NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hier met koninginnedag niet zo veel bijzonders, behalve paar uurtjes slapen na mijn nachtdienst. Misschien 's middags nog even hier door de binnenstad slenteren.

@mamavanjoshua,
    beterschap met je ventje hoop dat ie snel opknapt.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Koninginnedag ga ik op vakantie, midweekje weg, naar vakantiepark. Met de familie van m'n mans kant. (zus, moeder, oma, ooms,tantes,neefjes,nichtjes). Doen ze elk jaar...
    En ja dit jaar dus testen als we op vakantie zijn. ;)
    Waarschijnlijk delen we het nieuws dan al meteen met zijn moeder en zus... de rest moet nog eventjes wachten. ;) (als het lukt).

Hier lijkt die buikpijn ook wat minder, en temp is weer gestegen. Misschien was het mijn innesteling?
    Pfff nog 1 week tot NOD! Kunnen we de tijd niet doorspoelen??

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Troelaa: die bespreking heb ik 9 mei... Pffff... Veel plezier vanmiddag meid!

@ xDaniëlle: nee is zeker niet leuk... Je voelt je zo machteloos, omdat je niet veel kunt doen...

@ Linn: ja is wel duideiljk te zien he? ;) Arm mannetje...

@ Gesina: hahahaha geeft niet ;). Ik heb nu net m'n eten op, dus ga zo beginnen :D.

@ Mizz Bunny: dankjewel meid!

Nu even pendelen voor de dames en dan ga ik haken en afwachten tot J.oshua weer wakker word...

4. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Mooi k wacht het af ;)

5. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames :(ik kan die pijn niet omschrijven maar het doet zon pijn!! Een heel vervelend gevoel in mijn baarmoeder lijkt wel. Soort krampen/ongigevoel maar ook weer niet. Het zit er constant! Word er moe van.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Gesina, Nathalias en Melanie1986: jullie hebben een PB...

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjosh: beterschap met je kleine man.

@queensday: nog geen idee, el bij manlief in de buurt blijven gezien m,n ei hahaha..

nou dat is nog eens snel, gister via marktplaats de Wondfo dipsticks (k2v5 zonder plastic) besteld en nu al binnen. En een heel stuk goedkoper nog als k2v5. Nu hopen op 2 strepen halverwegen mei

8. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Hoi meiden,

@ Mamavanjoshua: nogmaals bedankt voor het pendelen! Ik heb hem anoniem in mijn handtekening gezet ;) Ach gossie ja hij ziet er inderdaad grieperig uit. Je ziet hem bijna gloeien....:(

@ Gesina en Melanie1986: Waren jullie ook zo benieuwd naar de pendel?

@ Kiwi: veel beterschap. Ik heb wel eens gehoord dat je van de innesteling je ook een beetje grieperig kan voelen...

Hier al 4 dagen druk aan het klussen. Ik ga zo weer even een ovu testje doen. Ik denk dat mn ei nu ongeveer aan het springen is want ik heb pijntjes links onderin wat doortrekt naar mijn lies...

Zometeen met vriendlief bij oma eten en dan vanavond maar weer aan de klus!:)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Maybe: dankjewel... Ik haalde hem bijna 2 uur geleden uit bed met 40,4 graden koorts... Hij ligt nu bij papa op schoot, zodat ik even met het eten bezig kan...
    Ja die zijn goedkoop he?

@ Nathalias: graag gedaan meid. Ja arm jochie he? Voel me dan zo machteloos...Hij hangt/ligt nu bij papa op schoot...Spannend hoor... ik hoop op een posi ovu-testje hoor :D.

Hier nog steeds een heel ziek mannetje. Hij hangt/zit nu bij mijn man op schoot, zodat ik het eten kon maken. Dit is nu bijna klaar.
    Ik ga hem dadelijk nog even een keer temperaturen, toen ik hem uit bed haalde was het 40,4 en was hij zo "zwak" dat hij mij niet eens kon roepen, dat hij moest plassen, dus had hij in zijn bedje geplast. Nou ja kan gebeuren natuurlijk en vind 't ook helemaal niet erg. Vind 't meer vervelend voor hem dat hij niet eens de puf had om mij te roepen. Arm jochie...
    Ik zit eraan te denken om straks de HAP te bellen, als 't niet verbeterd. Het voelt niet goed...

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@MamavanJoshua: Het is dat het verplicht is om te komen, maar het is echt zo nutteloos, ze vertellen over je werkmap, waar je nu al 3 maanden mee aan het werk bent. Beetje late informatie denk ik dan. Eerst zeggen ze, zoek t maar uit en dan na 3 maanden kunnen ze je wel ineens helpen.

@Pendels: Ben benieuwd of jullie pendels uitkomen!

@MamavanJoshua: En je kleine man al wat opgeknapt na zijn middagdutje? ( Lees net dat de koorts erger is geworden :( Als je het niet vertrouwd zou ik idd de HAP bellen )

@Maybe: Dat is wel fijn dat je ze al binnen hebt. Heb ze van de week ook in huis gehaald. Ik denk dat ik vrijdag een testje waag.

@Nathalias: Hopelijk heb je vandaag je ei.. even goed doorklussen en kun je op de wachtbank :)

Net hier politie aan de deur gehad. Ze hebben vanmiddag 3 deuren verder proberen in te breken! Dit is al de zoveelste keer hier in de straat. Ik woon op een hoekhuis, en hier hebben ze een tijdje geleden ook een plank uit de schutting getrokken, zodat ze naar binnen konden kijken ( bij alle hoekwoningen in de buurt een plank eruit dichtbij het huis ). Gelukkig had ik al een brief gehad van de politie en had ik mijn rolgordijnen naar beneden gedaan als ik wegging. Krijg hier de kriebels van!

Ga nu maar eens aan het eten beginnen.

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjosh: ja zeker weten 25 voor 13,50 icl verzendkosten en zijn dezelfde als k2v5

@hier het idee dat m,n ei haast heeft, testen geven het nog niet aan maar voel echt een soort prikjes/steekjes links onderin m,n buik. en het doet nog gemeen pijn ook.. kent iemand dit??

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden, ik ben lang niet aanwezig geweest, dit omdat er in onze familie ernstige omstandigheden zijn! Ik wil er niet te veel over uitbreiden op een openbaar forum! Dus willen jullie weten wat er is, prive bericht mij dan maar even!
    Mijn ei is geweest afgelopen weekend. maar of het wat word. Ik denk het niet!! Aangezien ik zo ontiegelijk veel stress heb, dat ik nooit geloof dat het mogelijk zou zijn dat ik nu zwanger zou raken!
    Maar wie weet!
    Hoe gaat het hier met de meiden??
    Ik zal proberen wat meer aanwezig te zijn, maar wil jullie begrip vragen ivm familie stituatie! Heel veel liefs! mamavand

13. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ik hoop op deze lijst heel veel roze!
    nog ff gedult hebben,wachen duurt lang;)

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Dames mijn ovu testen trippen.. Nu tript m,n cyclus ook door de curretage dus ik snap er niks meer van hihihi

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mijn ovu testen ook de maand na mk. Dan weer donker dan weer licht enz.. op 25febr mk en 16 mei heb ik toen mijn ei gehad. Maar die test knalde niet.. hij was wel het donkerste van allemaal, maar deze maand knalde hij pas echt. Ik zou als ik jou was gewoon om de dag klussen. Miss dat ie aankomende dagen wel in eens gaat knalle. Ik hoop het echt voor je!!

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: bedankt dat je je ervaring deelde. heb namelijk zo sterk het gevoel dat mn ei op springen staat.. (steken links onderin, hoofdpijn, misselijk, afscheiding) maar mn testen worden lichter ipv donkerder

17. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Kan iemand mij hier op de lijst zetten: nod is 13 mei, 2de ronde, 5e kindje waarvan 1* en 1 mk (22-04-2012)

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @maybe3: hmmm nog geen knaller... vrolijk door klussen dan kun je dat uiteindelijke eitje niet missen hopelijk!

@mamavand: jeetje dat werkt niet mee... hou je taai! knuf

@troelaa: bij ons in de wijk ook! eng die inbrekers! brrrr

hier ff een egoberichtje: boeee wat heb ik een rotdag gehad op mijn werk! 3 conflictsituaties en hoop gezeur...
    Trok het echt even niet meer... hormonen misschien??? :(

gelukkig morgen alweer woensdag... dus dan nog maar 6 dagen....
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    roze roze roze roze roze roze roze roze roze.........:p

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @doloresdegraaff: jeetje 2 dagen geleden mk :(
    Ik ga duimen voor roze deze maand voor jou!

20. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Dank je wel Suuske voor je medeleven. Is heel vervelend en verdrietig maarja...
    Ja roooze zou leuk zijn in mei :)

Deel Deze Pagina