@kiwii, beterschap hoop dat je snel opknapt. Moet zeggen de soep ziet er goed uit, zou bijna wensen dat ik tomaten lustte. Hier bij vlagen beetje misselijk, hongergevoel ernaast en nog steeds beetje duizelig. Ook nog heel klein beetje bloedverlies zo af en toe niet meer dan een druppeltje. Geen idee wat ik er v an moet denken.
@lievemamatrix: veel plezier @kiwii: beterschap meid..!! @hier: net de aflevering van de serie bones terug zitten kijken van gisteren. Nou dat had ik beter niet kunnen doen. Na al 2x een kans te hebben gehad op ons 3e wondertje, werd in de aflevering dus een baby geboren. En wat doe ik.. ik barst in janken uit.. Nu maar even boodschappen doen even weg uit huis.
@ Maybe: hmmmmm dat klinkt lekker zeg!!!! Hier vanavond klussen... Ik ben er vanaf, dus hoog tijd! @ tinkerbell: vervelend dat je zo slecht slaapt de laatste dagen zeg... @ nieuwe meiden: welkom! @ LieveMamaTrix: hahaha, heel veel plezier vandaag meid! @ Kiwii: beterschap meid! @ Mizz Bunny: je maakt 't wel spannend hoor... Hier is eindelijke de menstruatie weg!!! En dat betekent dat er vanavond zoooooo geklust gaat worden hahahahaha.... En ik ben supertrots op mijn kleine ventje!!! Hij heeft vannacht voor het eerst zonder luier geslapen en hij was HELEMAAL DROOG!!!! Echt superknap!
Hahahaha ja idd is het wel heel spannend zo. Ga ervan uit dat het dit keer gewoon niet gelukt is zoals mijn banner aangeeft. Ga denk ik 1 mei toch even een test doen, hoop namelijk stiekem toch dat het wel raak is.
@mamavanjosh: hiet lijkt m,n menstruatie ook EIN-DE-LIJK gestopt.. en wat goed zeg van je knul dat hij helemaal droog is gebleven
@mvj ... ja die bedoel ik idd... helaas heeft zei na mijn 2e mk destijds een opmerking geplaats : jij kan tenminste zwanger raken, wou dat ik een mk had gehad, dan wist ik dat alles werkte. Dit ging er met name om omdat ze bij 1ste "per ongeluk" zwanger raakte en nu dus ruim half jaar duurde... deze opmerking heeft mij veel pijn gedaan en denk daarom deze zws van haar ook... fijn dat je ongie over is! en wat goed van J.oshua!!! Hier gister ineens weer wat roze/bruine afscheiding... vorige maand dacht ik toen ook mijn ei te hebben gehad maar bleek dus 2 dagen later ( cyclus 2 dagen langer.. ) dus ben benieuwd.. dan zou mijn cyclus dit x dus 3 dagen later kunnen zijn als idd morgen dan pas mijn ei komt... we klussen nog door tot eind van de week en dan kunnen we hem niet missen
iedereen succes die vandaag,morgen,overmorgen ei verwachten! klusserdeklusklusse! @koninginnedag: ehm bij slecht weer niets, anders even bij ons in de buurt een vrijmarkt bezoeken! en... testen natuurlijk!
Ik voelde hier werkelijk altijd mn ei, totdat we de keuze hadden gemaakt zwanger te worden... Weg ei Voel hem echt niet meer, maargoed alles wat ik nu ook voel is natuurlijk meteen iets haha
@ Missiej: ow ja, dat had je me toen wel verteld idd... Kan me voorstellen dat deze zws wel pijnlijk is idd. Ja goed he? Ik ben zo trots! @ Gesina: in een van mijn eerdere berichten stond dat ik vandaag ga pendelen voor jullie . @ xDaniëlle: ik heb nog geen idee wat wij gaan doen met Koninginnedag... Hier ongeveer een half uur geleden m'n kleine mannetje opgehaald van 't kdv... Hij had vanmorgen al 39 graden koorts toen ik hem uit bed haalde, maar hij wilde wel nog naar het kdv. Ik heb toen afgesproken, dat als 't niet goed ging, ze me zou bellen. En zo geschiede. Ze zijn nog wezen wandelen en J.oshua is ook meegeweest, maar daarna kakte hij helemaal in en begon hij ook te klagen over buikpijn. Eenmaal thuis wilde hij de pyjama aan en heb ik hem nogmaals getemperatuurd... Hij had nu 39,3... Beneden bij mij op schoot in slaap gevallen en nu ligt hij op de bank. Ik ga zometeen even eten en als ik klaar ben leg ik hem even op bed neer. Ik hoop dat even goed slapen in zijn bedje hem wat beter laat voelen... Net een foto gemaakt van m'n zieke mannetje: http://i231.photobucket.com/albums/ee306/Pgieling/slapendeziekeJoshua.jpg
@mama van joshua val ik ook onder "jullie" ? Je hebt wel een knap kind zeg! en heel veel beterschap met hem! Knuffel
Hahaha, nee sorry... Dit geldt voor Gesina, Nathalias en Melanie1986... Ook dit stond in een van mijn vorige berichten ... Is het bericht van gisteren Dankjewel. Hij ligt nu in bed. Ging vrijwillig... Het feit dat hij vrijwillig zijn pyjama aan wil en ook nog eens vrijwillig naar bed gaat, geeft al aan dat hij écht ziek is... Daarnaast wil hij ook niet meer spelen... Zelfs niet met de electrische legotrein van mijn man...
@MamavanJoshua: Beterschap met je kleine mannetje! Hopelijk knapt hij idd op na een slaapje. @Koninginnedag: Nog geen plannen hier. @Kiwii: Beterschap! Hier vanmorgen naar het UWV geweest, kregen een soort bespreking over hoe het nu verder moet naar 3 maanden werkloos te zijn. Nutteloze informatie. En mensen die volop in discussie gingen, wat echt helemaaaaal nergens over ging! Hoop als ik over 2 weken terug kom dat ze me wel kunnen helpen! Die bezuinigingen helpen ook niet echt. Miste toen ook net de bus toen ik terug was op het station, ben als troost maar ff de stad in gegaan haha.. Manlief weer nieuwe kleren en zelf niet geslaagd Ga vanmiddag gezellig met mijn moeder en de kindjes van mijn zus naar een soort binnen speeltuin met springkussens enz.. Kindjes hebben nu mei vakantie. En het weer buiten is ook niet echt om blij van te worden.
Geeft niets hoor mamavanjoshua. Hoop dat die gauw weer beter is dan! Ziek zijn is niet leuk.. vooral niet bij die kleintjes bah!
@mamavanjoshua: aah, dat is ook wel te zien op de foto, dat hij niet fit is...beterschap daar! @kiwi: ook beterschap! @troelaa: fijn, van die verplichte ochtenden met een hoop gedoewaar je voor jezelf buitengewoon weinig aan hebt..hopelijk is de rest van je dag leuker. En succes met de volgende sessie dan maar... @koninginnedag: klussen in huis, nu 2 maanden verhuisd en het is gewoonweg idioot hoeveel werk er is blijven liggen :S.