NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier weer vroeg wakker heb heel slecht geslapen ik droom bijna elke nacht over verschillende dingen. Heb het altijd veel te warm in bed (slaap met het venster open terwijl ik da nooit doe ben normaal een koukrimp) en sinds deze nacht misselijk, raar gevoel in de buik en niet kunnen slapen op mijn buik :( dus mijn nacht was niet super

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: ohhh spannend meid..!!

@tinkerbell: wat vervelend dat je zo slecht slaapt zeg

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemorgen dames,

ik heb net een testje gedaan en er was niks op te zien :(
    Baal enorm. Voel me nog steeds niet lekker, maar me ongi zal er wel aankomen, denk ik.
    *Zucht*

@Suuskie: Hoe was jou test vanmorgen?

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: oh balen meid..!!!

5. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Ik durf nu met enige overtuiging te zeggen dat ik op roze mag... gisteren een 2e test gedaan, die werd gelijk positief. Vanmorgen nog een test en wederom positief binnen de 5 minuten. Het kan namelijk zijn dat ik mijn ei al een week eerder heb gehad, heb maar 1 cyclus gehad en die was 35 dagen..

Ik heb nog 5 testen, dus ik blijf de komende dagen nog even doortesten... Ik kan het alleen nog steeds niet geloven, maar 3 positieve testen en erorm gespannen borsten is voor mij wel voldoende bewijs.... Hopelijk voor iedereen ook een positieve test deze maand

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Voortje: Dat is super, gefeliciteerd!

7. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    troelaa: wat jammer.....

voortje: gefeliciteerd! Geniet ervan!

Fijne dag allemaal!

(kort berichtje maar ik moet nu weg, maar was zo benieuwd naar de testen!)

8. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Dank jullie wel.. ik gun het iedereen ook zo van harte, dus fingers crossed voor jullie..

Ik ging er vanuit dat het echt niet was gelukt deze maand, we hebben namelijk sinds 2 weken een puppy die veel tijd, aandacht en energie van ons vergt waardoor het knuffelen er soms een beetje bij in schoot. En was er zelf ook helemaal niet mee bezig, tot deze week toen mijn beste vriendin kwam vertellen dat ze zwanger was.

Good luck, meiden

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@voortje: gefeliciteerd.. Ben benieuwd naar je test

10. mamalu

mamalu Lid

25 mrt 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen dames,

ik heb n hoop gemist zie ik haha er wordt flink gekwebbeld hier ;), ga n bakkie maken en lekker bijlezen...
    zijn er al dames die een dezer dagen kunnen testen??? spannend hoor, hoop op heeeeeeeeel veeeeeeel roze aankomende maand ;)

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Mijn ei heeft vertraging hihi.. Kan alleen geen ovu test doen want die zijn op..!! vandaag komen gelukkig de nieuwe binnen en knuffelen doen we nu toch wel.. Al word dat erg lastig en druk dit weekend..

Vandaag word m,n grote knul officieel 4.. :d morgen vieren we zijn verjaardag.. Zondag middag naar de wedstrijd feyenoord-az.. Maandag koninginnendag dus druk druk druk

12. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    @troelaa: bah, wat balen zeg :(!!

@voortje: gefeliciteerd!!!!! en ook erg gezellig om samen met een vriendin zwanger te zijn lijkt me :)

@tinkerbell: hopelijk is het allemaal ergens goed voor...maar wel naar dat je zo slecht slaapt!

@maybe3: gefeliciteerd met je zoon (zoontje kun je nu al bijna niet meer zeggen ;) )

Ben benieuwd naar de volgende testen meiden!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@voortje.. geweldig dat het toch blijkt goed te zijn! Super hoor, gefeliciteerd.

Hier voor het eerste met ovu testen aan de slag omdat ik nooit eerder van mijn leven een afwijkende cyclus heb gehad maar nu wel... Wel raar zo'n testje.. ik ben alleen maar gewend aan zwangerschapstesten hihi. Nou ja, vandaag nog wit dus we gaan rustig verder.

14. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Ja, zei al tegen mijn man: mocht het nog mis gaan de eerste periode, dan ben ik iig heel blij dat het allemaal blijkt te werken dus dan kunnen we weer gerust gaan klussen!!

Maar ik durf het nog steeds niet te geloven..

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @troelaa::( boeee... ik ga heel veel HCG naar je blazen!!!!
    blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasss

@Voortje: jeeej gefeliciteerd!!!

hier.. weer getest, durf nog steeds niet officieel zwanger te zijn... wil pas als ik een CB zie met: zwanger!! en dat ga ik maandag doen..

16. Linn88

Linn88 Lid

23 apr 2012
    94
    0
    6
    suuskie: snap dat je jezelf niet voor niets blij wilt maken...maar zie toch echt wel een streepje hoor, en weer wat duidelijker dan gister, dus ben stiekem vast een beetje blij voor je ;)

17. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @troela.. balen meid!
    @voortje.. ook hier een voorzichtige gefeliciteerd!

hier net ineens flinke buik/rugpijn en gevoel dat ik ieder moment kan overgeven... blegh.. pijn nu niet zo heftig meer maar nog geen lekker gevoel :s ... verder is het nu afwachten

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuskie:dat ziet er veelbelovend uit meid..!!!

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @linn88: thanks! hopelijk wordt het donkerder en donkerder!
    @maybe3: gefeliciteerd met je zoon!

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hier ineens ontzettende pijn in me onderrug en me buik.. Hopelijk een beetje optijd klaar met me tattoo vanavond en dan snel naar huis hihi

Deel Deze Pagina