@troela jep I know heel erg ik was ook een beetje blij dat mijn lf wat korter was...ik dacht dat scheelt mee weer drie dagen erg he.. @maybe dat zou echt een leuk kadootje zijn...
ik heb meestal 2 dagen een posi test!!! Verder bedankt meiden voor het sterkte wensen, en zoals 1 van jullie zei; dat je er boos van werd, en hoe machteloos wij ons zouden voelen! en dat is idd ook zo. Ook omdat wij nietr de financiele middelen hebben, om 1 van ons er heen te laten gaan om mijn broer te helpen alles te regelen! Dat is nog het meest ergste! Liefs!!
Hallo meiden, Troelaa, jouw verhaal lijkt op het mijne, ook ik raakte in december zwanger en had een mk in februari. Bij mij was die ronde ook een ramp, ik wist bijna zeker dat ik zwanger was want ik had alle kwaaltjes die ik bij mn eerdere zwangerschappen ook had. Maar dat was mn lijf die me voor de gek hield. Had jij dat ook? Nu voel ik dus weer van alles, maar ben bang dat het nog steeds met ontzwangeren te maken heeft. Suuskie, meer kan je niet doen. Missm, konden we maar ff door een luikje kijken wat er binnen in onze baarmoeder gebeurt he?!! Kiwii, heb ook rommelende darmen en spierpijn in mn buik. Hopen dat het wat betekent. Dames die nog een eisprong krijgen, klusze. Meiden op het wachtbankje, we hopen op veel roze!!! Pff wat duurt dat wachten lang he?!!
Hey meiden, ik ben hier de afgelopen dagen niet veel geweest, ben erg druk op mijn werk. Bovendien moeten de spannende dagen nog komen hier Nog een week en dan zien we hier hopelijk de eerste positieve berichten voorbij komen!! Ik ga weer verder met wat ik aan het doen was, wachten!! Pff wat duurt dat toch lang af en toe. Ik kom af en toe hier nog even buurten maar ben er in ieder geval weer in mei, kan niet wachten
Oke het komt dus vaker voor. Bedankt voor jullie reacties! Dan gaan we vanavond maar weer aan de klus. Even kijken hoe ik zin kan maken haha! Misschien even lekker in bad..... Stoppen jullie pas met testen als die blanco is? Ik heb tot nu toe altijd 2 streepjes geplast op ovutestjes maar nooit omo wit....
Mijne staat altijd wel een streepje op. Zelfs nu, minstens 5 dagen na mijn eisprong, en zelfs tijdens mijn menstruatie staat er wel een streepje, dus helemaal vertrouwen doe ik ze niet maar aangezien ik mijn ei nooit voel moet ik toch ergens op vertrouwen.
@Kwebbel: De maand erna was echt heel raar, maar niet echt kwaaltjes gehad. Nu wel of ik heb gewoon een kou/griepje te pakken toevallig @Mompelientje: Hoe was het bij de gyn? @Susyq: Jij ook succes op het wachtbankje @Nathalias: Hier ook nooit geen blanco testen.
Zo dames, ook ik heb (voor het eerst) plaatsgenomen op het wachtbankje. Ik had deze maand een knallende ovu test (zie hieronder - driehoekje is de teststreep ) dus de dag ervoor, de dag zelf en de dag erna goed geknuffeld Verder houden we om de dag aan, maar omdat de dag na de knaltest ik opnieuw een hele goede test had, dachten we dat een extra keer vast geen kwaad kon Vruchtbare meiden - veel plezier met knuffelen en voor de wachtende meiden, gezellig samen op het bankje!
Ik controleer ook elk papiertje of ik roze zie hoor. Niet dat je per se bloed verliest bij een innesteling maar toch, elk teken is er een hihi. Nog 1 dag werken en dan heerlijk lang weekend, gaat de tijd ook wat sneller!
Zo ik lig in bed. Heb hele erge steekjes rechtsonder in m'n lies en m'n darmen blijven maar rommelen, hopelijk val ik snel in slaap Slaap lekker dames, morgen een dag minder wachten!
Goeie morgen dames vandaag is het zover ik mag dadelijk voor mijn eicelmeeting gaan mijn temp was vandaag 37,1 dus ben eens benieuwd
He meiden hebben jullie dat ook als je ei bijna op springen staat dat als je gaat klussen je pijn hebt bij het klussen?? tis me nu al een paar maanden opgevallen dat het echt gewoon zeer doet en zodra die is gesprongen nergens meer last van !! we klussen nu trouwens bijna elke dag haha van de week zelfs 2x over 2x op een dag hihihih...
@tinkerbell: heel veel succes vandaag meid..!! @gesina: dat is irritant, k hen geen idee wat dat kan zijn.. Hier net begonnen met de taart van zoonlief.. Maak pas 2 maanden taarten dus hopen dat het me een beetje gaat lukken..
Dames ben al terug, heb niet veel te horen gekregen enkel dat er een kleine vooruitgang is en toen moest ik me terug aankleden en ging hij het vergelijken met de andere echo's en toen dat ik terug bij hem was zei hem dat ik bloed moest laten trekken en ik vroeg toen waarom dat moest en hij zei toen om te kijken of het wel aanslaat en of ik eerder deze week moest terug komen meer uitleg heb ik niet gekregen natuurlijk vandaag weer een andere gyn gehad. Ik moet om 15 uur terug bellen voor de resultaten en dan gaat hij mij ook uitleggen wat hij zag op de echo. Vind dit maar niks nu moet ik nog zo lang wachten
@gesina: wat vervelend zeg.. Waarom laat hij niet duidelijk weten waarom die dingen doet.. Ik hoop dat alles gewoon goed is als hij vanmiddag belt meid
Goedemorgen dames. Weer een hele onrustigste nacht gehad, heb continu liggen dromen dat ik zwanger ben, en voel me een partij misselijk!