NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ow spannend! morgen weer kijken of het donkerder wordt..

ik duim voor roze voor ons allemaal!!!!!

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Duim voor je suuskie en hoop op een knaltest :D

Heb je ook klachten??
    ik ben nog steeds duizelig, heb af en toe megahonger en/of ben misselijk....wordt er gek van.

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @klachten: noem het liever symptomen :)
    we weten natuurlijk nog niet of ik zwanger ben maar hier komen ze:
    - veel wit verlies na EI.. echt veel en heb ik nooit
    - opvliegers, bloedheet, zweten
    - lichte blaasontsteking om het uur plassen ook snachts
    - na ei gespannen baarmoeder, bewust van mn baarmoeder
    - ruik beter (soms)
    - 6de zintuig (misschien neemt die me in de maling)
    - temp nog hoog ruim 37,3
    - last van mn darmen
    - opgeblazen buik na avond eten, daarna weer honger

verder niet echt.. dus niet duizelig, pijnlijke borsten, overgeven of de meest bekende symptomen.

4. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    KLinkt bemoedigend....

Tja ik weet bij mezelf niet wat ik ervan moet denken...wordt misselijk en als ik dan iets in mijn mond stop gaat het over. Kan zomaar last van duizeligheid krijgen en moet ook zo'n beetje om het uur naar de wc.

Maar ja ik zat vorige week opeens met dat bloeden dus denk dat mijn lijf me in het ootje neemt en het gewoon niet raak is al was het minder heftig en lang als bij mijn gewone menstruatie.... Zit nog te twijfelen of ik wel ga testen.

5. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Suus spannendd!!!! Hoop dat je de lijst begint met roze maken!!!

(ik zou nog 5 testen halen voor elke dag :D )

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik zie hem ook suus :D Duimeeeeennnnnnn :)

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Pff hier nog een dik uur wachten op de resultaten:(

8. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben er weer! Dacht ff tijdens t winkelen het gevoel te hebben dat het "lekte" (ja sorry) van onder.. Eenmaal thuis direct naar de wc niks aan de hand, wel bijna overgegeven zo misselijk.

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Maybe: Lukt het allemaal met je taart maken?

@Suuskie: Klinkt allemaal wel goed, sommige dingen heb ik ook. Heb volgens mij nu alleen maar buikpijn van de zenuwen voor morgenvroeg ;)

@Kiwii: Miss aankomende week een testje doen?

10. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troelaa ja ik wacht denk ik maar tot mijn Nod, heb sensitest testjes en die zijn niet super gevoelig en ja ergens vrees ik ook gewoon dat ik ongesteld word volgende week:D aangezien het nog maar de eerste ronde is.

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hee meiden.

Heb een beetje in de vlugte terug gelezen maar was best veel ! :p
    Ik moet zeggen dat ik de namen alweer vergeten ben dus weinig reactie van mijn kant..

Als het goed is morgen innesteling.. Laten we hopen op goed geluk!

Spannend het is bijna mei dames! dan kunnen we met zijn alle aftellen op het wachtbankje! suc6 voor iedereen! En blijf positief

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ow die testen had ik in dec ook. Kruidvat testte licht positief en sensi die je 4 dagen voor nod kan gebruiken zag ik niks op. Dag erna trouwens wel maar ook niet veel, dit was hij toen 3 dagen voor NOD.

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ow en eerste ronde wil niks zeggen.. Mijn zus is 3x in de eerste ronde zwanger geworden. Helaas eerste keer ook een mk.

14. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat leuke hartjes omhulsel heb ik ook nog wel om de testjes in te doen, ziet er wat leuker uit. Nee ik wacht nog wel even!

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik kreeg deze bij mn ovu testen bestelling. Heb ze in maart er niet meer bij besteld. Gebruik liever Kruidvat testen. En als ik iets zie daarop op mijn NOD CB ;)

16. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog wel zon extra gevoelige test van 123zwangerschapstest die je schijnbaar 6 dagen voor de Nod kan gebruiken.

17. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik heb net gebeld Marja natuurlijk antwoordapparaat dus hij gaat me zelf terug bellen wanneer hij tijd heeft dus nog langer wachten

18. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    Hmm...of we hebben hier stapels meiden die compleet door hun lichaam voor de gek worden gehouden of het wordt een prachtige roze lijst straks :)! Zou geweldig zijn!

@tinkerbell: vervelend joh, nog langer onzekerheid! Toevallig gynaecoloog uit het UMC? Ben ik nu aan het werk, trek ik hem even voor je aan zijn haren ;)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Suuskie, alvast voorzichtig gefeliciteerd. Maar ik zie vrij duidelijk een streepje... We zitten trouwens net zo ver...

Ik heb vanmorgen ook een test gedaan... NEGATIEF :( Had een extra gevoelige test, die je vanaf 6 dagen voor NOD kunt doen. Nouja ik heb nog wel hoop hoor, dat het gewoon te vroeg is.
    Ik heb namelijk sinds vandaag ineens het gevoel alsof m'n eitje misschien nu pas aan het innestelen is (dit kan vanaf 4 tot 10 dagen na ei). Had namelijk wat steekjes in baarmoeder, en daarna het gevoel alsof er een bubbeltje/belletje in m'n buik zat, heel gek. En met klaarkomen (ja sorry :p) voelt het ook vreemd in mijn buik.

En verder heb ik allemaal dezelfde soort klachtjes als Suuskie heeft. Veel slijmverlies, gevoelige/gespannen buik, opgeblazen gevoel. Wat last van m'n maag.
    maar ook geen bekende symptomen als gevoelige borsten e.d.

Dus ja afwachten maar weer!! :D

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nee ik ga in belgië hè

Deel Deze Pagina