Hallo allemaal, Toch maar weer op de lijst zetten. We gaan er niet superactief mee bezig, is het raak dan zijn we er super blij mee en anders zien we het de maand er na wel weer. Heb mijn NOD maar op 1 mei gezet aangezien die de vorige maand opeens veel later was en ik niet goed weet of ik nu van die lange cyclus moet uitgaan of mijn normale. Dus NOD 1 mei, 2de ronde 1ste kindje.
Goedenavond allemaal! Ik zie dat er weer een aantal dames op rood zijn gegaan en zich hier hebben moeten melden. Begint nu alweer langzaam drukker te worden. Iedereen weer heel veel succes gewenst! Het klusseizoen is weer (bijna) geopend
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) 3. Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiĆ«le mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datum-loos Totaal: 23 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven __________________
ik heb het ook maar eens geprobeerd. @dienares ik hoop dat ik het goed heb neergezet? ik weet alleen niet of het je 1e of 2e .... kindje is
Sorry voor de wat late reactie. T was druk op t werk gister.... Ons paasweekend was aan de ene kant super. Hebben gegourmet met m'n schoonzusje en haar vriend, en maandag saampjes een film-marathon gehouden. Heerlijk uitgerust dus. Aan de andere kans had ik ook een beste domper op t weekend. M'n mammie belde met het nieuws dat hun overbuurvrouw (die ik dus ook heel goed ken) overleden is. Ze was nog maar 34, en ze hebben haar dood in de stoel voor de tv gevonden.... Was ff schrikken...
Als ik zaterdag ongi word kom ik op de 13e, cyclus is altijd 30 dagen, dus als we negatief blijven testen deze maand, schuiven we na het weekend hier aan Vul dus nog eventjes niks in maar heb zo het gevoel hier terug te komen!
@Bouncytigger: Dat is idd heel erg schrikken als je zoiets te horen krijgt. En 34 jaar.. Weten ze wel wat er is gebeurt? @Evie10: Hopelijk ga je nog op roze deze maand!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) 3. Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiĆ«le mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) 14. 15. Datum-loos Totaal: 23 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Hey dames! wij gaan voor ons 1e kindje en zitten nu in de 1e ronde! heb mezelf even op de lijst gezet. hopen op roze liefs