je dan maar een klein beetje bloedverlies hebt, dus gok dat ik gewoon een ontregelde cyclus heb en de klachten die ik heb van 1 of ander virus zijn.....

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @Mizz Bunny: Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook 3 dagen licht ongesteld geweest waardoor ik dus echt geen idee had dat ik zwanger was.. en dit was een innestelingsbloeding, die dus gewoon wel kan lijken als een kleine menstruatie..
    Wist pas 3 weken later dat ik zwanger was.... Dus het kan nog alle kanten op.. als ik jou was voor de zekerheid wel een testje doen mochten de :x:x niet terug gekomen zijn

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    @suuskie,
    Tja ik weet niet goed wat ik moet.... Vorige maand was mijn cyclus ook al van slag en wist dus niet wat ik als nod moest aanhouden dus heb mijn lange cyclus maar als uitgangspunt genomen...kwam dus min of meer als verrassing dat ik nu al mijn regels had.....zag er trouwens niet uit als norrmale menstruatie, en de volgende dag wel, zondag werd het al minder en vanochtend alweer helemaal over... (vies praatje eigenlijk :p) Maar weet nu niet goed wat ik moet, wachten of er nog wat komt of wachten tot 1 mei en er dan een test tegenaan gooien en eens zien.

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @Mizz Bunny: lastig lastig...
    Hoe zien je cyclussen eruit? weet je ongeveer wanneer je eisprong hebt? kan zijn dat je een kortere LF hebt dus geen 14 dagen bijvoorbeeld maar 8 dagen..
    Als je niet vertrouwt altijd ff een testje er tegen aan gooien: rond 1 mei.. dan weet je zeker dat het niets is...

5. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Hoi meiden,

Zo dat was weer een klus om bij te lezen!

@ lievemamatrix: Ik herken dat wel. Als het moet komt het niet uit...
    Zou handig zijn als mijn ei altijd in het weekend zou vallen :D

Ik probeer altijd zo veel mogelijk voor mn ei te klussen. Ze zeggen dat de zaadjes een paar dagen kunnen wachten. Mn ovu testje was net al stuk donkerder dus dan geef ik vanavond alvast aan dat ik graag wil klussen...:)

Pas als mn ovutestje knalt deel ik dat met mn vriend....We hebben de deal dat we er niet over praten, vind hij erg moeilijk nog ;) maar dat ik mn testje ergens neerleg dat hij het kan zien. Dan is het altijd nog maar hopen dat we het bed halen ;) Mijn vriend is meer een "doener" dan een "prater"

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier nog steeds bezig met de tomaten creme soep..

@voortje: ik zal je vanavond even een PB sturen het recept van de italiaanse tomaten creme soep:D

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@moetjes: bij ons word het tijd voor "magjes" Nog steeds licht bloedverlies (dag 19). Mijn ei word rond vrijdag verwacht dus hoop dat het lichte bloeden snel stopt.. want de gyn raad klussen tijdens bloedverlies af, dus dan missen we deze ronde alsnog..!!

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Haha, elke keer als ik bezig ben met een bericht aan het typen, komt er weer een mail binnen dat er weer iemand heeft gereageerd ;)

Ja, eigelijk moet ik gewoon wachten tot het weekend. Maar heb zo weinig geduld. Maar als ik te vroeg test dan krijg ik waarschijnlijk toch een witte test en daar schiet ik ook niks mee op. Ik zie het wel aan t einde van de week. Heb net ff wat testen gekocht bij de Kruidvat en Gravitamon die was bijna op. Welke foliumzuur/vitamine slikken jullie?

9. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    @suuskie,
    Tja was altijd zeer regelmatig zo'n 30 a 31 dagen en heb het verder nooit bijgehouden :D Heb eigenlijk ook nooit klachten als ik ovuleer en/of menstrueer dus geen idee of mijn LF korter is. Denk dat ik dit maar zie als menstruatie en vanaf nu maar een maandje rustig aan doe en mijn ei ga zoeken :) En 1 mei er nog even een test tegenaan gaan just to be sure :p Zou net iets voor mij zijn om ervan uit te gaan dat het deze maand niet zo is en dan blijkt opeens dat het wel zo is hahaha

10. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Tiel
    Dames moet eigenlijk bekennen dat het hier nooit gaat om moetjes....lol wij moeten er juist omdenken dat we af en toe juist even wat minder doen hahaha Te veel is immers ook niet goed :p

11. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Troelaa ik slik 2 verschillende
    Zwangerschap multi totaal van de Hema
    Compleet mama plus visolie van Davitamon

Wil zo goede mogelijk dingen binnen krijgen. Beide las ik goede dingen over dus dacht, dan maar zo :D

Niet tegelijk hoor, maar wissel ze per dag af.

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @troelaa: foliumzuur van etos!
    En als ik straks zwanger ben: zwanger zijn van Etos!
    geen extra vitaminesupplement omdat ik bang ben van die vitamine A die overal in zit en niet mag.. en voorheen wel nam.
    ga dit weekend weer even kijk wat voor extra vitamines ik in huis kan halen...

@Mizz Bunny: laatst artikel gelezen dat elke dag seks ook goed kan zijn! hahaha dus gewoon lekker doen als je het vol kunt houden!

Elke dag seks zorgt voor beter sperma - Sekstips - Goed Gevoel

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo dames, zo weer even bijgelezen haha.
    Ik ben blij dat ik mijn abbo maar op 1 mail per dag heb gezet hihi.;)

Hier nog steeds echt een opgeblazen gevoel in buik. Broek zit gewoon echt niet lekker. Vanmorgen leek het heeeeel licht op ongikrampjes, maar dan echt licht. Heb ook wel iets last van mijn darmen, maar voel wel echt af en toe dat 't mijn baarmoeder ook is.
    Ook last van mijn maag, zuur e.d. Maar ja dat kan misschien ook door het eten komen ofzo. Geen idee.
    Voelt niet lekker in ieder geval. ;)

Wanneer ik ga testen... ik hou me voor gewoon op NOD te testen (1 mei dus). Maar ik weet nu al dat ik waarschijnlijk 2 dagen voor NOD al ga testen. Of misschien 28 april al wel.
    Maar dit is meer omdat ik 3 jaar geleden al eens zwanger ben geweest (miskraam geworden), en toen heb ik ook positief getest op 28 april. Dus zou symbolisch wel weer leuk zijn. ;) (was toen al wel ongeveer 8 weken toen ik testte).

Pff ben echt benieuwd hoor.... ene kant denk ik echt van ja het is echt wel raak. Andere keer denk ik ach ja ik weet niet.
    Ik ben er niet erg mee bezig, maar door die buik word mijn aandacht er wel elke keer naar getrokken.

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik slik trouwens etos zwanger worden vitamines, teunisbloem olie en tarwekiemolie.
    Mijn man heb ik ook aan de vitamines gezet deze cyclus, hij slikt. Multivitamine van centrum, zink, L'arginine, vitamine b complex en foliumzuur. ;)
    Allemaal goed voor het zaad. :D

15. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
  16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @Gesina: hoe waren de uitslagen vandaag???

17. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hallo meiden
    Uitslag was goed vandaag blijkt dat mijn man zijn zaad goed is kwa kwaliteit en bewegelijkheid dus dat is super nieuws.
    alleen heeft normaal gesproken een man minimaal 10 miljoen zaadcellen en mijn man heeft er ongeveer 7 Miljoen dus de hoeveelheid is iets minder vandaar dat het bij ons dus wat langer duurt dan bij andere vrouwen.
    maar het was opzich redelijk goed zei de arts!!
    we mogen nu nog proberen tot juli en als ik dan nog niet zwanger ben dan moet manlief weer zijn zaad inleveren om te kijken of de kwaliteit beter is ja of te nee..
    dus een last van mn schouder :)
    bij mij is alles goed uitslag van chalmidya bloedonderzoek is goed! was niks te vinden.
    Had ook een echo gehad baarmoederslijmvlies is lekker dik zei ze dus dat was goed en had genoeg follikels/eitjes in mn eierstokken eileiders waren mooi !
    en mn ei staat tussen woensdag en het weekend op knappen haha dus we mogen goed aan de klus ;)
    mn cyclus is veranderd heb nu een langere cyclus gekregen zo ongeveer 27/28 dagen dus dat is alleen maar goed had altijd 25 dagen namelijk!!..
    Liefs

18. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hey meiden,

Ik zou graag ook met jullie meekletsen om die wachtweken door te komen. Zit nu in ronde 8 voor een eerste kindje, mijn NOD is 3 mei.
    Hopen op veel roze vanaf volgende week!!

Liefs,
    Vivian

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Foliumzuur/vitamine: Ik slikte eerst Puur mama. Maar ik ben al zo moeilijk in pillen slikken, kreeg ze naar 4 weken slikken niet meer door me keel en spuugde ze meteen uit. Ik bleek toen zwanger te zijn en heb daarna alleen foliumzuur geslikt. Toen ik mijn eerste echo had raadde de vk mij Gravitamon aan. Die ik dan de rest van de zwangerschap moest blijven slikken. Deze zijn voor het zwanger worden, zwanger zijn en na de bevalling.

@Gesina: Wat een goed nieuws! Gelukkig! Succes met klussen aankomende week ;)

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥

1.
    Boucytigger (3e ronde, 1e kindje)
    Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje)
    Marly87 (4e ronde,1e kindje)
    Mizz bunny (2e ronde 1e kindje)
    Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje)
    Charise (2e ronde, 1e kindje)

2.
    Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje)
    WenndiiY (1e ronde, 2e kindje)
    XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje)
    Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje)

3.
    Voortje86 (2e ronde, 1 kindje)
    Nance89 (4e ronde, 1e kindje)
    Vivian (8e ronde, 1e kindje)

4.
    Missm (8e ronde, 1e kindje)
    Kiwii (1e ronde, 1e kindje)

5.
    Sarah8 (ronde 2, 2e kindje)
    Susyq (10e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (12e ronde, 1e kindje)
    Veritas87 (2e ronde, 1e kindje )
    Hanneske (4e ronde, 2e kindje)
    Jennyc (1e ronde, 1e kindje)
    Mamalu (2e ronde, 3e kindje)

6.
    Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje)
    MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje
    jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje)
    Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje)
    Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje)
    xDanielle (2e ronde, 2e kindje)
    Alf (2e ronde, 2e kindje)

7.
    Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje)
    Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje)
    Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje)
    Lotje02 (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Pin (1e ronde, 1e kindje)
    Emm82 (1e ronde, 1e kindje)

9.
    Nathalias (7e ronde, 1e kindje)
    Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's
    Moontje77 (7e ronde, 5e kindje)

10.
    Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje)
    LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje)
    Gesina ( 14e ronde, 1e kindje)
    Biancs (4e ronde, 1e kindje)

11.
    Loon28 (6e rondje, 1e kindje)
    Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje)

12.
    NoLi (5e ronde, 1e kindje)
    RHR1985 (ronde 8, 1e kindje)

13.
    Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje)
    Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje)
    Masami (10e ronde, 3e kindje)

14.
    Evie10 (2e ronde, 1e kindje)
    Lynn88 (5e rondje, 1e kindje)
    Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje)
    Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje)
    Modelltje (..ronde, .. kindje)

15.

Datum-loos

Diana75 (18e ronde, 1e kindje)

18.
    mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje)

28-4
    Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje)

Totaal: 56

zwanger, ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven

Deel Deze Pagina