Goeiemiddag meiden Zou ik mee mogen schrijven?! Mijn NOD is 7 mei. Dit is eerste actieve ronde na VMK.
Hallo, Ben nieuw hier en wil ook graag meekletsen. Mijn nod is 3 mei en we gaan voor 2e kindje. Wil iemand mij in de lijst zetten? Thanks!!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 63 3 zwanger, 2 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 0 negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven
Hoi meiden.ben net nieuw ben nog beetje onwennig met waar ik moet schrijven en waar ik t beste pas.mijn nod is 1 mei 2e kindje.moet ik zeggen dat ik al getest heb en deze positief was.maar ben bang dat t dan toch uitloopt in menstruatie dit had ik 2 maanden geleden namelijk ook. Liefs
hoi meiden, kan mezelf wel voor me kop slaan echt grrrr heb net n test gedaan en zwaar negatief, zit 6 dagen voor nod hoe stom kan ik zijn????!!!!!
wow wat een hoop roze ineens! gefeliciteerd dames! Hier gaat alles nog goed! Lijntje wordt steeds donkerder! doe morgen mijn laatste testen: kv en CB! daarna moet ik ter och echt erin geloven dat ik zwanger ben! @Mizz Bunny: heb jij nog getest?
Suuskie jij ook zo onzeker dus...ik net ook weer test gedaan en gelukkig nog steeds positief.ga Di weer testen dan is mijn nod dag
@ Hartje, gefeliciteerd vast! @ Mamalu, niet doen hoor meis! Voelde je al 1 en ander dat je een poging gewaagd hebt?! @ Suuskie, gefeliciteerd en wat spannend (gezien jouw MKs) maar dit is een plakker, dat voel ik!!!
@hartje: ja durf het nog niet te geloven..zelfs na 6 testen hahaha Heb 2 mk gehad en wordt dus spannend tot de 12 weken.. (geldt voor iedereen) maar mijn lichaam moet nu gaan bewijzen dat het zwanger kan blijven!
@suuske. erbreekt dus een spannende periode voor je aan..maar dit is een blijvertje..dan ben je ook jan uitgerekend he..
@suuskie Nee heb nog niet getest, heb sterk vermoeden dat ie negatief zal zijn en durf niet zo goed... Tja die bloeding van 10 dgn terug doet mij vermoeden dat ik toen mijn regels heb gehad al was die dan een stuk minder hevig en korter dan normaal. En als dat idd mijn regel was is mijn cyclus weer behoorlijk van slag en zou mijn nieuwe nod op 20 mei zijn. Denk dat ik morgen maar test of straks als ik me niet kan inhouden. Hoop stiekem toch op een mooie dikke streep....