Wat is het weer spannend.. En dat terwijl ik nog geen eens zelf op de wachtbank zit haha.. @troelaa: ja het lukt als de kids op bed liggen het eerste deel bekleden met marsepein @tinkerbell: hoop dat je snel gebeld word meid
Even totaal off topic: wat is het een belachelijk weer vandaag...heb zo'n beetje alles al langs mijn raam zien komen
@charise: ik hoop zo dat je straks op roze mag! (en ik ook, ben nog steeds officieel niet zwanger vind ik) Ik ben de afgelopen 6 maanden 2 keer zwanger geweest misschien maakt mijn lichaam daardoor nu sneller HCG aan? Bij mijn eerste zwangerschap pas positief getest toen ik al 5 weken was. Dus pas testen op NOD!! wat we eigenlijk allemaal zouden moeten doen haha... Ik heb dit keer helemaal nog niets gevoeld van een innesteling of wat er ook maar op lijkt.. Wbt klaarkomen: toen ik zwanger was (niet nu) had ik ook na het klaarkomen een raar gevoel in mn buik! alsof mijn hele baarmoeder bleef hangen in die samentrekkingen ofzo
Pffff mn kop lijkt te gaan ontploffen... En ik haat paracetemol.. Dus nog even doorbijten en anders toch even de medicijnkast induiken.. @linn: idd regen zon regen hagel zon regen
Whaa dames goed nieuws de Clomid heeft goed zijn werk gedaan ik heb al een eisprong gehad. Ik moet nu 10 tot 12 dagen wachten voor een test kunnen jullie mij dan ongeveer zeggen wanneer ik mijn eisprong heb gehad? Snap er namelijk niet veel van. Ik ben zo blij
Het is indd rot weer! Kwam bijna niet vooruit net haha. Spannende dagen voor sommige lees ik wel! Suc6
Meestal test je 14 dagen na je ei. Dus als ik ff goed reken dan heb je hem ergens tussen de 2 en 4 dagen geleden gehad, als je nu 10 tot 12 dagen moet wachten. Of ik zit er helemaal naast dat kan ook
Wat fijn tinkerbell! Als je nog 10-12 dagen moet wachten heb je 22 - 24 april je ei gehad. Als je een LF van 14 dagen hebt. Spannend zeg! suuskie, ja het is ook nog veel te vroeg, ga nu echt nog even wachten. Misschien zondags nog eens proberen, maar ja eigenlijk beter om te wachten tot dinsdag. En ja misschien word ie later pas positief, al hoop ik dat niet hoor... Wil het liever meteen weten haha.
Hier is het ook al zo'n raar weer! Maar geen hagel gezien. Wel regen en dan weer de zon en dan allebei tegelijk!
Fijn tinkerbell, scheelt weer een paar dagen! Als het hier zo doorgaat schuif ik door naar een volgend forum, want heb nog niets gezien dat wijst op een naderende ovulatie. Vraagje: ik heb 3 maanden een regelmatige cyclus gehad, vorige maand 1,5 week overtijd, negatieve testen, toen 3 weken bloedverlies/menstruatie (normaal 5 dagen) en nu heb ik dus geen idee meer waar ik zit in mijn cyclus (wel voor mijn ei, lage temp)... Wat denken jullie: nog steeds ontpillen (november gestopt)?
@ Tinkerbell26: Wat fijn voor je. Ik ga voor je duimen Hier net weer een ovu testje gedaan aan de testen van laatste 3 dagen te zien heb ik afgelopen dinsdag mijn ei gehad. Het streepje word steeds lichter.... Ik heb een foto meegestuurd maar is de eerste keer dat ik dit doe dus ben benieuwd of dit is goed gegaan Meiden op het wachtbankje maak plaats ik kom er ook bij zitten!