Heb trouwens nu echt een soort van ongi krampen in mijn buik.. Veel te vroeg als ik nu al ongi zou worden... dat kan haast niet. Mijn ongi is altijd 14/15 dagen na ei geweest. Pffff.. wat een onzekerheden allemaal zeg, en wat duurt wachten dan lang. Misschien is mijn Beebje zich gister pas gaan vastbijten... dat idee had ik toen een beetje.. had toen heel apart gevoel in baarmoeder.
Mag ik mij ook bij jullie voegen? Mijn naam is Senna 26 jaar 2 dochter uit 2004 en 2008 en engeltje jongen uit 2007. Is mijn 4de kindje via MMM heb vandaag pregnyl gezet. Vermoederlijke datum van NOD is 12 mei.
Hallo dames, Ik denk dat ik de eerste ben die op rood mag, helaas De lijst kan ik niet vinden dus als iemand het wil aanpassen graag. Heel veel succes iedereen ik hoop voor jullie veel roze!!
@senna, welkom hier! hoe meer zielen hoe meer vreugd! @marley.. balen meid!! je bent wel vroeg ongie geworden ofnie? aangezien we nog niet in mei zitten.. suc6 in de volgende ronde!
@Weekend: Morgen mn ouders nog helpen met de nieuwe keuken. Savonds verjaardag. Zondag gaan we naar vrienden van ons. Zal dan wel ff slikken zijn, is een vriendin die nu op de helft zit en een paar dagen voor mij was uitgerekend in sept. @Suuskie: Ben je nog niet overtuigd? Ben benieuwd naar de rest van je testen Komt helemaal goed. @Melanie: Succes met het wachten op het wachtbankje. @Kiwii: Hahaha toch te nieuwsgierig jij Ik testte normaal van 11 dpo nooit eerder. Deze keer 13 dpo. Hoop voor je dat je morgen een tweede streepje hebt @Charise: Nog een paar daagjes geduld @Mizz Bunny: Word ook spannend voor jou! @Gesina: Leuk zo'n wedstrijd! Succes! @Missm: Jeeeeuj je hebt weekend! Fijn weekend! @MvS: Ik vind het ook altijd super schattig als die kleintjes zo met hun pop omgaan @Marly: Ik denk dat ik je snel volg Balen! Nou ben net thuis. Heb verschrikkelijk veel last van me onderrug wat uitstraalt naar mijn rechter been. En denk dat ik morgen of zondag op rood mag. Heb al wat roze verlies. Dat het dan maar gelijk doorzet ben ik er ook weer eerder vanaf
@missiej ja ben zeker vroeg ongie geworden cyclus van 25 dgen dit keer, het blijft erg onregelmatig na het stoppen met de pil... irritant is dat!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 58 1 zwanger, 1 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven Marly op rood gezet en Senna erbij. En DoloresdeGraaff eraf gehaald. (volgens mij was dat de bedoeling?!)
Thanks voor voor degene die mij op de lijst heb gezet hihi weet alleen niet welke ronde dit is alleen dat het de 2de ronde hormonen weer is. we zijn begonnen in april 2010
Ik ga morgen maar eens lekker afleiding zoeken. Naar de action, altijd leuk winkelen dat! Ik voel trouwens helemaal niks meer vandaag. Heb alleen kneiters harde hoofdpijn en steeds duizelig bij het opstaan.
Hey meiden, Het is weekend!! Heb net even hier wat terug gelezen en ik zag in ieder geval dat Voortje een positieve test heeft gehad. Gefeliciteerd. En Suuskie jouw foto's zien er goed uit hoor, nog even geduld maar heb hoop zou ik zeggen!! Marly; jammer dat jij de eerste mag zijn die op rood moet. Balen. Veel succes gewenst alvast voor de volgende ronde. Alle meiden die dit weekend gaan testen; zet m op!! Zelf wacht ik nog een week, wil me er deze keer niet te veel op focussen. Al denk ik dat dat de dagen ervoor wel erg moeilijk zal worden. Geniet van het weekend
@marly balen meid..!! Hier netbterug van de tattooeeder dinsdag weer verder.. Alleen gister naderend ei... Alleen waren m,n testen op.. Vanmorgen ineens ontiegelijk misselijk en rug en buikpijn en nu is er amper een tweede streepje zichtbaar op m,n ovutest.. (vanaf gister 12uur dus niet getest..) kan het zijn dat ik m,n piek gemist heb..????
@Maybe: Volgens mij wil dat niet veel zeggen hoe ze er van te voren uitzien. Bij waren/zijn ze ook elke dag anders. Welke testen gebruik je?