Mizz bunny, Als ik jou was zou ik die test doen hoor...dan ben je van alle onzerheid af of t nou positief of negatief is.t zal voor jou een stukje rust zijn...dus haal die test uit de la en doen...voor je eigen gemoedsrust
@mizz Bunny: doe hem anders morgenochtend; ik ga duimen dat er een roze streep komt! en anders NOD op 20 mei.. dat is al over 3 weken.. dus dan heb ik nog 3 weken om extra voor je te duimen! @hartje: ja begin jan! al durf ik daar nog niet aan te denken! Eerst volgende week naar de gyn, daarna zie ik wel verder!
kan een van jullie mij vertellen hoe ik een 2e banner erbij zet bij optie handtekening.hij pakt die 2e banner steeds niet. ja jan is nog zoooo ver weg he.eerst maar alles op ze beloop laten
meiden op roze gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! ben nogal n ongeduldig mens , en las jullie verhalen , paar dagen voor nod positief, dus dacht ja waarom niet?! voel me zo stom ((( moet zaterdag pas ongi worden, vorige maand voelde ik juist vanalles en toen werd ik ongi, nu alleen zeurende pijn in me onderbuik dus dacht wie weet......stom he? voel me nu zo rot en zo onzeker
Gefeliciteerd zwangere dame's!! Hier gisteren erg veel last gehad van mijn buik en eierstokken. hopenlijk een goed teken!
Dames zet me maar op rood. Heb de test gedaan ((is voor mij nu ochtend heb namelijk nachtdienst) en hij is omowit op de controlestreep na zoals ik al verwachtte. Komende maand word denk ik niets aangezien mijn mannetje precies rond mijn waarschijnlijk eisprong er niet is dus zal denk ik een maandje overslaan worden. Dus mijn nieuwe NOD is dus wel 20 mei.
Dankjewel! En 2 dagen eerder (dus 6 dagen voor NOD) heb ik ook negatief getest.... dus zegt nog niks! Succes!!
mizzbunny jammer meis op naar de volgende ronde, knuffel voor jou!! @hartje1982 en vivian dank je wel lieve meiden, probeer de moed te behouden(weet in me achterhoofd ook wel dat 6 dagen voor nod te vroeg is, maar goed als je zo'n test doet heb je wel hoop en dan word het in 1x weggevaagd ) had ik die test maar gewoon niet gedaan
ahh miz bunny, klote man. maar je weet wel waar je aan tooe bent.Nu is t echt klote.hoop dat je snel je rust er weer in heb..en op naar de volgende keer..
Ik had gisteren echt een zeurend gevoel aan beide eierstokken. voelde echt niet fijn aan en was blij toen ik heerlijk ontspannen in bed lag.. soms trok het door naar mijn onder rug. vandaag heb ik al minder last gelukkig! *duimen,duimen,duimen*
Hallo stelletje tevroegtesters Ik krijg al bijna neigingen om ook al te testen maar ik ga me inhouden! De zeurende buikpijn is inmiddels weg, en bloed is ook nog nergens te bekennen. Als mijn cyclus weer 25 dagen is dan word ik overmorgen ongesteld. En als hij 'gewoon' 29 dagen is is het pas zaterdag. Als ik volgende week zondag dus nog steeds niks spot dan moet het wel bijna zo zijn want 30 dagen is wel mijn record. Morgen koninginnedag yay! Heb echt zin om leuke dingen voor Simone te kopen!
Is een drama hoor, ik heb ook weeeer getest vanmorgen. Ik dacht wat te zien na heel lang turen, maar dat zat in m'n hoofd zit echt al m'n testen te verspillen haha volgende maand pak ik het anders aan
haha witter dan omo. hahahha, hij is idd erg wit..ik ken er niks uithalen...maar t zegt niks he mamavansimone.erg he dat vroeg testen..ik heb gestest omdat ik t gewoon voelde dat ik zwanger ben.opgezette buik pijn me borsten.verschrikkelijke stemmingwisselingen me lelijik en dik voelen. en ik rook.dus ik denk ga gewoon testen.dus meteen maar gestopt met roken.en lig nu heerlijk te niksen op deze nozelose zondag. morgen idd koningendag.als mooi weer is duik ik de tuin in.en even met me prinsesje hier om de hoek de kleedjes af zoals zij t noemt.Vanavond is hier de koningennach zal wel weer lekker zooitje worden.ik blijf heerlijk binnen. jullie nog plannen.....behalve allleen maar testjes doen en nadenken of wat je voelt hahahaha