@maybe.. het zou goed kunnen dat het je eisprong is! wbt klachten.. ik ben niet iemand die gauw HAP belt.. vorige maand had ik dit ook na mijn ei sprong.. ik kan me niet voorstellen dat het evt van een eisprong is.. een aantal dagen fikse pijn.. en als het van ei is heb ik een zeer korte lf... ook heb ik deze pijn eerder gehad bij mijn mk.. maar toen was bij de gyn niets te zien... het is nu meer een drukkende pijn met af en toe steken ... agja.. ons vrouwenlichaam zit raar in elkaar... straks verjaardag van mijn beste vriendin en vanavond werken.. baalde achteraf wel dat ik juist vandaag een dienst had aangenomen... maar goed zijn toch weer extra centjes
Ik heb hier net een klein beetje cornflakes gegeten. Ma het gaat me niet goed af zo een raar gevoel in mijn buik, net of ik misselijk ben! Ik hoop maar dat dit iets wil zeggen
goedemorgen dames! jeejj we zijn weer n dag verder hihi wat duurt w88 lang he?? hebben jullie nog plannen voor morgen? (hoop iig droog weer pleaseee)
hoop zeker morgen op mooi weer...morgen staat een BBQ gepland. @hier barstende koppijn en krampjes steekjes zucht
lekker n bbq! hier gister zeurende pijn in onderbuik, nu nog heel licht, maar verder helemaal geen klachten....word er zo onzeker van 5 mei nod
hier moet manlief vannacht werken en weet niet hoelaat dat hij morgen thuis is omdat hij in regio utrecht werkt en daar komt de koningin. hier is het traditie dat er door alle kinderen van de stad ballonnen opgelaten worden en dat de kinderen tot 12 jaar hun fietsen hebben kunnen versieren o skelters en dan kunnen ze een prijs winnen. en om 12 uur is het kindervrij markt. maar ja is net hoelaat manlief thuis is vorig jaar was de laatste uit de nachtdienst pas om 3 uur 's middags thuis . trouwens heb een heel beurs gevoel aan de onderkant bleh
hier morgen dagje vrij... bij onze voetbalvereniging organiseren ze een rommelmarkt en spelletjes ochtend.. ook daarvoor nog een optocht met versierde fietsen ed.. die lopen hier door de straat altijd leuk om te zien... als het weer mee gaat ook ff over de rommelmarkt heen.. vorig jaar leuke dingen gescoord... buggydrager voor 2,50 en fietszitje 5,00 hahaha oftewel niets van te zeggen .. mja eerst vanavond nog een avond dienst
goedemorgen kwaaldames hier goed geslapen. wel weer met een enorm warm gezicht wakker geworden, voel me net in de overgang 30 jaar te vroeg.. Ik droomde trouwens dat ik ongesteld was, moet niet gekker worden.
Hallo Dames!! Hoe gaat het hier? Ik doe de volgende ronde weer mee. Ik had een pauze van een maandje ingelast i.v.m. een opleiding die ik in september ga volgen. Dan heb ik tenminste het grootste gedeelte van de opleiding af. De rest kan een jaar later opschuiven. Eerst was het niet zeker of de opleiding dit jaar ging beginnen of volgend jaar. Toen ik wist dat het toch dit jaar ging beginnen leek het me toch slim om even een maandje te wachten. Vond het wel moeilijk om me er helemaal van af te schakelen. Nu weer verder klussen!!!!
Ik denk omdat ik 2/3 dagen geleden heel apart gevoel in buik had. Eerst een soort steekjes, en daarna had ik het gevoel alsof er een bubbel/bel in mijn buik zat heel apart. 's middags ineens een heel warm gevoel in mijn buik en het gevoel alsof m'n buik sliep. En sinds dien soort ongi krampen af en toe... Maar die zijn er soms even en dan is het weer weg. Pff ik hoop het zo. Ook veel last van wit slijm. Dat heb ik normaal nooit voor ongi. Maar goed het zegt helaas niets. Elke keer ga ik nu angstig naar toilet, kijken of ik nog geen ongi heb.
Even stoom afblazen! Zit je op het '' wachtbankje' ben je al bezig eigenlijk met: goh voel ik wat hier of daar, krijg ik vanaf vrijdag enorme pijn in de rug kan niet veel beginnen, nu is dat al mijn zwakke plek maar toch..... Verder wel wat steken gehad in mijn buik maar als ik het zo bereken is morgen de evt innesteling maarja kan ook wat eerder misschien zijn. Wou ff stoom afblazen hier hehe
Meiden, Ik ben zwanger!! Wel pas 3 weken en 3 dagen, dus nog wel spannend allemaal! Dus ik mag op roze worden gezet! Jeej!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56263-albums9777-picture57002.jpg
Ja, ik heb denk weer een wat kortere cyclus gehad, vorige ronde werd ik op dag 25 ongesteld, en zit nu ook op dag 25.....
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 61 3 zwanger, 2 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 0 negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven Vivian op roze gezet en Kaatje1984 op de lijst erbij.