NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

lieve meiden dank je voor het sterkte wensen! Het valt niet mee, en ik denk door alle spanningen dat het voor mij wel verkeken is deze maand!
    Mijn broer is namelijk geemigreerd voor zijn vrouw omdat zij altijd ziek (depressief) was in nl! Nu blijkt dat mevrouw dit allemaal met voorbedachte raden gedaan heeft. ze heeft geweten dat als ze in NL zou blijven dat de kans dat zij voogdij over de kids zou krijgen bij een scheiding dat mijn broer dan grote kans zou maken op de kinderen!
    Dus zijn ze gemigreerd naar curacao (haar geboorteland) en nu wil ze van mijn broer scheiden! Mijn broer heeft zijn kinderen al enkele weken niet gezien!
    Volgende week komt hij terug naar Nl, maar mevrouw heeft alles afgepakt, rekeningen leeg gehaald! Dus me broer heeft helemaal niets meer!!!!!
    En buiten het materiele schade, pakt ze dus ook zijn kinderen af!!! En ik persoonlijk vind als je gaat scheiden prima, maar laat je kinderen er zo veel mogelijk buiten!!!!! Vind het zo min om de kinderen bij een van beide ouders weg te halen! Ik hoop dat jullie begrip zullen hebben voor dat ik niet zo veel aanwezig ben!
    Ik weet dus ook echt niet of ik deze maand kans maak!!!
    Zoals je begrijpt hebben wij een hoop spanning, en moeten we heel veel regelen! Dus het valt niet mee!
    Ik heb me kruis gekregen van ff! En we hebben we goed geklust! maar we wachten het maar af! Liefs mamavand

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    jemig wat een $%^&#&# streek... :( en daar gelde natuurlijk ook weer andere regels als hier in NL.. heel veel succes met alles!

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Jeetje dat meen je niet :( wat erg zeg !!

vind ook dat je de kinderen er buiten moet houden wat een klote situatie zeg?!!

Heel veel sterkte en heel begrijpelijk dat je er wat minder bent!

4. hopeandfaith

Duim voor je :)

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja de regelgeving daar op curacao is heel anders! Ze hebben gezged tegen me broer op curaco dat al betaal je 1 miljoen je krijgt de kinderen nooit!! maar we gaan toch proberen via nl aan te vechten! En het ergste is, me broer deed alles voor haar!!! Dat blijkt wel uit de emigratie en zo! En nu zegt ze dat mijn broer haar en de kinderen sloeg, en dit is gewoon een ontiegelijke leugen!!! Mijn broer zou nooit slaan!!!!! zo gemeen he!

6. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamavand wat heftig zeg! Wat bezielt sommige mensen toch :( sterkte!!

Ik zit mezelf een beetje uit te lachen want ik zit steeds op te letten of mijn borsten al pijnlijk worden, of ik misschien innestellingsbloed heb etc, maak mezelf gek :D

Wel weer erge ongikrampje en rommelende darmen.

Hopelijk veel roze straks!!

7. hopeandfaith

sommige vrouwen gaan echt ver er zijn genoeg mannen die niet voor hun kinderen willen zorgen ik zeg altijd maar wees blij dat er altijd wel mannen zijn die er wel voor hun kinderen willen zijn ondanks dat ze gaan scheiden of gescheiden zijn!!...

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja sommige dames kun je geen dames meer noemen die gerdagen zich er ook niet na! Weet je ik bedoel , je hebt ooit van elkaar gehouden!!! Hoe kan je iemand dan zo opzettelijk pijn doen en kwetsen! ik kan dat echt niet begrijpen! Ik hoop duim en bid elke dag dat mijn broer zijn kindjes nog 1 keer ziet voor hij terug vliegt naar nederland!

9. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    @mamavand: jeetje...verschrikkelijk waartoe sommige vrouwen in staat zijn. Wat erg voor je broer en voor jullie allemaal. Je zou zo'n vrouw toch!! Heel erg veel sterkte in de komende tijd en succes met het aanvechten en alle juridische zaken uiteraard!

10. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Jeetje wat een verhaal! Zulke moeders zouden eigenlijk direct het recht moeten verliezen op de kinderen..

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Mamavand: Ik heb je een pb gestuurd.

12. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    sterkte mamavand

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mompelientje: jij ook heel veel succes meid,,!!

hier net terug van de gyn.. zal vanavond even alles teruglezen.

m,n baarmoeder is helemaal schoon en er zijn 13 follikels aan het groeien in m,n rechter eierstok. ze verwacht m,n ei rond zondag of maandag.

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Maybe: wat fijn dat het nu helemaal schoon is :) En dat word aankomend weekend aan de klus ;)

15. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist wat donker bloed bij het plassen en hele donkere urine ?
    Ik moet pas volgende week ongesteld worden.
    Voel me ook heel opgejaagd, warm zweterig.

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @maybe3: goed nieuws!

@mamavand: geen woorden voor...word er erg boos van, kun je nagaan hoe machteloos jullie moeten voelen..

@Kiwii: zolang je geen erge krampen hebt, pijn met plassen hebt, of hele grote stolsels verliest.. is er volgens mij nog niets aan de hand..

ik heb ook opvliegers.. gelukkig geen bloedverlies (nog)... nog ff geduld en dan kunnen we testen :)

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik vind het raar heb net zo een metaalachtige smaak in mijn mond. Kan normaal toch niet :(

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @tinkerbell26: ehm... wil je geen hoop geven maar meestal een zwangerschapskwaal.. wanneer kun je testen?

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Weet ik ma vandaag is dag 25 en moet morgen als voor een eicelmeeting gaan dus eigenlijk klopt da niet he

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Wie weet...

Vorige maand was ik ook enorm stressig, maar deze maand vrolijk, fit en blij. Was vorige maand extreem mee bezig kon aan niks anders denken. Was gewoon te erg!
    Nu klussen we om de dag en zien het wel. Als het goed is heb ik ook vant weekend mn ei.

Tis hier heerlijk weer vandaag, lekker tuindeuren open en lekker dagje niks doen.

Deel Deze Pagina