NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee troela, ik ga ook maar eens gtst kijken:D

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik zit ook GTST te kijken, ik heb nu lekker weekend! De komende 5 dagen gaan dus lekker snel voorbij, en dan is het alweer bijna tijd om te testen (hoop ik), jippie!! Er ging vandaag iemand met zwangerschapsverlof op mijn werk, ik kreeg al helemaal zin in mijn verlof als het zover is :)

Ik heb de hele dag nog steeds een beetje kramp in mijn buik en spierpijn boven mijn rechterborst. En inderdaad zomaar vol zitten bij het eten en dan een kwartier later weer honger hebben, heel gek!

Simone heeft weer last van doorkomende kiezen, die gaat weer spoken vannacht. Dat deed ze de vorige keer dat ik zwanger was ook maar dat is natuurlijk toeval en geen teken.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Xdanielle: wow wat een mooie taart zeg

4. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Net veel te lang onder de zonnebank gelegen....Au!
    Ik ga proberen elke week weer te gaan aangezien ik dit jaar niet naar het buitenland op vakantie ga en er niet als een spierwit laken bij wil lopen.
    Ik ga zo even Googlen of dit kwaad kan trouwens bij het zwanger worden of zwanger zijn.

Had ik misschien eerder moeten doen :p

5. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff weer vlagen misselijkheid en blijf al 4 dagen met dat kriebelgevoel in m'n baarmoeder lopen. Het kietelt zo!

6. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Dat was het eerste waar ik aan dacht, mag dat wel? maar ik heb me er nog nooit in verdiept want ik ga nooit. Dus ik heb geen antwoord :)

7. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ik lees net dat het geen kwaad kan bij het zwanger worden maar dat je het beter niet kunt doen als je al langer zwanger bent. Tot ik een positieve test in handen heb ga ik gewoon lekker door. Ik moet voor m'n gevoel al zo veel laten;)

Ik ben gestopt met roken en drink de dagen na m'n eisprong niet tot ik ongi word. Om er maar zeker van te zijn niet te drinken als ik zwanger zou zijn.....

8. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hihi als je zometeen een kleintje hebt moet je waarschijnlijk nog veel meer laten :) Ik vind het niet erg om niet te drinken (roken deed ik toch al niet). Waar ik nog wel eens moeite mee heb is het feit dat je eigenlijk nooit meer even kan 'verdwijnen'. Ik ben op vrijdagen vrij en mijn man werkt dan en voorheen kon ik lekker doen wat ik wilde op zo'n dag en nu moet ik altijd alles plannen want Simone is dan bij me. Waar ik ook ben, op welk tijdstip van de dag het ook is, er is altijd wel iemand die weet waar ik ben en hoelaat ik weer thuis ben. Dat is soms wel benauwend.

@taarten maken: Ik ga 30 mei met mijn zusje een workshop taartenmaken doen, heb er al helemaal zin in!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden, hoe is het hier/.????
    hier gaat het goed, ik heb geen enkel idee dat het deze maand raak zou kunnen zijn! We wachten het rustig af!

10. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    owowow ik moet gaan slapen word moe van mezelf hihi. Slaap lekker dames morgen weer een dag minder

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, je mag hier niet vanuit gaan.. jammer maar toch echt nog even afwachten. De kans dat je voldoende hormoon aanmaakt om welke test dan ook te kunnen aflezen is echt heel klein. Doe gewoon maandagochtend een test, die is dan redelijk betrouwbaar.

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nou hier is net de afspraak de deur uit. Duik zo ook me bedje in, dan is het hopelijk sneller morgen ;) En kan ik gaan testen! Durf het eigelijk niet omdat ik bang ben dat het niks word. Maar voel van alles.. Maar kan ook van de griep zijn.. achjaa we zien het morgen.. Meiden, slaap lekker en tot morgenvroeg!

13. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Succes morgen!

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @troela: ik duim ik duim ik duim ik duim!!!!
    Zelf morgen ook weer een keer testen! whiee spannend!
    truste iedereen!

PS' wat een mooie taarten! kan ik jullie inhuren tzt bij een babyshower? haha

15. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @troela.. morgen testen? weet je zeker wanneer je ei hebt gehad dan? aangezien het volgens je banner morgen dan 29 is en ik op je lijstje cyclus van 35 en 36 zie staan..

hier heerlijk gewerkt.. was op tijd klaar en dus op tijd thuis :D heerlijk.. vant weekend ga ik gewoon weer op mijn fietsje hoor :D hahaha k duik ook me bedje in... tot morgen dames!

16. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    duimduimduim

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja, ik heb ovu testen gebruikt. Ik heb op 14 april echt een knaller gehad een 15 april was hij net zo donker als de controle streep. Vroeg me van de week al af vanaf wanneer ik dan 14 dagen erbij moet tellen? Ik ben in nov met de testen begonnen en toen 14 dagen na ei ongi geworden. In dec had ik een cyclus van 31 dagen eigelijk maar was ik zwanger en na mij mk in febr was mijn cyclus weer 35 dagen en 14 dagen na ei ongi. Dus moet het weekend eigelijk ongi worden. Maar voel me zo beroerd dat ik me niet meer kan inhouden. Weet dat je pas op nod moet testen, maar ben te nieuwsgierig ;)

18. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik doe mee... 15 mei
    Dit is ronde 2 voor nummer 2!

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Spannend troelaa, ik hoop dat je een knalpositieve test in handen hebt morgen ochtend!! :D

Ik ga morgen denk ik nog eventjes kruidvattestjes halen 2v5 euro. Maar wil pas zondag weer testen.

20. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan weer eens niet slapen haha. Heb het idee dat m'n borsten pijn doen aan de zijkant, maar kan het me ook verbeelden. Mochten ze gaan zwellen dan verbeeld ik het me sowieso niet met die kleine cup van mij, kan niet missen:D wel een erg hoge hartslag terwijl ik rustig i bed lig.

Deel Deze Pagina