@Suuskie: Dat ziet er goed uit, gefeliciteerd. @Maybe: Gefeliciteerd met je zoon! En succes vanaaf met je tattoo! Net even lekker wezen douche en optutten, dalijk maar even naar buiten. Miss dat dat helpt. Ga mijn vader even helpen met de oude keuken leegruimen, dan hoeft mijn moeder niet meer zoveel te doen als zee van dr werk komt. Ow baal echt gruwelijk! Nu wil ik ook zo snel mogelijk ongi worden, zodat we weer verder kunnen, haha..
@troelaa: boee en nog meer boee!! Als het een troost is... misschien was/is je lichaam nog ff niet klaar voor een nieuwe zwangerschap, de volgende ronde iik weet het zeker! dan is het jou beurt! dikke knuffel
Voortje. Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk... Maybe, jij ook gefeliciteerd met je zoon. Leuk weekend toegewenst. Hier wat last van mijn maag, zuur enzo. Maarja kan ook nog komen van de nachtdiensten die ik had van de week. Nog steeds gevoelige onderbuik, voelt gewoon echt vreemd haha. Kan het niet uitleggen, het is met niets te vergelijken. Maar omdat ik gisteren (9 DPO) geen posi test had durf ik bijna niet te hopen... terwijl ik het gevoel heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar wil voor zondag niet testen, dan ben ik 12 DPO.
Thnx.. nJaa we zien het de volgende ronde wel. Manlief komt pas laat thuis vandaag, dus kan de heledag lekker chagrijnig tegen mezelf doen Ga nu ff snel wat eten en de deur uit.
hoi dames!! @troelaa wat jammer !! dus toch een griepje waarschijnlijk? @suuskie mooie test hoor, hij word duidelijk donkerder. @maybe succes met je tattoo!
@troelaa: succes, hopelijk kun je wat afleing vinden vandaag! @charise: spannend hoor, succes nog heel eventjes met wachten! @missiej: net even het liedje wat je gisteren had gepost als achtergrond bij mijn werk aangezet. Slechte zet, is inderdaad een janknummer, wel heel mooi trouwens! Zegt mijn collega: "ben je zwanger ofzo?" Haha, oeps, hij moest eens weten...
hahaha ik heb je gewaarschuwd dat het een janknummer is! vooral als je de clip erbij ziet... hier ook vele tranen gevloeid bij het luisteren
Gefeliciteerd! Pff wat een hoop terug lees werk zeg!! Jullie moeten niet zoveel kletsen haha Hoe gaat het hier?
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) DoloresdeGraaff (2e ronde, 1* en 1 mk, 5e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 58 zwanger, ongesteld, vlindertje, 4 MMM, negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven Pompeuske erbij, Voortje op roze, troelaa op blauw. Suuskie nog maar even niets ?
Ik zit hier naar een klein meisje te kijken dat heel lief een kussen in een wiegje legt, pop er in legt en nu heel hard haar best doet om de deken goed over de pop te leggen *smelt*. We zijn net terug uit het zwembad, elke vrijdagochtend vaste prik. Zometeen geef ik haar de fles en dan lekker slapen, misschien ga ik ook wel ff een uurtje, vind ik net zo lekker haha! Vanmiddag in de zandbak spelen en wat boodschapjes doen en dan is de dag weer voorbij en zijn we weer een dag dichterbij een test @Voortje gefeliciteerd! Altijd hoopgevend, zo'n roze begin van de lijst @troelaa jammer dat je negatief testte, ik hoop dat het de volgende rond wel raak is Hebben jullie nog verlanglijstjes voor koninginnedag? Ik ga speuren naar duplo, een speelhuisje/glijbaan, een loopfiets en verder nog meer buitenspeelgoed. Heb er al helemaal zin in!
Leuk! Speelhuisjes zijn indd redelijk duur maar bij de intertoys/bartsmit hebben we een schommel en glijbaan gekocht ieder 30 vond het reuze mee vallen. Onze zoon is toch al 1 maar spelen met duplo of stapelblokken etc snapt hij niet gooit er alleen mee haha
@ Voortje Gefeliciteed @ Suuskie ik zie de streep ook weer en idd iets duidelijker dan die van gisteren ... Spannend Hier gisteren avond niet geklust maar net haha nu bijna elke dag geklust en soms 2x op een dag ei zou namelijk springen tussen afgelopen woensdag en het weekend dus dan zit ik goed toch ??